Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Βρέθηκε ο Μακάκας που έδωσε τον μίσθό του στον Γιωργάκη ! Έδωσε συνέντευξη...


Μετα από επίμονες και εξαντλητικές προσπάθειε ο γνωστός ΜΑΚΑΚΑΣ βρέθηκε και μίλησε. Έδωσε συνέντευξη σε δημοσιογράφο-συνεργάτη μας.
ΔΗΜ.: Τελικά μπόρεσα και σας ξετρύπωσα…., γιατί κρυβόσασταν;
ΜΑΚ.: Είμαι από κείνους που δεν θέλουνε να καυχιούνται, από τους… πώς τους λένε μωρέ..;
ΔΗΜ..: Εννοείτε, μετριόφρονες ή ταπεινόφρονες;;
ΜΑΚ.: Ναι, απ’ αυτό ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
ΔΗΜ.: Μού είπατε ότι δεν θέλετε να αποκαλύψουμε το όνομά σας. Να σας αποκαλώ Μακάκα λοιπόν;;
ΜΑΚ.: Λέγε με όπως θες, εγώ πάντως το όνομά μου δεν το λέω.
ΔΗΜ.: Μόνο από μετριοφροσύνη δεν θέλετε να γίνει γνωστό το όνομά σας;;
ΜΑΚ.: Όχι ντε. Είναι και το άλλο, είναι προσωπικό δεδόμενο αυτό, δεν μπορεί ο πάσα εις να το χρησιμοποιεί. 
Με πιάνεις, έτσι;
ΔΗΜ.: Μάλιστα…. Ας μπούμε στο ψητό τώρα…
ΜΑΚ.: Ψητό, βραστό, τηγανητό, θα κάνουμε πολύ καιρό να δούμε στο πιάτο μας αδερφέ…
ΔΗΜ.: Γι’ αυτό είπατε στον Πρωθυπουργό ότι δίνετε ακόμη και το μισθό σας;
Για να σωθεί η χώρα και να δούμε γρηγορότερα ψητά, βραστά ή τηγανητά στο πιάτο μας;
ΜΑΚ.: Όχι ρε παιδάκι μου. 
Αλλά να, τον είδα αγχωμένο, μού φάνηκε πως τάχε χάσει κάπως και δεν ήξερε τι να κάνει, είχε μπλέξει με νούμερα, με πανωτόκια, με σπράϊτ….
ΔΗΜ.: Σπρεντ, εννοείτε…
ΜΑΚ.: Σπρεντ, σπράϊτ ξέρω και γω, μήπως είμαι και κανας διανοούμενος;; 
Τέλος πάντων με κάτι απ’ αυτό που λες, αυτό που μας λέτε εσείς οι δημοσιογράφοι στην τηλεόραση…. 
Να σού πω τη μαύρη αλήθεια, με έχετε κοψοχολιάσει και δεν ξέρω τι να κάνω… 
Έτσι που λες είδα να είναι και ο Γιωργάκης, κοψοχολιασμένος….
ΔΗΜ.: Και τον λυπηθήκατε;;
ΜΑΚ.: Εδώ δεν τον λυπάται η μάνα του η κυρά Μαργαρίτα, εγώ θα τον λυπηθώ;
Όχι βρε παιδάκι μου, τον είδα και τον άκουσα να μπερδεύει νούμερα, τη μια να λέει θα μας ανεβάσει τις συντάξεις και τους μισθούς, την άλλη να λέει «κλάψτε μανούλες χρεωκοπήσαμε», ή εκείνο το άλλο «πνιγόμαστε, είμαστε στον Τιτανικό», είπα και γω πάει, εμείς αύριο δεν έχουμε, μετά μας λέει ο Γιωργάκης δεν πάει άλλο, πρέπει να μαζέψουμε λεφτά γι αυτό θα σας βάλω κι άλλους φόρους, θα αυξήσω τα τσιγάρα, θα αυξήσω την μπενζίνα, θα αυξήσω τον ΦΑΠΑ,….
ΔΗΜ.: Τον ΦΠΑ εννοείτε…
ΜΑΚ.: Γράψτο όπως το λέω, ΦΑΠΑ είναι, για να μην πω καρπαζιά τρικούβερτη…
ΔΗΜ.: Λοιπόν;;
ΜΑΚ.: Ε, τι λοιπόν;; Εσύ άμα τα’ άκουγες όλα αυτά τι θάκανες;; Θα καθόσουνα στ’ αυγά σου να στα φάνε όλα;;
ΔΗΜ.: Δηλαδή;
ΜΑΚ.: Ρε παιδάκι μου… άμα είναι να μού δίνει τα ίδια και λιγότερα και μετά να μού τα παίρνει όλα, πώς θα μπορέσω να ζήσω..;
ΔΗΜ.: Ναι, αλλά και με το να δώσετε το μισθό σας πάλι δεν θα μπορείτε να ζείτε….
ΜΑΚ.: Έτσι λες εσύ;; Για σκέψου ρε παιδάκι μου. Άμα δώσω το μισθό μου δεν θα με τρέχουνε στις εφορίες με αποδείξεις και φόρους και όλα τούτα, δεν θα έχω τίποτα να δηλώσω. Θα ησυχάσει το κεφαλάκι μου…
ΔΗΜ.: Ναι, αλλά πώς θα ζείτε;; Με τις αποδείξεις θα είχατε και αφορολόγητο και έκπτωση από τον φόρο, και….
ΜΑΚ.: Ρε που ζείτε ρεεε!
Εγώ θα πρέπει να μαζεύω 5.000 ευρώ αποδείξεις. 
Πού θα βρω 5.000 ευρώ όταν δεν βάζουνε μέσα τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, το νερό, το ενοίκιο, τους γιατρούς;; 
Μόνος με τη γυναίκα μου είμαι, από το σουπερμάρκετ δεν μαζεύονται, έξω τρώμε στη χάση και στη φέξη, υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους, δικηγόρους δεν χρειαζόμαστε και αν χρειαστούμε δεν θάναι κάθε μήνα… 
Ξέχνα τες λοιπόν τις αποδείξεις. 
Και άμα δεν έχεις αποδείξεις σού βάζουνε να πληρώσεις και πρόστιμο. 
Λοιπόν, αν τα βάλεις κάτω, δεν έβγαινα με τίποτα….
ΔΗΜ.: Γιατί, όμως, είναι λύση να δώσετε το μισθό σας;; Αφού δεν σώζετε τον εαυτό σας, αυτό σημαίνει πως τον δώσατε μεγαλόψυχα για να σωθεί το κράτος. Μακάρι να ακολουθούσαν και άλλοι το παράδειγμά σας….
ΜΑΚ.: Μπά, εσύ δεν πιάνεις τίποτε. Σκέτο στουρνάρι είσαι αδερφέ μου… Έδωσα τον μισθό μου για να σωθώ εγώ. Στο’ πα από την αρχή. Το κράτος με το μισθό μου θα σωθεί;; Βρήκε τρόπο και θα τα πάρει με τους φόρους…
ΔΗΜ.: Ναι, αλλά ο Πρωθυπουργός είπε πως τον συγκινήσατε πολύ με την αυτοθυσία σας να σώσετε το κράτος, ένιωσε εθνικά υπερήφανος με τη γενναιοψυχία σας….
ΜΑΚ.: Να σου πω, και γω συγκινήθηκα πολύ που ο Γιωργάκης δεν κατάλαβε τίποτε, για να μη σου πω ότι φοβήθηκα και λιγάκι…
ΔΗΜ.: Δεν μας είπατε, όμως… δώσατε τον μισθό και δεν θα έχετε εισόδημα. Πώς θα ζήσετε;;
ΜΑΚ.: Ποιος σου είπε ότι δεν θαχω εισόδημα;;
ΔΗΜ.: Πώς;;
ΜΑΚ.: Θα κάνω τον ζητιάνο αδερφέ. 
Περισσότερα θα μαζεύω. 
Είμαστε ψυχοπονιάρηδες εμείς οι Έλληνες… 
Και θάναι και αφορολόγητα…
ΔΗΜ.: Ναι, ίσως δεν έχετε άδικο… θάναι αφορολόγητα…!!! Μακάρι να μαζεύετε αρκετά..
ΜΑΚ.: Ναι, το ελπίζω. 
Γι’ αυτό σε παρακαλώ αυτό το τελευταίο μην το γράψεις…
ΔΗΜ.: Γιατί;; Δεν θέλετε να μάθει ο κόσμος ότι ζητιανεύετε;;
ΜΑΚ.: Καλά το λέω εγώ ότι είσαι στουρνάρι…. 
Ρε αν το γράψεις μπορεί να του κατέβει καμιά ιδέα του Γιωργάκη ή του Παπακωνσταντίνου να βάλουν ταμειακές και στους ζητιάνους….

Δεν υπάρχουν σχόλια: