Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

Ήταν παρεξήγηση...δήλωσε ο Ντανιέλ Μαϊστόροβιτς


«Ηταν μια παρεξήγηση...»
Ανασκευάζει ο Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς. Με δήλωσή του που φιλοξενείται στην ιστοσελίδα της ΑΕΚ, διαψεύδει τα όσα φέρεται να δήλωσε σε σουηδική εφημερίδα και σύμφωνα με τα οποία, εξέφρασε την επιθυμία να συνεχίσει την καριέρα του σε μεγαλύτερη ομάδα από την «Ενωση».«Ήταν μία παρεξήγηση των όσων είπα από τον συγκεκριμένο δημοσιογράφο. Θέλω να διευκρινίσω ότι πράγματι είμαι ακόμη 'πεινασμένος' για ποδόσφαιρο, αλλά στόχος μου είναι να τα δώσω όλα για την ΑΕΚ. Έχω δύο χρόνια συμβόλαιο ακόμη με την ΑΕΚ και στη σκέψη μου είναι μόνο η ομάδα μου», αναφέρεται αρχικά στην δήλωση και συνεχίζει:

«Η ΑΕΚ είναι μία μεγάλη ομάδα, με φανταστικό κοινό, που με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή. Είμαι 100% συγκεντρωμένος στην ομάδα και δεν έχω στο μυαλό μου να φύγω. Το σίγουρο είναι ότι θα τα δώσω όλα για την ομάδα μου, ώστε μαζί με τους συμπαίκτες μου να κατακτήσουμε το Κύπελλο και να παίξουμε τη νέα χρονιά στην Ευρώπη».Οσον αφορά το δημοσίευμα, οι δηλώσεις που δημοσιεύτηκαν στον Τύπο της Σουηδίας ανέφεραν: «Έκανα καλή επιλογή ομάδων, προς τη σωστή κατεύθυνση. Από τη στιγμή που πήγα στη Βασιλεία πηγαίνω καλά και η μεταγραφή στην ΑΕΚ μού έδωσε επιπλέον ώθηση. Η ΑΕΚ είναι μεγάλος σύλλογος, υπάρχει μεγάλη πίεση, πρέπει να παίζεις πάντα καλά και υπάρχουν 13 αθλητικές εφημερίδες που είναι πάνω από το κεφάλι σου συνέχεια. Υπάρχει πίεση από τον Τύπο. Δεν είμαι απολύτως ικανοποιημένος παίζοντας απλώς στην ΑΕΚ. Είμαι ακόμη νέος και έχω ακόμη μπροστά μου αρκετά χρόνια καλού ποδοσφαίρου».
πηγη:sports.e-go.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: