Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Κρύβουν τον ακριβή αριθμό θανάτων από τα ναρκωτικά.



Απόσπασμα από το βιβλίο του gianniotis
Ν Α Ρ Κ Ω Τ Ι Κ Α
(Τα ...εκρηκτικά που σκοτώνουν)

Αιτία θανάτου : Πνευμονικό οίδημα.

Έτσι ονομάζουν τώρα την αιτία που προκάλεσε τον θάνατο ενός τοξικομανή.
Ποτέ όμως δεν αναφέρουν τα αίτια που προκάλεσαν αυτή την υποτιθέμενη…"αιτία θανάτου".
Η αντίληψη που επικρατούσε και συνεχίζει να επικρατεί μέχρι και σήμερα ότι ο θάνατος επήλθε από υπερβολική δόση ηρωίνης, είναι πέρα για πέρα λανθασμένη.
Ο ηρωινομανής γνωρίζει πολύ καλά την ποσότητα της δόσης που λαμβάνει και η αντίληψή του πάνω στο αντικείμενο αυτό, τον έχει καταστήσει "ειδικό στο είδος".

Μία "γραμμή" πάνω ή κάτω, δεν είναι ικανή να φέρει το θάνατο, ιδίως σε άτομα που η χρήση ναρκωτικών έγινε γι' αυτά τρόπος ζωής.
Ο θάνατος θα επέλθει σίγουρα από υπερβολική νόθευση ή υπερβολική καθαρότητα.
Για παράδειγμα όταν ένα άτομο συνηθίσει στη χρήση νοθευμένης ηρωίνης, είναι σίγουρο ότι η καθαρή δόση θα τον σκοτώσει.
Το ίδιο θα συμβεί και στην αντίθετη περίπτωση.
Άρα το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι, ο ηρωινομανής την ώρα που "ψωνίζει" τη δόση του και δεν έχει τη δυνατότητα να ελέγξει τη νόθευση ή την καθαρότητα του "προϊόντος", με τον αντικειμενικά ανθρώπινο νόμο των πιθανοτήτων, θα πρέπει να θεωρείται προκαταβολικά σε ποσοστό 50% νεκρός.
Πρόκειται δηλαδή για πλήρη παραλογισμό αν όχι για σχιζοφρένεια.
Βέβαια ο χρήστης μπροστά στο οδυνηρό στερητικό σύνδρομο δεν είναι σε θέση να το αντιληφθεί, (ενδεχομένως και να μη τον ενδιαφέρει).
Η ώριμη σκέψη και η λογική σ' αυτές τις περιπτώσεις, είναι ανύπαρκτες.

Μερικά στατιστικά στοιχεία, θα μας βοηθήσουν να αντιληφθούμε την έκταση του προβλήματος.

Σύμφωνα λοιπόν με αυτά, που προέρχονται από αρμόδια πηγή του Υπουργείου Εσωτερικών, σε διάστημα μιας 20ετίας (1980-2000), καταγράφηκαν στη χώρα μας, τα εξής απίστευτα στατιστικά στοιχεία:

α. Το έτος 1980 ο αριθμός των εξαρτημένων ατόμων ήταν 2.000, ενώ το έτος 2000 έφθασαν τις 130.000. Αύξηση: 5.000%.

β. Το έτος 1980 οι θάνατοι από χρήση νοθευμένης ηρωίνης ήταν…5…, ενώ το έτος 2000, έφθασαν τους…370. Αύξηση: 7.200%.

γ. Κατά 1.000% περίπου αυξήθηκαν και τα ποσοστά που σχετίζονται με την παραβατικότητα, την αύξηση των κρατουμένων, των κατηγορουμένων κ.λ.π.

Σύμφωνα με έρευνες, ο αριθμός των θανάτων θεωρείται πάντα πλασματικός, αφού δεν περιλαμβάνονται σ’ αυτούς και θάνατοι που προέρχονται… "ένεκα αυτών", όπως αυτοκτονίες, τροχαία ατυχήματα κ.λ.π.

Παραθέτουμε παρακάτω, το περιεχόμενο ενός χειρόγραφου σημειώματος που άφησε ένας 25άρης όταν βρέθηκε νεκρός, κρεμασμένος με σχοινί στο υπόγειο του σπιτιού του, αφού οι δυνατότητες για ανεύρεση της ηρωίνης, είχαν εκμηδενισθεί.

"… Περνάνε οι μέρες κι εγώ δυσκολεύομαι για να τη βρω. (προφανώς μιλάει για την ηρωίνη). Δεν έχω που να στηριχθώ. Με εγκαταλείψανε όλοι. Δεν έχω κανένα παράπονο από τους δικούς μου ανθρώπους. Δεν αδικώ κανέναν, γιατί όλοι έκαναν τη δουλειά τους κι' εγώ τους πίστευα. Σας γέμισα προβλήματα και ζητώ να με καταλάβετε και να με συγχωρήσετε. Πονάω φοβερά σ' όλο μου το σώμα και όταν εσείς δεν με βλέπετε εγώ μαζεύομαι σαν το κουβάρι. Δοκίμασα άλλες δύο φορές να την κάνω και δεν το πέτυχα. Παραδέχομαι πως είμαι δειλός. Τώρα όμως τούτο το πρωί αποφάσισα να είναι το τελευταίο. Βρέστε μια δικαιολογία για μένα. Πέστε ότι σκοτώθηκα σε τροχαίο ατύχημα και συμβιβαστείτε μ’ αυτό. Ρωτήστε τους ειδικούς να σας πούνε γιατί πήρα αυτή την απόφαση. Εμένα δεν θα με καταλάβετε, γιατί μου είναι δύσκολο να σας την περιγράψω. Δεν ξέρετε τι σημαίνει πόνος και στέρηση. Δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου. Πως κατάντησα έτσι Θεέ μου; Δεν ήθελα να έρθουν έτσι τα πράγματα και ποτέ δεν περίμενα να αρρωστήσω τόσο. Σας αγαπώ όλους. Προσέξτε την υγεία σας. (…Αναφέρει ημερομηνία, ώρα και το μικρό του όνομα…)"
ganniotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: