Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Πλακωνόμαστε με την Γερμανία για να τους πείσουμε να κάνουμε ότι μας πουν.

Ο Γ. Παπακωνσταντίνου καθησυχάζει τον προβληματισμένο Γερμανό ομόλογό του Σόιμπλε μετά την ανακοίνωση αλληλεγγύης που εξέδωσε η Ρηγίλλης για «αντίσταση στη γερμανική πρόταση» Δεσμεύτηκε η κυβέρνηση το βράδυ στην εντολή των «16»: «Κόψτε ό,τι βρείτε»  
ΣΕ μία θυελλώδη συνεδρίαση του Συμβουλίου των «16» χθες το βράδυ στις Βρυξέλλες ο υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου δεσμεύτηκε να πάρει επιπλέον μέτρα για μεγαλύτερη μείωση των δημόσιων δαπανών, ταχύτερη αλλαγή στο πλαίσιο φορολογίας, στην αγορά εργασίας, τη δημόσια υγεία και την αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης.
Αυτοί προφανώς δεν θέλουν να κάνουμε ότι μας πουν αλλά  πολλά περισσότερα που δεν λέγονται αλλά εννοούνται και μας αφήνουν  σε πανικό να τα φανταζόμαστε.
Εμείς όμως εκεί πλακωνόμαστε με την Γερμανία για να τους πείσουμε να κάνουμε ότι μας πουν.
Περήφανη εξωτερική πολιτική…
πηγή

1 σχόλιο:

Μποτίλια στο Πέλαγος είπε...

Αυτοί είναι τσαμπουκάδες. Το ίδιο εφαρμόζω και εγώ στη γυναίκα μου. Όταν σηκώσει τηγάνι και μου πει να τις φέρω τα υπόλοιπα του μισθού, αφού πληρωθεί το νοίκι και το τηλέφωνο, εγώ και μόνο εγώ αποφασίζω, αν θα της τα σκάσω σε πενηντάρικα ή κατοστάρικα.