Ο υπουργός Μεταφορών, Ευ. Στυλιανίδης, έκανε λόγο για σημαντική μεταρρύθμιση, καθώς όπως είπε, το συσσωρευμένο χρέος του οργανισμού αγγίζει τα 9 δισ. ευρώ, ενώ η αναλογία εσόδων - εξόδων είναι ένα προς οκτώ, όταν ο μέσος ευρωπαϊκός όρος είναι οκτώ προς δέκα».
«Οι Έλληνες φορολογούμενοι πληρώνουν 2 εκατ. ευρώ την ημέρα για την συντήρηση ενός δικτύου, το οποίο δυστυχώς από επιλογές του παρελθόντος απαξιώθηκε και επιβιώνει και λειτουργεί χάρη στη φιλοτιμία των εργαζομένων», τόνισε ο υπουργός και συμπλήρωσε:
«Στόχος μας είναι να προχωρήσουμε τολμηρά στην εξυγίανση, να επανασυνδέσουμε την Ελλάδα με τους σημαντικούς ευρωπαϊκούς και διεθνείς σιδηροδρομικούς άξονες και να παρέχουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους Έλληνες πολίτες, ώστε να βγάλουμε την ελληνική περιφέρεια από την απομόνωση».
Ο κ. Στυλιανίδης διευκρίνισε ότι πρόκειται για εξυγίανση και όχι ιδιωτικοποίηση, απαντώντας σε σχετική ερώτηση και σημειώνοντας ταυτόχρονα ότι «η απελευθέρωση επιτρέπει και τη συμμετοχή ιδιωτικών παρόχων υπηρεσιών».
Σε ό,τι αφορά στους εργαζόμενους, ο υπουργός Μεταφορών είπε ότι ήδη έχει ξεκινήσει διαβούλευση και η κυβέρνηση προτείνει ένα πρόγραμμα μισθωτής εφεδρίας, το οποίο θα μειώσει σαφώς τον αριθμό των εργαζομένων με τέτοιο τρόπο όμως, ώστε να μην διακόπτεται η λειτουργία του οργανισμού.
Σημείωσε ακόμη, ότι παράλληλα με την προσπάθεια εξυγίανσης γίνεται προσπάθεια επιτάχυνσης των έργων, που εκτελούνται στην κεντρική γραμμή της ΠΑΘΕΠ.
Κληθείς να σχολιάσει δημοσίευμα για τον προαστιακό και παλιές προμήθειες, ο κ. Στυλιανίδης παρέπεμψε σε απάντηση του ΟΣΕ.
Το απόγευμα, υπό την προεδρία του κ. Κ. Καραμανλή, θα συνέλθει η Κεντρική Επιτροπή Ευρωεκλογών της ΝΔ με τη συμμετοχή και της επικεφαλής του ψηφοδελτίου της Ν.Δ., κ. Μαριέττας Γιαννάκου, στα κεντρικά γραφεία του κόμματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου