Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Σαλιαρέλης: "Κατέβασαν το παντελόνι του Μαρινάκη!.."


Σαλιαρέλης μαινόμενος κατά Μαρινάκη!

Τον χαρακτήρισε χαπακωμένο, αποκάλυψε πως του κατέβασαν το παντελόνι και προανήγγειλε επιστροφή του στον Ολυμπιακό!!!
O πρώην πρόεδρος του Ολυμπιακού μίλησε για τον νυν «ερυθρόλευκο» ισχυρό άνδρα των Πειραιωτών στο
zougla.gr συνεχίζοντας το θέμα με το ξύλο που δέχτηκε μαζί με τον Βασίλη Ξενιάδη πριν από χρόνια. ..
Ο Αργύρης Σαλιαρέλης
άρχισε την συνέντευξη του, λέγοντας: «Εγώ είμαι μπροστινός, δεν κρύβομαι πίσω από κανέναν και ότι έχω κάνει το έχω κάνει μόνος μου, με την τύχη μου θες, την ικανότητα μου θες, αλλά μόνος μου και δεν χρωστώ σε κανέναν, πολιτικό ή επιχειρηματία. Γράφουν για ένα συγκεκριμένο επεισόδιο με τον κ. Μαρινάκη, εμένα και τον κ. Ξενιάδη. Μπορεί να είναι ανήκουστα αυτά τα πράγματα, αλλά είναι και αληθινά. Λένε όμως τη μισή αλήθεια... Προσπαθούσε να πουλήσει στον κ. Ξενιάδη τέσσερα καράβια. Απ' όσο ξέρω δεν είχε ακόμη την ιδιοκτησία. Φτιαχνόντουσαν στα ναυπηγία.
Το deal χάλασε, δεν έχασε τίποτα, ούτε κέρδισε. Δεν έχασε κάτι ο κ. Μαρινάκης. Πήρε 5-6 μπράβους, σε ένα γραφείο στο Παλαιό Φάληρο και ήρθε μέσα χαπακωμένος, ρωτώντας τον κ. Ξενιάδη που βρήκε τα λεφτά και θέλει να αγοράσει τα καράβια. Τον ρωτούσε αν είναι από ναρκωτικά, αν είναι από λαθρεμπόριο. Του λέει ο άλλος, ότι είναι δικά του λεφτά και τι τον νοιάζει αυτόν... Του τράβηξαν, του έσκισαν το σακάκι. Και λένε ότι κυκλοφορεί και βίντεο. Να φέρουν αυτό το βίντεο να το δούμε.
Μετά από αυτό το επεισόδιο πήρε το αεροπλάνο κι έφυγε. Μετά από δύο μήνες έγινε ένα παρόμοιο επεισόδιο, με τον κ. Μαρινάκη. Αυτό ξέχασε να το πει: ότι του κατέβασαν το παντελόνι. Τώρα είμαστε 1-1! Του δώσαμε να καταλάβει ότι να πηγαίνουν σε έναν ανυπεράσπιστο άνθρωπο 10 μπράβοι δεν είναι αντριλίκι. Είναι ό,τι χειρότερο. Του δώσαμε να καταλάβει ότι δεν πρέπει να τα κάνει αυτά».
Ο Σαλιαρέλης στο zougla.gr τόνισε πως παρότι είναι φανατικός οπαδός του Ολυμπιακού δεν κρύβει την αντιπαλότητά του με το σημερινό αφεντικό της ομάδας του λιμανιού, τον Βαγγέλη Μαρινάκη καθώς τιν, θεωρεί ως υπαίτιο των εμποδίων που εμφανίζονται για την εξαγορά της ΑΕΚ από τον Βασίλη Ξενιάδη.
Για την ΑΕΚ, αλλά και τον Μαρινάκη που εμποδίζει με κάθε τρόπο την υλοποίηση του σχεδίου τόνισε: «Εφοπλιστικοί κύκλοι λένε διάφορα. Ποίοι είναι αυτοί; Έπρεπε να έχουν και όνομα. Εγώ ξέρω ποιος είναι και είμαι σίγουρος. Πρόεδρος μεγάλης ποδοσφαιρικής ομάδας που την αγαπώ και την λατρεύω, ο οποίος έχει προηγούμενα με τον Ξενιάδη και εμένα και είμαι σίγουρος ότι χρησιμοποιεί τον Αδαμίδη για να πλήξει τον χώρο του Ξενιάδη. Αλλά έτσι δεν πλήττεται ο Ξενιάδης, Θα έχει πρόβλημα αν πάει να αγοράσει τις μετοχές και δεν έχει λεφτά. Δεν παίζουμε την κολοκυθιά, διαφορές με τον Ξενιάδη και με εμένα έχει ο Μαρινάκης».
Επίσης, θεωρεί και ως υποκινητή και ενορχηστρωτή των δημοσιευμάτων και κινήσεων στον χώρο του ποδοσφαίρου που σαν στόχο έχουν την υπονόμευση του deal, αλλά και την προσωπική απαξίωση του Ξενιάδη αλλά και του ιδίου.
«Υπάρχει τρίτη κασέτα»
Ο κ. Σαλιαρέλης μίλησε και για το παράνομο στοίχημα και τα στημένα παιχνίδια. Για τον κ. Μπιτσαξή, τον Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού και τα «λαμόγια», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, βγάζοντας στη σέντρα τους θεσμικούς και τις παραφυάδες τους, ενώ αποκαλύπτει συνάμα πώς «υπάρχει και τρίτη κασέτα» με ότι αυτό συνεπάγεται και που μπορεί να σημαίνει για εκείνους που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα σε αυτόν τον σκοτεινό κόσμο του παράνομου στοιχήματος και του στημένου τζόγου. Το τρίτο κεφάλαιο οδοιπορεί στα σκοτεινά σοκάκια των στημένων αγώνων. Σε αυτήν την υπόθεση ο Αργύρης Σαλιαρέλης ξέρει πολλά και γνωρίζει ακόμη περισσότερα ως φαίνεται.
«Το ελληνικό ποδόσφαιρο πότε άρχισε πραγματικά να χαλάει; Πριν από δύο χρόνια. Από τους παράγοντες ξεκινούν τα πάντα. Οταν άλλαξε πρόεδρος στη Λίγκα άρχισαν όλα. Και ποιος ήταν τότε πρόεδρος; Ο Βαγγέλης Μαρινάκης. Από εκεί δεν έγιναν όλα; Ποιοι είναι φυλακή τώρα; Τρεις άνθρωποι. Σαν απλός φίλαθλος έχω μια απορία. Μόνο αυτοί οι τρεις άνθρωποι έστηναν παιχνίδια;
 
Η κοινή λογική λέει πως τα έκαναν και άλλοι μαζί. Υπάρχει και τρίτη κασέτα και το ξέρω καλά. Άκουσα Μπιτσαξή να λέει πως δεν θέλω στις ιστορικές ομάδες λαμόγια. Αποκλείεται να μην ξέρει ότι υπάρχει τρίτη κασέτα και να μην την έχει ακούσει την τρίτη κασέτα. Ξέρει ποια είναι τα λαμόγια. Αν ξέρει για τρίτη κασέτα ενδεχομένως να κρύβει και τα λαμόγια, αν ακουστεί η τρίτη κασέτα πρέπει να πάνε και άλλοι φυλακή. Τι εννοεί ο Μπιτσαξής με τη λέξη λαμόγια;», είπε ο Σαλιαρέλης.
 
Στο τέλος ο Αργύρης Σαλιαρέλης αναφέρθηκε στον Ολυμπιακό και στην Super League. Όπως αποκάλυψε σε λίγο καιρό το όνομά του θα εμπλακεί με τα διοικητικά των Πειραιωτών. Περισσότερα δεν αποκάλυψε, όμως υποσχέθηκε πως θα το κάνει στο μέλλον:  «Βλέπω τον Ολυμπιακό, άλλοτε φορές μου αρέσει και άλλοτε όχι. Σε λίγο καιρό- και να το ακούσουν οι Ολυμπιακοί - σε λίγους μήνες θα ακούσουν πάλι το Σαλιαρέλη στον Ολυμπιακό με έμμεσο τρόπο ή άμεσο», είπε χαρακτηριστικά.
κουρδιστό πορτοκάλι 
http://www.gazzetta.gr/super-league/article/item/255777-katevasan-padeloni-tou-marinake

Δεν υπάρχουν σχόλια: