Για πρώτη φορά στην ιστορία
του ελληνικού Κοινοβουλίου θα συνεδριάσει σήμερα η Ολομέλεια για να
ψηφίσει μία τροπολογία πώλησης κρατικής περιουσίας, των 4 Airbus
A340-300 στην Apollo Aviation Group, ( σε άσχετο νομοσχέδιο του
υπουργείου Γεωργίας, όπως γίνεται συνήθως) για την οποία πώληση όλα τα
στοιχεία που έφερε στην δημοσιότητα του defencenet.gr και αναπαρήγαγε το
μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού Τύπου, δείχνουν πρόκειται καθαρά για
νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (σκάνδαλο Proton Bank)
κοινώς για ξέπλυμα «μαύρου χρήματος»!
Είναι τραγικό το
γεγονός ότι το ένα σκάνδαλο της πώλησης-χάρισμα στην τιμή των 31 εκατ.
ευρώ για τέσσερα αεροσκάφη τα οποία βάσει των διεθνών τιμών αυτή την
στιγμή έχουν αξία άνω των 100 εκατ....ευρώ, υπερκαλύπτεται από το πολύ μεγαλύτερο και σπουδαιότερο σκάνδαλο του ξεπλύματος «μαύρου χρήματος», το οποίο αφαιρέθηκε από την τράπεζα του ομίλου Λ.Λαυρεντιάδη, την Proton Bank μέσω της παράνομης δανειοδότησης της off-shore εταιρείας η Cyprus Properties & Holdings Ltd, με έδρα τα νησιά Κέϊμαν.
Η Sciens είναι μεγαλομέτοχος της εταιρείας Αpollo Aviation Group, η οποία εμφανίστηκε ως … πλειοδότης σε έναν διαγωνισμό, ο οποίος προκηρύχθηκε στις 23 Ιουνίου 2011 με καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης προσφορών 30 Ιουνίου και ενώ η επίσημη απάντηση της διυπουργικής επιτροπής αποκρατικοποιήσεων στα δημοσιεύματα του defencenet.gr την περασμένη εβδομάδα ήταν ότι ο διαγωνισμός είχε καταληκτική ημερομηνία … 20 Ιουνίου!
Βάσει προγενέστερη ανακοίνωσης της Διυπουργικής Επιτροπής «Τα αεροσκάφη αποτιμήθηκαν την 23η Δεκεμβρίου 2011 επιτοπίως και ενδελεχώς από τον ανεξάρτητο σύμβουλο αποτίμησης εταιρία SL ENGINEERING & SERVICES».
Και πότε πουλήθηκαν τα αεροσκάφη από την Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων (πέντε υπουργοί της κυβέρνησης Λ.Παπαδήμου, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ε. Βενιζέλος και οι υπουργοί Ανάπτυξης Μ. Χρυσοχοΐδης, Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γ. Παπακωνσταντίνου, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μ. Βορίδης και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Γ. Κουτρουμάνης) μετά την «επιτόπια και ενδελεχή αποτίμηση (διάρκειας μιας ημέρας!) από την μυστηριώδη (δεν γνωρίζει κανείς στο χώρο τα αεροπλοϊας την εν λόγω εταιρεία) SL ENGINEERING & SERVICES, τα αεροσκάφη; Μα την ΙΔΙΑ ημέρα, στις 23 Δεκεμβρίου!
Μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου από το defencenet.gr, τις αντιδράσεις που ξεσήκωσαν σχεδόν σε όλο τον Τύπο και των ερωτήσεις βουλευτών Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ, ο υπουργός Οικονομικών Ε.Βενιζέλος αποφάσισε να ακολουθήσει την ίδια τακτική που είχε ακολουθήσει και στην σκανδαλώδη σύμβαση των υποβρυχίων Type 214 τον Σεπτέμβριο του 2010: Να περάσει με νόμο από την Βουλή το σκάνδαλο.
Μόνο που εκείνο το σκάνδαλο των Type 214, λίγοι μπορούσαν να το διακρίνουν τότε (το defencenet.gr είχε προειδοποιήσει εγκαίρως για την σκανδαλώδη σύμβαση που σήμερα ο Δ.Αβραμόπουλος θέλει να τροποποιήσει), η περίπτωση της πώλησης των Airbus είναι και σκάνδαλο σε ότι αφορά την τιμή, την μ,εθόδευση και τους εμπλεκόμενους, είναι και «καραμπινάτο» «ξέπλυμα» χρήματος από παράνομη δραστηριότητα.
Ουδείς από τους εμπλεκόμενους, παρά τις βαριές κατηγορίες που τους έχουμε απευθύνει και εν συνεχεία αποτέλεσαν και αντικείμενο των ερωτήσεων στην Βουλή, δεν έχει τολμήσει να αμφισβητήσει τα στοιχεία που αποδεικνύουν το αδίκημα του «ξεπλύματος μαύρου χρήματος». Και αυτό έχει την σημασία του…
Και πέρα απ’όλα χαράσσεται κι ένας επικίνδυνος δρόμος στο σύνολο της δημόσιας περιουσίας που θα εκποιηθεί έναντι των δανείων, βάσει του Μνημονίου, όπως γράφει και η ανακοίνωση της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων. Αν σε αυτή την μάλλον απλή πώληση ενεός πάγιου περιουσιακού στοιχείου με σαφή αποτίμηση, γίνονται τέτοια εγκλήματα, εύκολο είναι να φανταστούμε τι θα ακολουθήσει σε εταιρείες και φορείς του δημοσίου…
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου