Το ρόλο του συντονιστή στο θέμα τω αποκρατικοποιήσεων θα έχει σύμφωνα με πληροφορίες ο Γιώργος Παπανδρέου, αυτό άλλωστε ήταν ένα από τα χαρτιά του πρωθυπουργού απέναντι στην Άνγκελα Μέρκελ στην Σύνοδο Κορυφής της Ευρωζώνης.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το πρόγραμμα θα ξεκινήσει να υλοποιείται στις αρχές Μαϊου και ήδη θα προωθηθούν όσα είχαν αποφασιστεί σε κλειστή σύσκεψη στο Μαξίμου τις ημέρες που η τρόικα ήταν εδώ και μιλούσε για τα 50 δισ.ευρώ.
Πιο συγκεκριμένα, ο Γιώργος Παπανδρέου θέλει να «τρέξει» και ο ίδιος θα «τρέξει» τους ...
υπουργούς που θα αναλάβουν να φέρουν εις πέρας το σχέδιο που ζήτησε η γερμανίδα καγκελάριος, ως εγγύηση ώστε να επιτύχει το συγκεκριμένο εγχείρημα, κάτι που όλοι γνωρίζουν πως είναι δύσκολο να εφαρμοστεί στο σύνολό του.Ωστόσο, και όπως προαναφέρθηκε, ήδη οι πρώτες… ιδιωτικοποιήσεις θα δρομολογηθούν το επόμενο χρονικό διάστημα, με την κυβέρνηση να τις έχει χωρίσει σε κατηγορίες:
- Στην Α΄ Κατηγορία περιλαμβάνεται ο ΟΣΕ, το ΤΤ, ο ΟΠΑΠ και η ΔΕΗ.
- Στη Β΄ Κατηγορία περιλαμβάνονται οι ΟΛΠ, ΟΛΘ, ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ.
Επίσης:
-Θα πωληθούν τα καζίνο σε Κέρκυρα και Πάρνηθα.
-Θα δοθούν εκ νέου «παρατάσεις» στις υπάρχουσες συμβάσεις με ιδιώτες για συγχρηματοδοτούμενα έργα και θα ζητηθούν προτάσεις για νέα ΣΔΙΤ και επεκτάσεις.
- Στην Α΄ Κατηγορία περιλαμβάνεται ο ΟΣΕ, το ΤΤ, ο ΟΠΑΠ και η ΔΕΗ.
- Στη Β΄ Κατηγορία περιλαμβάνονται οι ΟΛΠ, ΟΛΘ, ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ.
Επίσης:
-Θα πωληθούν τα καζίνο σε Κέρκυρα και Πάρνηθα.
-Θα δοθούν εκ νέου «παρατάσεις» στις υπάρχουσες συμβάσεις με ιδιώτες για συγχρηματοδοτούμενα έργα και θα ζητηθούν προτάσεις για νέα ΣΔΙΤ και επεκτάσεις.
Θυμίζουμε πως στις αποκρατικοποιήσεις της περιόδου 2011-2013 περιλαμβάνονται ακόμα τα εξής:
- Η επέκταση της παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
-Η αξιοποίηση της συμμετοχής του Δημοσίου σε ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ.
-Η μετοχοποίηση της εταιρείας διαχείρισης των κρατικών λαχείων.
-Η αναζήτηση στρατηγικού εταίρου στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα.
-Η αναζήτηση στρατηγικών επενδυτών σε περιφερειακά αεροδρόμια.
-Η επέκταση συμβάσεων παραχώρησης στην Αττική Οδό και Εγνατία Οδό.
-Η είσοδος στρατηγικού επενδυτή στα ΕΛΤΑ.
-Η αξιοποίηση του Φάσματος Συχνοτήτων και του Ψηφιακού Μερίσματος.
-Η προώθηση συμβάσεων παραχώρησης σε περιφερειακούς λιμένες.
Του ΣΠΥΡΟΥ ΝΑΝΝΟΥ
Πηγή:Voria
parapolitika Πηγή:Voria
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου