Με βάση τη μελέτη και οι εξαγωγές σε αξία και οι εισαγωγές οίνου παρουσιάζουν αξιοσημείωτη πτώση (-11,8% και -13,3% αντίστοιχα) και στην περίπτωση των αφρωδών οίνων... οι εισαγωγές υπερκαλύπτουν τις εξαγωγές.
Τονίζεται επίσης ότι ο Γερμανός καταναλωτής είναι ευαισθητοποιημένος στο θέμα της «τιμής», γεγονός που έχει σαν συνέπεια τα ελληνικά προϊόντα να μην βρίσκουν τη θέση τους στα σουπερμάρκετ.
Ακολουθεί η έρευνα του ΟΕΥ
Πηγή:www.keosoe.gr
www.agro24.gr
Ακολουθεί η έρευνα του ΟΕΥ
Πηγή:www.keosoe.gr
www.agro24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου