Το γραφείο ΟΕΥ του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στο Ντύσσελντορφ πραγματοποίησε έρευνα μελέτη για τη γερμανική αγορά οίνου.
Με βάση τη μελέτη και οι εξαγωγές σε αξία και οι εισαγωγές οίνου παρουσιάζουν αξιοσημείωτη πτώση (-11,8% και -13,3% αντίστοιχα) και στην περίπτωση των αφρωδών οίνων... οι εισαγωγές υπερκαλύπτουν τις εξαγωγές.
Με βάση τη μελέτη και οι εξαγωγές σε αξία και οι εισαγωγές οίνου παρουσιάζουν αξιοσημείωτη πτώση (-11,8% και -13,3% αντίστοιχα) και στην περίπτωση των αφρωδών οίνων... οι εισαγωγές υπερκαλύπτουν τις εξαγωγές.
Τονίζεται επίσης ότι ο Γερμανός καταναλωτής είναι ευαισθητοποιημένος στο θέμα της «τιμής», γεγονός που έχει σαν συνέπεια τα ελληνικά προϊόντα να μην βρίσκουν τη θέση τους στα σουπερμάρκετ.
Ακολουθεί η έρευνα του ΟΕΥ
Πηγή:www.keosoe.gr
www.agro24.gr
Ακολουθεί η έρευνα του ΟΕΥ
Πηγή:www.keosoe.gr
www.agro24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου