Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

ΣΟΚΑΡΕΙ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ: «Έψαχνα πέρυσι το καλοκαίρι 5 ευρώ για να ζήσω και μου έδωσε ο Τερζής φάκελο με χρήματα (video)

Την πιο δύσκολη οικονομικά περίοδο της ζωής φαίνεται πως βιώνει εδώ και καιρό γνωστή άλλοτε κριτής reality παιχνιδιών η οποία είναι και μία από τις πιο επιτυχημένες στιχουργούς της χώρας μας.

Δεν είναι άλλη από την Εύη Δρούτσα η οποία αποκαλύπτει... στην εκπομπή «Στα καλά καθούμενα» το οικονομικό αδιέξοδο στο οποίο επήλθε: 
«Δεν ήρθε κανείς όταν είχα ανάγκη να μου δώσει χρήματα. Ένας καλλιτέχνης μόνο με πήρε τηλέφωνο και μου είπε «έλα σε θέλω». Πήγα στο σπίτι του Χριστούγεννα και μου είχε έναν φάκελο λεφτά. Ο Πασχάλης Τερζής. Δεν έβγαλα χρήματα καθόλου. Ήμουν πολύ σπάταλη. Έχω αντιμετωπίσει τεράστια οικονομική δυσκολία. Έψαχνα πέρυσι το καλοκαίρι 5 ευρώ για να ζήσω. Ήθελα 5 ευρώ για να ζήσω. Και έκανα και τη βλακεία και δεν το είπα στις φίλες μου».


Δεν υπάρχουν σχόλια: