Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΣΤΑΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΑΠΟ 13 ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ: Η συγκινητική εξομολόγηση του (ΒΙΝΤΕΟ)


«Τους είπα, παρ” τα χαρτιά, δες τα χαρτιά, το μόνο που λείπει είναι η άδεια. Δεν έχω λεφτά να πάρω μια άδεια. Όχι, μου λέει, επειδή δεν έχεις άδεια, θα στα πάρω».

Συγκινεί η συγκλονιστική εξομολόγηση του καστανά της Αριστοτέλους αμέσως μετά την απόπειρα σύλληψής του από 13 αστυνομικούς επειδή δεν...
είχε άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.
Ο καστανάς που λιποθύμησε κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης εναντίον του την περασμένη Παρασκευή εξήγησε στην τηλεόραση του Alpha, τι έγινε:
«Δεν μπορώ να ανανεώσω την άδειά μου. Επειδή χρωστάω 70.000 στο ΤΕΒΕ και στην εφορία από γραψίματα περίπου στα 70.000, δεν μου τη δίνουν την άδεια. Τώρα βγαίνω για να βγάλω κανένα φράγκο, μπας και πάρω την άδεια μου. Δεν μπορώ, με κυνηγάνε».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Το ΤΕΒΕ είναι αλητεία και οργανωμένο έγκλημα με την πρόφαση της κρατικής υπηρεσίας.
Πρέπει ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ και οι ψευδείς και παράνομες απαιτήσεις του από τα θύματα-ανασφάλιστους αιμοδότες του ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!
Αλλιώς η χώρα αυτή θα βουλιάξει στην ανεργία, στη φτώχεια, στην αδικία της έλλειψης αληθινής δικαιοσύνης, και τελικά στο αίμα.
(Βλέπε την συμπεριφορά του κράτους-αλήτη προς τον 61χρονο καστανά, που συνέλαβαν με την απειλή πυροβόλων όπλων 15 άβουλα και τυφλά ένοπλα όργανα καταστολής της αλητείας που ονομάζουμε ελληνικό κράτος.)
Το κράτος-αλήτης μαφιόζος χρησιμοποιεί ένοπλη καταστολή εναντίον βιοπαλαιστών!
Εσύ το αποδέχεσαι αυτό;