Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Σιγά μην ψήφιζα Καρυπίδη


Εν πρώτοις κάλεσα στο τηλέφωνο τη μητέρα τού εν λόγω κυρίου, η οποία μου δήλωσε ότι ...δεν τον γνωρίζει. 

Ανακουφίσθηκα. Αφού δεν τον ξέρει η μάνα του, δικαιολογούμαι να μην τον ξέρω κι’ εγώ.

Ο άνθρωπος έχει πολύ μεγάλο θράσος. 
Δεν είναι εγγονός του Κ. Μητσοτάκη και γιος της Ντόρας, άρα δεν φέρει βαρύ φορτίο προσφοράς στον τόπο. Ούτε γιος του Κεφαλογιάννη, ούτε του Βαρβιτσιώτη, ούτε του Τζιτζικώστα, ούτε του Παναγιωτόπουλου εκ Καβάλας ούτε …. ούτε ….
Με ποια προσόντα τόλμησε να θέσει υποψηφιότητα για Περιφερειάρχης;...

Έκανε, λέει, βόλτες στη ΝΔ, μετά στο ΠΑΣΟΚ και τέλος στον ΣΥΡΙΖΑ. Αν είναι δυνατόν να ψήφιζα τέτοιο γαϊδούρι. Αφού έχω γνήσιο πράμα ρε. Μακρόπουλο, Σαμαρά, Μανώλη, Μουμπούκο κ.λπ. πώς είναι δυνατόν να διανοηθώ ότι θα ψήφιζα Καρυπίδη;
Ο άνθρωπος δεν ήταν τακτικός επισκέπτης της εν Αθήναις πρεσβείας των πΗΠΑ, ώστε να καρφώνει άλλους πολιτικούς και στελέχη της ΕΛ.ΑΣ., όπως έκανε ο Δακρυοχοΐδης. Γιατί να τον προτιμήσω αφού έχω στο πιάτο γνήσιο χαφιέ;
Ο άνθρωπος δεν διορίσθηκε ποτέ στον Δημόσιο Τομέα για να γευθεί το γλυκό ψωμί του πρυτανείου και να έχει ελεύθερο χρόνο, ώστε να ανελιχθεί ως συνδικαλιστής με άφθονες άδειες και να έχει ελεύθερο χρόνο για να ασχολείται με τα κοινά. 

Αφού έχω Στρατούλη και Παπαδημούλη, γιατί να προτιμήσω Καρυπίδη;
Ο άνθρωπος δεν δούλεψε σε τράπεζα, ώστε να τύχει ενός εφάρπαξ € 1 εκ., όπως ο κ. Τσουκαλάς. Γιατί να τον προτιμήσω αντί κάποιου όμοιου του κ. Τσουκαλά;
Ο άνθρωπος δεν έκανε μνημονιακές κωλοτούμπες, όπως ο Σταθάκης. Γιατί να τον προτιμήσω;
Ο άνθρωπος δεν είναι υπεξαιρέτης, όπως ο Μητρόπουλος. Γιατί να του χαρίσω την ψήφο μου;
Ο άνθρωπος δεν είναι εθνομηδενιστής. Κι’ αφού ο ΣΥΡΙΖΑ έχει τον Νάσο Θεοδωρίδη, θα προτιμήσω εγώ αυτόν; 

Έχει και Μηλιό ρε ο ΣΥΡΙΖΑ που λατρεύει τους αναξιοπαθούντας τουρκοκύπριους.
Εντάξει, ένα λάθος τον βαραίνει. Πέρασε από το ΠΑΣΟΚ, αλλά τότε που δεν κυβερνούσε η μιζοκυβέρνηση Σημίτη. Μπορώ, όμως, εγώ να τον συγχωρήσω; Ποιος είμαι εγώ; Ο Βενιζέλος ή ο Σαμαράς είμαι που τρέμουν τη Siemens και τον Χριστοφοράκο; Αυτοί ξέρουν να συγχωρούν.
Ποιος είναι ρε αυτός ο ανεκδιήγητος άνθρωπος; Ο αδάμας Αβραμόπουλος είναι που σύστησε το ΚΕΠ και μετά το γύρισε ιατρικός επισκέπτης πλασάροντας tamiflu;
Να με συγχωρούν όλα τα άλλα λαμόγια που δεν τα ονοματίζω, αλλά θέλω ώρες να γράφω και δε λέει.
Τί δημοσιογράφος είναι αυτός ρε που δεν έχει πάρει € 400.000 από τον Ρέστη; Που δεν έχει προστρέξει ως μάρτυς εις βοήθειαν του ευεργέτου του;
Πού πας ρε Καρυπίδη χωρίς περγαμηνές, χωρίς λαδιές, χωρίς ποινικό μητρώο με μόνο εφόδιο την έξωθεν καλή μαρτυρία;
Σιγά μη σε ψήφιζα ρε.
Σιγουράντζα έχω. Και Μεϊμαράκη έχω και Φώφη και Τσουκάτο και Μπαλτάκο και Χριστοφιλοπούλου και όλο το καλό συναπάντημα έχω. Είναι δυνατόν να πάω στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα; Για τόσο μαλάκα με έχεις;
Σιγουράντζα ρε. Μνημόνια, γκανιάν και σχέδιο Ανάν.

Σ.Κ.

Πηγή: Τα χάλια

http://infognomonpolitics.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: