Χτες στην Κερατέα είχαμε δολοφονική επίθεση των ΜΑΤ ενάντια στους κατοίκους που αγωνίζονται για να έχουν το δικαίωμα να ζήσουν στον τόπο τους.
Ενώ έστω και υποβαθμισμένα το θέμα υπάρχει σε όλες τις σημερινές εφημερίδες η φυλλάδα του Μπόμπολα, δεν γράφει λέξη.
Ενώ έστω και υποβαθμισμένα το θέμα υπάρχει σε όλες τις σημερινές εφημερίδες η φυλλάδα του Μπόμπολα, δεν γράφει λέξη.
Επίσης ούτε στο σημερινό μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων του Mega –στο οποίο ο μεγαλοκατασκευαστής-εκδότης είναι μεγαλομέτοχος- υπήρξαν μόνο κάποια δευτερόλεπτα για να ακουστεί η άποψη των μπάτσων. (για τις καταγγελίες των κατοίκων και για τον τραυματισμό πολίτη δεν ακούσαμε λέξη. Δείτε το βίντεο)
Ολες αυτές τις μέρες το κίνημα των διοδίων παίρνει διαστάσεις, διογκώνεται και επεκτείνετε, καθώς και ο συντονισμός πολιτών που αρνούνται να αποδεχθούν το νέο χαράτσι που επιβλήθηκε με την αύξηση των εισιτηρίων στα ΜΜΕ. Και πάλι οι φυλλάδες του Μπόμπολα όπως και ο τηλεοπτικός σταθμός Mega, έχει εξαφανίσει το γεγονός απ’ την ειδησεογραφία τους. Τυχαίο δεν νομίζουμε. Και αν τυχόν αναρωτιέστε τι ρόλο παίζει ο Μπόμπολας στα πολιτικά δρώμενα του τόπου μας δείτε το βίντεο που παραθέτουμε στο τέλος της ανάρτησης.
Με την ευκαιρία να πούμε ότι επιβεβαιώνεται ο Κώστας Ανδριανόπουλος που έγραφε το Σάββατο στον «Δρόμο της Αριστεράς» ότι «ο Μπόμπολας ορίζει την ατζέντα»:
Το μυστικό για την επιτυχημένη επικοινωνιακή πολιτική είναι γνωστό. Πρέπει να μπορείς να καθορίζεις την ατζέντα με κάθε τρόπο. Δηλαδή, ποιο γεγονός θα είναι πρώτο στην επικαιρότητα, την ειδησεογραφική, την πολιτική. Ποιο ζήτημα θα μονοπωλεί το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης. Ποιο θα είναι το ευνοϊκό έδαφος που σου εξασφαλίζει πλεονέκτημα στο διάλογο, την αντι-παράθεση την αντιδικία, τις... δουλειές γενικότερα.
Ο καλός στρατηγός είναι αυτός που διαλέγει το πεδίο της μάχης. Σε μία συνθετότερη εκδοχή πρέπει να είσαι σε θέση να ορίζεις την ανιούσα της ειδησεογραφικής προβολής των γεγονότων, καθώς και την αποδρομή μετά τη βολική χρήση της.
Σ' όλα αυτά το ΠΑΣΟΚέχει διαπρέψει. Είναι μακράν μπροστά. Σε σύμπνοια με τα ΜΜΕ και εργαλείο τα τηλεπαράθυρα, τα στελέχη του ρυθμίζουν την επικαιρότητα. Ωστόσο, οι καιροί δυσκολεύουν. Κάτι η μνημονιακή πολιτική που σκλήρυνε και δεν αφήνει περιθώρια για χειρισμούς, κάτι οι πολίτες που αφυπνίζονται, η επιχείρηση αποπροσανατολισμού και εξαπάτησης στήνεται όλο και πιο δύσκολα. Οι αμερικανικές εταιρίες που συμβουλεύουν το ΠΑΣΟΚ επιμένουν: «Οι αντιθέσεις, η δυσαρέσκεια, οι κινητοποιήσεις συγκλίνουν γύρω από την ουσία της πολιτικής σας. Τα περιθώρια στενεύουν, ανοίξτε δρόμους διαφυγής, ανοίξτε και άλλα μέτωπα, αλλάξτε την ατζέντα».
Η κίνηση Παπουτσή για το τείχος στον Έβρο είχε και τέτοιες αφετηρίες στο σχεδιασμό της. Να ανοίξει το μεταναστευτικό ως ζήτημα στην ελληνική κοινωνία, βίαια, διχαστικά, διαλυτικά. Η κοινωνία να μπει μπροστά σε αυτού του είδους τα διλλήματα. Η συνέχεια ήρθε αναπάντεχα, απ' αλλού, με τα γεγονότα της Νομικής. Εκεί, λοιπόν, ανέλαβαν πρωτοβουλία και άλλοι. Σαΐνια σε τέτοιες δουλειές, πιάνουν την ευκαιρία στον αέρα, ξέρουν να επωφελούνται.
Έτσι, λοιπόν, ποιος έκανε το θέμα της Νομικής πρώτο στην επικαιρότητα; Ποιος το μεγέθυνε με κάθε τρόπο; Το Έθνος και το Mega του κ. Μπόμπολα, βεβαίως. Πολύ βολικό αν σκεφτεί κανείς ότι η επικαιρότητα κυριαρχούνταν από την Κερατέα (εκεί έχει συμφέροντα ο εν λόγω εκδότης-εργολάβος), από το κίνημα εναντίον των διοδίων (και εκεί έχει συμφέροντα ο εν λόγω εκδότης-εργολάβος).
Δηλαδή, από κλιμακούμενες κινήσεις αντίστασης ενάντια σε σχεδιασμούς και εταιρίες και συμφερόντων του κ. Μπόμπολα.
Στη πολυσύνθετη πραγματικότητα του σήμερα, η ετερογονία των στόχων και των σκοπών, όπως προειδοποιούσε ο Κονδύλης, είναι διαρκώς παρούσα. Διαφορετικοί σκοποί συμπλέκονται για την ανάδειξη γεγονότων. Γεγονότα οργανωμένα σε μία κατεύθυνση, εντάσσονται εύκολα εξαρχής, στις στοχεύσεις άλλων.
Η μέριμνα ώστε, κάθε πρωτοβουλία, να σχεδιάζεται κατά τρόπο που να εμποδίζει τους ηγεμονεύοντες να την ενσωματώσουν στα δικά τους σχέδια, αποκτά κεντρική σημασία. Η ανοιχτή διακηρυγμένη δράση των πολλών πάνω στις κεντρικές αιχμές της συστημικής πολιτικής. είναι αυτή που δυσκολεύει τον αντίπαλο, περιορίζει τις δυνατότητες ενσωμάτωσης, ελαττώνει τους βαθμούς ελευθερίας στις επιλογές του αστισμού, που εμποδίζει τη Θραυσματοποίηση των αντιστάσεων, τον κατακερματισμό των στόχων..
Ολες αυτές τις μέρες το κίνημα των διοδίων παίρνει διαστάσεις, διογκώνεται και επεκτείνετε, καθώς και ο συντονισμός πολιτών που αρνούνται να αποδεχθούν το νέο χαράτσι που επιβλήθηκε με την αύξηση των εισιτηρίων στα ΜΜΕ. Και πάλι οι φυλλάδες του Μπόμπολα όπως και ο τηλεοπτικός σταθμός Mega, έχει εξαφανίσει το γεγονός απ’ την ειδησεογραφία τους. Τυχαίο δεν νομίζουμε. Και αν τυχόν αναρωτιέστε τι ρόλο παίζει ο Μπόμπολας στα πολιτικά δρώμενα του τόπου μας δείτε το βίντεο που παραθέτουμε στο τέλος της ανάρτησης.
Με την ευκαιρία να πούμε ότι επιβεβαιώνεται ο Κώστας Ανδριανόπουλος που έγραφε το Σάββατο στον «Δρόμο της Αριστεράς» ότι «ο Μπόμπολας ορίζει την ατζέντα»:
Το μυστικό για την επιτυχημένη επικοινωνιακή πολιτική είναι γνωστό. Πρέπει να μπορείς να καθορίζεις την ατζέντα με κάθε τρόπο. Δηλαδή, ποιο γεγονός θα είναι πρώτο στην επικαιρότητα, την ειδησεογραφική, την πολιτική. Ποιο ζήτημα θα μονοπωλεί το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης. Ποιο θα είναι το ευνοϊκό έδαφος που σου εξασφαλίζει πλεονέκτημα στο διάλογο, την αντι-παράθεση την αντιδικία, τις... δουλειές γενικότερα.
Ο καλός στρατηγός είναι αυτός που διαλέγει το πεδίο της μάχης. Σε μία συνθετότερη εκδοχή πρέπει να είσαι σε θέση να ορίζεις την ανιούσα της ειδησεογραφικής προβολής των γεγονότων, καθώς και την αποδρομή μετά τη βολική χρήση της.
Σ' όλα αυτά το ΠΑΣΟΚέχει διαπρέψει. Είναι μακράν μπροστά. Σε σύμπνοια με τα ΜΜΕ και εργαλείο τα τηλεπαράθυρα, τα στελέχη του ρυθμίζουν την επικαιρότητα. Ωστόσο, οι καιροί δυσκολεύουν. Κάτι η μνημονιακή πολιτική που σκλήρυνε και δεν αφήνει περιθώρια για χειρισμούς, κάτι οι πολίτες που αφυπνίζονται, η επιχείρηση αποπροσανατολισμού και εξαπάτησης στήνεται όλο και πιο δύσκολα. Οι αμερικανικές εταιρίες που συμβουλεύουν το ΠΑΣΟΚ επιμένουν: «Οι αντιθέσεις, η δυσαρέσκεια, οι κινητοποιήσεις συγκλίνουν γύρω από την ουσία της πολιτικής σας. Τα περιθώρια στενεύουν, ανοίξτε δρόμους διαφυγής, ανοίξτε και άλλα μέτωπα, αλλάξτε την ατζέντα».
Η κίνηση Παπουτσή για το τείχος στον Έβρο είχε και τέτοιες αφετηρίες στο σχεδιασμό της. Να ανοίξει το μεταναστευτικό ως ζήτημα στην ελληνική κοινωνία, βίαια, διχαστικά, διαλυτικά. Η κοινωνία να μπει μπροστά σε αυτού του είδους τα διλλήματα. Η συνέχεια ήρθε αναπάντεχα, απ' αλλού, με τα γεγονότα της Νομικής. Εκεί, λοιπόν, ανέλαβαν πρωτοβουλία και άλλοι. Σαΐνια σε τέτοιες δουλειές, πιάνουν την ευκαιρία στον αέρα, ξέρουν να επωφελούνται.
Έτσι, λοιπόν, ποιος έκανε το θέμα της Νομικής πρώτο στην επικαιρότητα; Ποιος το μεγέθυνε με κάθε τρόπο; Το Έθνος και το Mega του κ. Μπόμπολα, βεβαίως. Πολύ βολικό αν σκεφτεί κανείς ότι η επικαιρότητα κυριαρχούνταν από την Κερατέα (εκεί έχει συμφέροντα ο εν λόγω εκδότης-εργολάβος), από το κίνημα εναντίον των διοδίων (και εκεί έχει συμφέροντα ο εν λόγω εκδότης-εργολάβος).
Δηλαδή, από κλιμακούμενες κινήσεις αντίστασης ενάντια σε σχεδιασμούς και εταιρίες και συμφερόντων του κ. Μπόμπολα.
Στη πολυσύνθετη πραγματικότητα του σήμερα, η ετερογονία των στόχων και των σκοπών, όπως προειδοποιούσε ο Κονδύλης, είναι διαρκώς παρούσα. Διαφορετικοί σκοποί συμπλέκονται για την ανάδειξη γεγονότων. Γεγονότα οργανωμένα σε μία κατεύθυνση, εντάσσονται εύκολα εξαρχής, στις στοχεύσεις άλλων.
Η μέριμνα ώστε, κάθε πρωτοβουλία, να σχεδιάζεται κατά τρόπο που να εμποδίζει τους ηγεμονεύοντες να την ενσωματώσουν στα δικά τους σχέδια, αποκτά κεντρική σημασία. Η ανοιχτή διακηρυγμένη δράση των πολλών πάνω στις κεντρικές αιχμές της συστημικής πολιτικής. είναι αυτή που δυσκολεύει τον αντίπαλο, περιορίζει τις δυνατότητες ενσωμάτωσης, ελαττώνει τους βαθμούς ελευθερίας στις επιλογές του αστισμού, που εμποδίζει τη Θραυσματοποίηση των αντιστάσεων, τον κατακερματισμό των στόχων..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου