Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Καιρός να εμπνεύσουμε ο ένας τον άλλο!

GoodAd: Το Johnnie Walker δημιουργεί καμπάνια ειδικά για την Ελλάδα.

«Keep Walking Greece». Ενα από τα μεγαλύτερα και ποιοτικότερα  brands σε όλο τον κόσμο, το ιστορικό ουίσκι που έχει ταυτιστεί με την υψηλή ποιότητα και έχει γίνει συνώνυμο της ελπίδας εμπνέεται από την Ελλάδα και εμψυχώνει τους Έλληνες!

Η πρώτη Ελληνική παραγωγή του Johnnie Walker μας καλεί να βαδίσουμε όλοι μαζί σε μια καμπάνια ειδικά αφιερωμένη στην Ελλάδα.
We are not alone. We’ll never walk alone...
Tο concept είναι σωστό: 


Το πιο αισιόδοξο μήνυμα για μια χώρα μπορούν να το δώσουν μόνο οι ίδιοι της οι άνθρωποι. Αυτοί που μέσα από την καθημερινότητα τους προχωρούν και διεκδικούν το δικαίωμα της ευτυχίας, συνεισφέροντας σε ένα καλύτερο αύριο. Ανθρωποι με ψυχή, που συγκροτούν μία κοινωνία που φαίνεται να ωριμάζει στη σκέψη ότι η ατομική και η συλλογική πρόοδος είναι έννοιες αλληλένδετες και ότι όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα για να αλλάξουμε προς το καλύτερο τον κόσμο που ζούμε.

Η αρχική σκέψη ακούγεται πολύ σωστή:

«Σε στιγμές προβληματισμού όπως αυτές που διανύει σήμερα η Ελλάδα, οι άνθρωποι χρειάζονται αφορμές για να θυμούνται ότι ενώνοντας τις ελπίδες και τα όνειρά τους, το αύριο μπορεί να γίνει καλύτερο».

Ευτυχώς, μια καλή ιδέα γίνεται καλή Πράξη:

«Η ελληνική ομάδα του Johnnie Walker αποφάσισε να κάνει μια κίνηση ελπίδας και να μας καλέσει να βαδίσουμε μαζί. Το “Keep Walking Greece» μια αμιγώς ελληνική παραγωγή, έρχεται να εμψυχώσει τους Έλληνες, φέρνοντας στο προσκήνιο τα πρόσωπα που έχουν τη δύναμη να αλλάξουν τα δεδομένα. Εμάς!»

Η ιδέα υλοποιείται με τις καλύτερες «Πρώτες Υλες»! 

Δύο από τους σημαντικότερους και πιο διάσημους Ελληνες δημιουργούς: Χάρης Πατραμάνης και Τάκης Ζερβουλάκος. Δεκάδες άξιοι τεχνικοί. Και αυθεντικοί Ελληνες από τους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Είπαμε, είναι καιρός εμείς οι Ελληνες να δουλέψουμε συλλογικά, να γίνουμε ομάδα. Η προσπάθεια, κοινή: να αποτυπωθεί μια Ελλάδα που μπορεί ακόμα να ονειρεύεται να ελπίζει και να κάνει, κάθε μέρα, το επόμενο βήμα.

Το αποτέλεσμα!

Το τραγούδι «You’ ll Never Walk Alone» είναι των Richard Rodgers and Oscar Hammerstein από το μιούζικαλ Carousel του 1945, που έχει γίνει συνώνυμο της ελπίδας. Έχει κυκλοφορήσει σε δεκάδες εκτελέσεις, με πιο ξεχωριστές αυτές των Judy Garland, Doris Day, Gerry & The Pacemakers, Perry Como, Frank Sinatra, Elvis Presley & Johnny Cash.

Και αυτό είναι μόνο η αρχή: 
Η ταινία αυτή είναι απλά η εκκίνηση μιας μεγάλης, κοινής πορείας. Ο περίπατος αυτός δεν πρέπει να τελειώσει ποτέ. Κάθε Ελληνας καλείται να συνεισφέρει στη συνέχεια της ταινίας, βάζοντας φωτογραφίες και προσθέτοντας το δικό του μήνυμα για την Ελλάδα που συνεχίζει να προχωρά - στη σελίδα του Johnnie Walker στο facebook και στο www.keepwalkinggreece.gr.

Οι καλύτερες φωτογραφίες θα επιλεγούν και θα γίνουν μέρος της τελικής ταινίας του Keep Walking Greece...

 Making of:
 
JOHNNIE WALKER
Το Johnnie Walker είναι Νο1 σε πωλήσεις Blended Scotch Whisky σε περισσότερες από 180 χώρες. Από την εποχή του δημιουργού του, John Walker, ήταν στενά συνδεδεμένο με την ιδέα της προόδου. Ο συνδυασμός της γνώσης του κοινού, της αφοσίωσης και της εμπορικής διάνοιας, ενέπνευσε 3 γενιές Walker να μετατρέψουν ένα μικρό παντοπωλείο του 1820 σε μια διεθνή επιχείρηση που διαχειρίζεται brands τα οποία σήμερα καθορίζουν την αγορά του σκοτσέζικου whisky σε παγκόσμια κλίμακα πουλώντας αυθεντικά, πρωτοπόρα brands.

Η γκάμα των μοντέρνων και πολυβραβευμένων whiskies περιλαμβάνει τα:
BLACK LABEL®, RED LABEL®, BLUE LABEL®, GREEN LABEL®, GOLD LABEL®, PREMIER® and SWING®, τα οποία αντιστοιχούν, συνολικά, σε πωλήσεις 17,8 εκατομμυρίων κιβωτίων ετησίως (Impact Databank 2010), καθιστώντας το Johnnie Walker την πιο πετυχημένη μάρκα scotch whisky στον κόσμο.

Diageo
Το όνομά της προέρχεται από τις λέξεις Dia (ημέρα στα λατινικά) + Geo (γαία). Kαι έχει ένα σκοπό: όλοι οι άνθρωποι να γιορτάζουν τη ζωή κάθε μέρα, σ’ όλη τη γη είτε είναι καταναλωτές είτε εργαζόμενοι είτε εμπορικοί συνεργάτες είτε μέτοχοι. Eίναι η κορυφαία εταιρεία premium αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα και τον κόσμο.

Στην Ελλάδα, διακινεί μια μοναδική σειρά αλκοολούχων ποτών, κρασιού και σαμπάνιας. Τα ουίσκι Johnnie Walker, Haig, Dimple, Cardhu και τα κλασικά Malt whiskies, η βότκα Smirnoff, το τζιν Gordon’ s, η τεκίλα Jose Cuervo, τα λικέρ Baileys και Grand Marnier, η Ursus και η σαμπάνια Veuve Clicquot είναι μερικές μόνο από τις δημοφιλείς μάρκες που εμπορεύεται η DIAGEO Hellas.

Η Diageo θέτει, μεταξύ άλλων, την μετρημένη κατανάλωση των αλκοολούχων ποτών στο επίκεντρο της δράσης της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: