Ποιος έκανε το αυγό, ή κότα ή το αυγό την κότα;
Η συνεχιζόμενη από τα Μέσα, ενδελεχής πληροφόρηση για τα σημαντικά καθημερινά δρώμενα της ξανθιάς κυρίας, με τον δύσκολο και αγενέστατο χαρακτήρα, ρίχνει νερό στο μύλο της στρεβλής πληροφόρησης και το ερώτημα που γεννάται είναι απλό.
Ποιον υπηρετεί η συνεχιζόμενη τσοντολαγνεία, πώς ξεκίνησε, αν ήταν αναμενόμενη και αν θα τελειώσει με μια μόνο πρωταγωνίστρια ή θα γίνει μεγαλύτερος ο αριθμός και περισσότερες της μιας οι τσόντες;
Η όμορφη και ατίθαση επικοινωνιακά ξανθιά χρησιμοποίησε τα Μέσα στον ύψιστο βαθμό.
Για πολλούς μήνες τα Μέσα εκμεταλλευόμενα τις κάθε είδους δηλώσεις της ξανθιάς κάλυπταν ένα μεγάλο μέρος των εκπομπών τους, κερδίζοντας σε τηλεθέαση από το γνωστό μας τηλεθεάμον κοινό που αρέσκεται να «μπαίνει» στη ζωή των άλλων και να βλέπει από την κλειδαρότρυπα της κρεβατοκάμαράς της.
Και ήρθε η ώρα η ξανθιά να πάρει την εκδίκησή της.
Να εκμεταλλευθεί και η ίδια τα Μέσα και τη δύναμή της, με στόχο το κέρδος.
Με μια κίνηση κόντρα - ρελάνς καθόρισε εκείνη την ατζέντα των Μέσων.
Η κυκλοφορία των απαγορευμένων DVD, σε ανύποπτο χρόνο έπιασε στον ύπνο τα Μέσα και έκανε τζίρο 2 εκ. ευρώ μέσα σε μια μέρα.
Τα Μέσα έριξαν νερό στο μύλο των πωλήσεων καλύπτοντας με κάθε ...
λεπτομέρεια τα «εσωτερικά» του DVD.
Πρώτη φορά έκανε sold out- ξεπούλησε προϊόν χωρίς να ξοδευτεί ούτε ένα ευρώ σε άμεση διαφήμιση.
Ούτε διαφημιστική εταιρεία ούτε πρόγραμμα Μέσων, ούτε καμιά προωθητική ενέργεια.
Η όμορφη ξανθιά τα πήρε όλα χάρη στην γενναιοδωρία της Ενημέρωσης από τα Μέσα.
Και φυσικά, το έξυπνο τρυκ της θα βρει μιμητές.
Ήδη κυκλοφορεί φήμη για νέο DVD με νέα ξανθιά που ζήλεψε τη δόξα της πρώτης ξανθιά..
Μένει να δούμε αν το τηλεοπτικό κοινό θα συμπεριφερθεί με τον ίδιο τρόπο και θα επιβραβεύσει και το νέο τολμηρό DVD.
Αν είναι θετικό το δεύτερο τεστ, τότε θα δούμε μια πλειάδα σταρλετών της μιας εβδομάδας να ακολουθούν τον δρόμο που χάραξε η ξανθιά.
Του Θανάση Παπαμιχαήλ
Επικοινωνιολόγου, Διευθυντή της Think Politics
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου