Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

Η ισορροπία του Γιώργου

Το μεγαλύτερο κακό στο ΠΑΣΟΚ τελικά θα το κάνουν οι ίδιοι οι οπαδοί του.

Όλοι αυτοί δηλαδή που ξαφνικά ανέβηκαν σε ένα άδειο τελάρο και αγορεύουν περί πολιτικής ηθικής και σκανδάλων.

Μου έκανε ένας οπαδός του ΠαΣοΚ πρωί πρωί κατήχηση περί πολιτικής ηθικής και μου σηκώθηκε η τρίχα.
Από την σύγχυση μου τσίτωσε η πέτσα.
Ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι μου.
Ένοιωθα τα μαλλιά μου να μακραίνουν.
Βιδώθηκα άσχημα.
Έλεος!


Που άμα κάνουν κόμμα όλοι αυτοί που έμειναν εκτός λίστας ΠαΣοΚ θα πάρουν 10% μόνο από τους συγγενείς τους.
Όλοι τους πρωτοκλασάτοι.
Αλλά με αμφιβολίες του αρχηγού για την ηθική τους.
Άντε να μην ανοίξουμε το στόμα μας για πολλούς από δαύτους!


Εδώ αφήσαν τον Σιμήτη εκτός ψηφοδελτίων!
Αυτός που υποτίθεται άλλαξε την Ελλάδα!


Σού' ρχεται να πάρεις το αντίσκηνο για να στηθείς έξω από το εκλογικό σου κέντρο και να ψηφίσεις ΝΔ με χέρια και με πόδια!

Το θράσος τους άρχισε να ξεπερνάει τα όρια.
Το αστείο είναι ότι ο ίδιος όταν τον ρωτούσες αν θα είναι ο Παπανδρέου πρόεδρος λίγο πρίν τις κομματικές εκλογές του ΠΑΣΟΚ έλεγε.......
'' ε όχι και πρόεδρος, είναι δυνατόν; αυτός πέφτει με το ποδήλατο, πρωθυπουργό θα τον κάνουμε;''

και σήμερα λέει ότι ο Γιώργος θα τα αλλάξει όλα!


sisaki

Δεν υπάρχουν σχόλια: