Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Βαρουφάκης: Ο Τσίπρας ζήτησε την παραίτησή μου κατ' απαίτηση των δανειστών

Βαρουφάκης: Ο Τσίπρας ζήτησε την παραίτησή μου κατ' απαίτηση των δανειστών

«Μου έγινε γνωστό ότι οι συμμετέχοντες στο Eurogroup, και λοιποί εταίροι, θα "εκτιμούσαν" την... απουσία μου από τις συνεδριάσεις του» 

- «Ο πρωθυπουργός έκρινε ότι ίσως βοηθήσει στην επίτευξη συμφωνίας»...

Παραίτηση-βόμβα έσκασε το πρωί της Δευτέρας λίγες ώρες μετά το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος. Ο Γιάννης Βαρουφάκης με ανακοίνωσή του δηλώνει ότι αποχωρεί από το υπουργείο Οικονομικών έπειτα από αίτημα του ίδιου του πρωθυπουργού, κατόπιν υποδείξεως - όπως αναφέρει ο ίδιος ο Γιάνης Βαρουφάκης στην ανακοίνωσή του- των δανειστών! Γράφει συγκεκριμένα: «Λίγο μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του δημοψηφίσματος, μου κατέστη γνωστό ότι οι συμμετέχοντες στο Eurogroup, και λοιποί εταίροι, θα «εκτιμούσαν» την... απουσία μου από τις συνεδριάσεις του, κάτι που ο Πρωθυπουργός έκρινε ότι ίσως βοηθήσει στην επίτευξη συμφωνίας. Για αυτό και αποχωρώ από το Υπουργείο Οικονομικών»

Δεν υπάρχουν σχόλια: