Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Ο "Ρεμπέτης" της Εκάλης συνάντησε τον Ροβέρτο Σπυρόπουλο


Τον βλέπεις να τριγυρνάει στα σοκάκια της Εκάλης, ένας τρελόγερος είναι με ψαλιδισμένη γραβάτα και αξιοπρέπεια, που τον φωνάζουνε "Ρεμπέτη".
Συχνά αποκαμωμένος από το άσκοπο περπάτημα κουρνιάζει ανάμεσα στις φυλλωσιές λίγο πιο πάνω από την οδό Αγράμπελης...

Ο θρύλος τον θέλει να είναι παλιός μουσικός στο «Περιβόλι του Ουρανού» και οι ρίζες του να κρατάνε από κείνη την ηρωική εποχή που ο Αντρέας,  Άντονι Κουήν στη πίστα,  με τεντωμένα τα χέρια του σαν φτερά αετού,  ζύγιζε το βάρος του στο λυγισμένο γόνατο για να κάνει ακόμη πιο αντρίκιο το βαρύ ζειμπέκικο, το ασήκωτο- καμία σχέση μ αυτά που χορεύουν ο Νίκος Μουτσινάς, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, ο Πέτρος Μπούτος και ο Χριστόφορος  Παπακαλιάτης.
Ο Ρεμπέτης της Εκάλης έχει κονομήσει πολλά κουσούρια από την 37χρονη μεταπολίτευση.
Το τελευταίο του,  είναι η εμμονή του ν ανακαλύπτει  πασόκους που ήρθαν να κατοικήσουν στη Κηφισιά, τη Πολιτεία, την Εκάλη με σκοπό να μεταλαμπαδεύσουν τον σοσιαλισμό στα  κάστρα της Δεξιάς.
Μια μέρα λοιπόν που ο τρελο-Ρεμπέτης,  έκοβε βόλτες  στην Εκάλη, έπεσε πάνω σε μια γνωστή φιγούρα¨.
-Βρε Ροβέρτο, τι κάνεις εδώ; Έχασες το δρόμο;
.Μα εδώ είναι το σπίτι μου; Η οικία του σπιτιού μου…
-Ρε συ Ροβέρτο στο Νέο Ηράκλειο δεν έμενες, παρέα με τα αδέλφια σου στην ίδια πολυκατοικία;
.Έχω φύγει από το Νέο Ηράκλειο, στη Εκάλη μένω τώρα.
-Και τι κάνεις αυτό τον καιρό;
.Είμαι Διοικητής στο ΙΚΑ και φροντίζω για τις συντάξεις των συμπολιτών μου.
-Από την Εκάλη, το φροντίζεις αυτό;
.Ναι, από την Εκάλη. Η θέα από ψηλά μου επιτρέπει να οραματίζομαι…
Ο τρελοΡεμπέτης συνέχισε το δρόμο του. Σκεφτικός…
 Κουρδιστό Πορτοκάλι

Δεν υπάρχουν σχόλια: