Τετάρτη 31 Ιουλίου 2024

Τσιτσιπάς: "Να δω κατάματα την πρόκληση με τον Τζόκοβιτς και να δώσω ό,τι καλύτερο μπορώ"

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς (Νο12) ήταν καταιγιστικός στο δεύτερο σετ και με 0-2 σετ (5-7, 1-6) επί του Αργεντινού Σεμπάστιαν Μπαέζ (Νο18) προκρίθηκε στους "8" στο μονό ανδρών στους Ολυμπιακούς Αγώνες. 
Επόμενος αντίπαλος ο Νόβακ Τζόκοβιτς.
Στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα αναφέρθηκε στα λάθη που έκανε στις επιστροφές του, στην αλλαγή του σερβίς του, καθώς και στη μεγάλη πρόκληση που έχει απέναντί στον Νόλε.
Αναλυτικά όσα είπε:...

"Σίγουρα ήταν μια καλή νίκη σήμερα, αλλά συνεχίζω να αγωνίζομαι. Φυσικά υπάρχει χαρά για τα προημιτελικά, αλλά το τουρνουά για μένα τώρα αρχίζει. Έχω βρει έναν καλό ρυθμό, έχω κάνει καλές νίκες και νιώθω καλά με το τένις μου γενικά.
Έχω έναν σκληρό αντίπαλο μπροστά μου που είναι από τους μεγαλύτερους παίκτες του αθλήματος. Θέλω να δω κατάματα αυτή την πρόκληση και να δώσω ό,τι καλύτερο μπορώ.
Άργησα πάρα πολύ. Πρώτα απ' όλα είχα 2-3 games που ήταν πολύ παθητικά από πλευράς μου. Είχα κάποιες επιστροφές εδώ κι εκεί που έχανα χωρίς λόγο. Μου πήρε κάμποσο χρόνο να βρω την αίσθηση και τα πατήματά μου στο γήπεδο.
Αυτό που έφταιξε περισσότερο ήταν το σερβίς μου, γιατί έπαιζα με πολύ χαμηλά ποσοστά πρώτου σερβίς στα πρώτα 6 games. Ένιωθα τελείως εκτός το σερβίς μου, δεν μπορούσα να βρω τον συγχρονισμό με την μπάλα.
Μετά το 5-4 στο 1ο σετ, εκεί που έγινε το break, ένιωσα πως ήταν η στιγμή να αλλάξω τα πράγματα, να κάνω μερικές τεχνικές αλλαγές μήπως και αλλάξει κάτι.

Αυτό λειτούργησε και ήξερα πως αν έβρισκα το σερβίς μου θα έρθουν κι όλα τα υπόλοιπα, το backhand το forehand, οπότε ήταν κάτι που με βοήθησε να παίξω αυτό το φανταστικό τένις που έπαιξα από τα τέλη του 1ου σετ μέχρι το 2ο".

Για την αλλαγή που έκανε στο σερβίς: 

"Ήξερα ότι αν το 1ο μου σερβίς πιέζει θα είχα ένα μικρό πλεονέκτημα, γιατί εκείνος στηριζόταν πιο πολύ στα χτυπήματά του από την baseline και την ταχύτητά του. Είχε να κάνει μ' αυτή την αλλαγή, που με ανέβασε ψυχολογικά, με έκανε να νιώσω πιο σίγουρος και χωρίς περιορισμούς".

Για το τι πρέπει να κάνει απέναντι στον Τζόκοβιτς: 

"Πρέπει να είμαι σταθερός, να έχω υψηλά ποσοστά πρώτα σερβίς, όχι απαραιτήτως τα μεγαλύτερα σερβίς, αλλά να παίξω θετικά και με καλή προοπτική. Να παίξω τα μεγαλύτερα χτυπήματα και με μια κοινή λογική όταν θα προσπαθώ να μείνω στα ράλι μαζί του. Είναι ένας παίκτης που θα με τεστάρει πολλές φορές μέσα στον αγώνα και θα μου δώσει προκλήσεις για να ξεπεράσω. Και φυσικά πνευματικά θα πρέπει να μείνω πολύ δυνατός".

Για το αν τον καταπόνησε το ότι συμμετείχε και στα 3 ταμπλό: 

"Όχι, καθόλου. Θα ήταν πολύ πιο δύσκολο αν το έκανα σε ένα Grand Slam, διότι στα μονά θα έπρεπε να ξεπεράσω αγώνες best-of-five. Εδώ είναι best-of-three. Κάποια formats και κανόνες γενικά είναι διαφορετικά στα Grand Slams που το κάνουν μεγαλύτερο σε διάρκεια, οπότε δεν θα ήταν εφικτό να το κάνω. Εδώ έβγαζε περισσότερο νόημα να το κάνω και φυσικά είχα και μια καλή ευκαιρία με τη Μαρία (Σάκκαρη) και τον Πέτρο (Τσιτσιπά) που και με τους δυο έχουμε παίξει αρκετά διπλά και υπάρχει χημεία, δεν το σκέφτηκα καν".

ΦΩΤΟΟ Στέφανος Τσιτσιπάς πανηγυρίζει στο μονό ανδρών στους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024© ΜΠΙΡΝΤΑΧΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ / INTIME SPORTS

Δεν υπάρχουν σχόλια: