Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ: «Έχασα το παιδί μου… Αφήστε με, δε μπορώ» (Video)

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ: «Έχασα το παιδί μου… Αφήστε με, δε μπορώ» (Video)
Συγκλονισμένος από τον ξαφνικό θάνατο του Παντελή Παντελίδη είναι ο Βασίλης Καρράς όπως μετέδωσε η δημοσιογράφος, Κατερίνα Σουλιώτη στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» στην οποία έπεσε ο κακός κλήρος να μιλήσει μαζί του.
«Αφήστε με- Αφήστε με. Έφυγε το παιδί μου. Έφυγε ο γιος μου» είπε...
σπαράζοντας ο μεγάλος τραγουδιστής ο οποίος υπήρξε και μέντορας του αδικοχαμένου τραγουδιστή.
Ο Βασίλης είχε συνεργαστεί με τον αδικοχαμένο Παντελή όταν οι δυο τους ερμήνευσαν το τραγούδι «Για τον ίδιο άνθρωπο μιλάμε» και από τότε αναπτύχθηκε μεταξύ τους μία πολύ στενή σχέση.
Εκείνος βοήθησε πολύ τον Παντελή Παντελίδη επαγγελματικά και τον πήρε στο πλευρό του στα νυχτερινά κέντρα που τραγουδούσε κάνοντάς τον ευρύτερα γνωστό.
Και ο Παντελής όμως, όπως κατά καιρούς δήλωνε σε κοινούς γνωστούς θεωρούσε δεύτερο πατέρα του το Βασίλη.
Μάλιστα ο τραγουδιστής είχε εξομολογηθεί σε συνέντευξή του και μία προσωπική στιγμή με τον Βασίλη «Όταν γυρνούσαμε με το αυτοκίνητο σε κάποια  στιγμή μου είπε «καψούρα και αλητεία» και του είπα «Βασίλη αυτό θα το κάνω τραγούδι.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: