Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

Τέρμα στον ευρωμουνόδρομο. Θέλω κοπέλα ντόπια, πρόβεια, να νοικοκυρευτώ!

Τέρμα στον ευρωμουνόδρομο. Θέλω κοπέλα ντόπια, πρόβεια, να νοικοκυρευτώ! 

Όπως το' χε θέσει ο Τειρεσίας στην Τραγωδία...., εεε., σε όλες, εν πάσει περιπτώσει, τις Τραγωδίες, "Τύχη αγαθή εστί τινί μνημονευθέντα είναι παρ'ανθρώπων ούς μηδέποτε εώρακε" ( = "είναι γαμάτο man, να μιλάνε για σένα άνθρωποι που δεν έχεις δει ούτε τη μούρη τους live"). {Είμαι βέβαιος ότι ο Κακριδής θα μου'λεγε "είσαι το πουτανάκι μου;; Πες μου, είσαι;;;"}.

Συμφώνως λοιπόν με την αρχαία Ελληνική Γραμματεία, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ για τις ευχές περί... υγείας, προκοπής και ευτυχίας, ευχές που, αν έπιαναν στην πραγματική ζωή, θα τα'γραφα τούτα από τα Cayman και όχι από Καισαριανή.

Παρόλα αυτά, για να μη χαλάσουμε το πανηγυρικό κλίμα της ημέρας, θα δώσω μια νότα αισιοδοξίας, δανειζόμενος ρήσεις Μεγάλων Ανδρών, με πλερωμένα τα πνευματικά. Θα δανειστώ λοιπόν :

1. Βαγγέλη Μεϊμαράκη.

Είμαι ταυτισμένος με τούτη την πορεία του εαυτού μου, έχω κάνει πολλά γι'αυτόν και, με τη δύναμή σας, θα κάνω ακόμα περισσότερα, για να ξαναφέρω το χαμόγελο και την αισοδοξία στα χείλη μου.

2. Αλέξη Τσίπρα.

Αν βρεθούν ανεμόμυλοι (windmills) στη βόρειο Ελλάδα, είμαι έτοιμος να παλέψω για κάτι καλύτερο, σα Ντον. Κιχώτης.

3. Δημήτρη Κουτσούμπα.

Τέρμα στον ευρωμουνόδρομο. Θέλω κοπέλα ντόπια, πρόβεια, να νοικοκυρευτώ με τις δικές μου δυνάμεις, μακριά από εξαρτήσεις και μονοπωλιακές πρακτικές κωλόμπαρων.

TΗΑNKS, ρεμάλια.

Του Αϊστόουλ Δεμπάνκ


Δεν υπάρχουν σχόλια: