Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

"Η μεγαλύτερη ρεμούλα της χώρας" όλων των εποχών! - video

Δείτε το video, 
στο οποίο ο βουλευτής της ΝΔ Χρήστος Μαρκογιαννάκης σχολιάζει το θέμα του κόστους των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 (Video)
Ως την μεγαλύτερη ρεμούλα που έγινε ποτέ στη χώρα
χαρακτήρισε ο βουλευτής της ΝΔ, Χρήστος Μαρκογιαννάκης την διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα το 2004.
Συγκεκριμένα, μιλώντας σε πρωϊνή τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΪ, δήλωσε ότι:

"Εγώ πιστεύω απόλυτα όσον αφορά το κόστος των Ολυμπιακών Αγώνων επειδή έχω υπόψη μου παραδείγματα, ότι ήταν η μεγαλύτερη ρεμούλα που έγινε ποτέ στην Ελλάδα.
Ποτέ κανείς δεν ασχολήθηκε με το θέμα, δεν έγινε οποιαδήποτε έρευνα, το θέμα κουκουλώθηκε. Δεν είναι η πρώτη φορά που το λέω.
Το έχω ξαναπεί. Το έχω πει σε συνέντευξή μου σε μεγάλη εφημερίδα, το έχω πει από βήματος της βουλής αρκετές φορές, το έχω δώσει εγγράφως σε ηγεσία πολιτική, δεν μπορώ να γίνω και γραφικός να πάω να κάνω απεργία πείνας έξω από τα σκαλοπάτια της βουλής για να ξεκινήσει μια διαδικασία.
Όταν και το σύστημα δεν θέλει κάποιον ο οποίος προσπαθεί τον εξοντώνει", είπε χαρακτηριστικά.


Δηλώσεις Μαρκογιαννάκη από Newscaster

 news247

Δεν υπάρχουν σχόλια: