Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Η πολιτική διαθήκη του Muammar al Gaddafi προς τον ... Γ.Παπανδρέου!

H πολιτική διαθήκη του πρώην ηγέτη της Λιβύης Μουαμάρ Καντάφι - που γράφτηκε στις 17 Οκτωβρίου, λίγο πριν συλληφθεί, βασανιστεί και εκτελεστεί - όπως είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας σε λιβυκό φιλοκανταφικό blog, θα μπορούσε να είναι και επιστολή προς τον φίλο και συνεργάτη του, Γιώργο Παπανδρέου και να τον "φωτίσει" έστω και στην ύστατη στιγμή για το που οδηγεί την χώρα του ο τελευταίος.
Είναι μία πολιτική διακήρυξη ενός ηγέτη που προτίμησε να πεθάνει, παρά να παραδώσει την χώρα του.
Διαβάστε την:                                               
«Αυτή είναι η διαθήκη μου.
Εγώ ο Muammar bin Mohammad bin Abdussalam bi Humayd bin Abu Manyar bin Humayd bin Nayil al Fuhsi Gaddafi ορκίζομαι ότι δεν υπάρχει άλλος Θεός εκτός του Αλλάχ και ότι ο Mohammad είναι ο προφήτης του θεού, μακάριος να είναι. Υπόσχομαι ότι θα πεθάνω σαν Μουσουλμάνος.
Όταν θα σκοτωθώ θα ήθελα να με θάψουν σύμφωνα με τις μουσουλμανικές παραδόσεις, με τα ρούχα που φόραγα την στιγμή του θανάτου μου και το σώμα μου χωρίς να έχει καθαριστεί, σε νεκροταφείο στη Σύρτη κοντά στην οικογένειά μου και τους συγγενείς.
Θέλω η οικογένειά μου ιδιαίτερα οι γυναίκες και τα παιδιά να τύχουν καλής μεταχείρισης μετά το θάνατό μου.
Ο Λιβυκός λαός πρέπει να προστατέψει την ταυτότητά του, τα επιτεύγματά του, την ιστορία του και τη θαυμαστή εικόνα των προγόνων του και των ηρώων του. Ο λαός της Λιβύης δεν πρέπει να εγκαταλείψει τις θυσίες των ελεύθερων και των καλύτερων ανθρώπων του.
Καλώ όλους τους υποστηρικτές μου να συνεχίσουν την αντίσταση και να πολεμήσουν κάθε ξένο επιτιθέμενο κατά της Λιβύης, σήμερα, αύριο και για πάντα.
Ας γνωρίζουν οι ελεύθεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο ότι θα μπορούσαμε να παζαρέψουμε και να πουλήσουμε τον αγώνα μας σε αντάλλαγμα με προσωπική ασφάλεια και μια σταθερή ζωή.
Λάβαμε πολλές προσφορές για αυτό αλλά διαλέξαμε να είμαστε στην εμπροσθοφυλακή του αγώνα και της αντιπαράθεσης θεωρώντας αυτό ως παράσημο του καθήκοντος και της τιμής.
Ακόμη και εάν δεν νικήσουμε αμέσως, θα δώσουμε παράδειγμα για τις επόμενες γενεές ότι επιλέγοντας να προστατεύσουμε τη χώρα είναι τιμή ενώ το ξεπούλημα είναι η μεγαλύτερη προδοσία που η ιστορία θα θυμάται για πάντα παρά τις προσπάθειες άλλων να πείσουν για το αντίθετο».

Muammar al Fuhsi Gaddafi
Ηγέτης του Επαναστατικού Συμβουλίου της Λιβύης
                                                          ------------------------------------
Θα μπορούσε να την είχε στείλει και στον φίλο και μέλος του ιδρύματός "Καντάφι" του Γ.Παπανδρέου...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: