Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Η Ντούβλη είδε το dvd και κάνει την αυτοκριτική της: "Ήμουν ηφαίστειο, πάω για δεθνή καριέρα"

Λίγες ώρες μόνο πέρασαν μετά την κυκλοφορία του ροζ dvd της Μαριάννας Ντούβλη και η κοπέλα όπως ήταν φυσιολογικό βγήκε στα κανάλια να διαφημίσει την πραμάτεια της!
«Είμαι περήφανη γι' αυτό που έκανα, μου άρεσε πολύ» είπε η πορνοστάρ – πια – μιλώντας στην εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη.

«Έχω κάνει φοβερή επιτυχία, και θα κάνω ακόμα μεγαλύτερες. Θα κάνω διεθνή καριέρα» πρόσθεσε αργότερα με περίσσιο ενθουσιασμό,για να μας αποτελειώσει.
Κάποιος...
«κακεντρεχής» του πάνελ της Χριστίνας βέβαια της έκοψε τη χαρά κι έσπευσε να τη συγχύσει την κοπέλα.Ο λόγος για τον Θοδωρή Ρακιντζή που τόλμησε να ξεστομίσει πως μετά από αυτό που έκανε η Μαριάννα έχει πέσει στα μάτια του...
«Τι να κάνουμε; Δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους» του απάντησε ειρωνικά η hot (παρα)πληθωρική ξανθιά.
Εξηγώντας δε το πώς τελικά είπε το ναι στην πρόταση του κ. Σειρηνάκη για την πορνό ταινία λέει:
«Εδώ και ένα χρόνο μού έχει γίνει η πρόταση, αλλά τώρα το αποφάσισα. Δεν έχει καμία σχέση με το ότι κυκλοφόρησε το DVD της Τζούλιας, απλά τώρα συμφωνήσαμε σε κάποια πράγματα με τον Δημήτρη Σειρηνάκη».
Πώς της φάνηκαν όμως τα γυρίσματα σαν πρωτάρα στο χώρο;
«Ήταν πολύ ευχάριστο. Μου άρεσε και γιʼ αυτό το έκανα. Και στη γυμνή φωτογράφιση που έχω κάνει ήμουν πολύ άνετη, οπότε δεν μου φάνηκε καθόλου περίεργο. Δεν αισθάνθηκα άβολα».
Και η Τζούλια μπορεί να μην είδε τα κατορθώματα της στο dvd όπως έλεγε λόγω ντροπής η Μαριάννα όμως και τα είδε και τα χάρηκε!
Πως της φάνηκε ο ροζ εαυτός της; «Φυσικά το είδα. Και ήμουν ηφαίστειο!».
Λίγη από τη σκόνη του δε γίνεται να σε εξαφανίσει;
http://www.stifora.gr/

 http://monoeidiseis.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: