Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

ΚΑΥΤΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ! Όσα κατέγραψε ο κοριός της ΕΛΑΣ να λένε οι δημοσιογράφοι με την υπάλληλο της ΕΥΔΑΠ!


Νέα στοιχεία – φωτιά έρχονται καθημερινά στο φως της δημοσιότητας για την υπόθεση των δημοσιογράφων που κατηγορούνται για εκβιασμούς προκειμένου να εξασφαλίζουν διαφημιστικά πακέτα από δημόσιους οργανισμούς.

Η ιστοσελίδα huffingtonpost.gr δημοσίευσε σήμερα μέρος των διαλόγων που είχαν οι δημοσιογράφοι με την υπάλληλο της ΕΥΔΑΠ. Πρόκειται για ένα μικρό μέρος όσων έχει καταγράψει ο υπερκοριός της ΕΥΠ...


Οι «καυτές» συνομιλίες


Στο ραντεβού τους στις 12 Φεβρουαρίου σε καφετέρια στο «Φλοίσβο» ξεκίνησε η καταγραφή των συνομιλιών.

Μηνύτρια: Eδώ μπροστά, μπροστά να βλέπω λίγο θάλασσα. Αφού με έφερες εδώ πέρα που με έφερες. Είχα καιρό να έρθω..
Δημοσιογράφος: Είμαστε σε φάση…
Γ. Ναι.
Δ. Κρισιμότατη γενικώς.
Γ. Γιατί;
Δ. Δεν ξέρουμε τι ξημερώνει… Ότι να ξημερώσει, να ξημερώσει άσπρη μέρα γιά μας. Το είπα καλά;
Γ. Για τους άλλους μαύρη. Χεστ…

Σε άλλο σημείο:

Γ. Μη λέμε ονόματα μόνο. Μη λέμε ονόματα
Δ. Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ (σ.σ εννοούν υπουργό).
Γ. Μπράβο ωραία…
Φ. Ο Αρχιμανδρίτης λοιπόν έχουμε πλάτες, το οποίο θα κάνουμε μαζί. Δηλαδή πρώτον θα έχουμε πληροφόρηση στη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ τι γίνεται…
Δ. Θα πέσουνε ξεροί..
Δ. θα είχανε λιποθυμήσει σου λέω τώρα. Και σου λέω που ξέρω εγώ, θα γίνει της πουτάνας τώρα το είχανε πει σου λέω..
Γ. Και έκανε άλλο τώρα. Ο μπούλης, ο μαλ…
Δ. Ο φλούφλης…
Γ. Να σου πω, τι κάνουμε; Εγώ μίλησα με τον Μπ (σ.σ διευθύνοντα σύμβουλο ΔΕΚΟ) και για τον Μ… (κατηγορούμενο εκδότη).
Δ. Ωραία.
Γ. Όμως πρόσεξε, εγώ, θα ζητάω επί πέντε επί τέσσερα;
Σε άλλη συνομιλία, ο ίδιος δημοσιογράφος μιλάει με έναν ιδιοκτήτη δύο ιστοσελίδων.

Δ. Να σου πω.
Ι. Έλα.
Δ. Εεεε πρέπει να σου πω ότι, έγω είμαι με τον Ν.Π (υπουργός), που θέλει να πάρει τις άδειες από τους μαλ΄… που δεν πληρώνουν. Να το ξέρεις αυτό..
Ι. Α ντάξει.
Δ. Και επίσης θέλω να σου πω ότι τη Δευτέρα θα πάρεις τηλέφωνο την (εννοεί τη μηνύτρια), που είναι στην ΕΥΔΑΠ για να στείλεις δύο σαιτ, δύι επί τρεις μήνες. Κατάλαβες; Τι είπα;
Σε άλλο σημείο:
Δ. Ναι βάλε φωτογραφία του Π (υπουργός) και τα λοιπά, μπράβο Π (υπουργός) γαμ…τους να πληρώσουνε, αυτό.
Ι. Σκίστους τα βάρδουλα.
Δ. Ναι ρε μαλ… άμα σκεφτείς τι λεφτά έχουν χαθεί όλα αυτό το διάστημα για το κράτος, είναι μουν…
Ι. Γιατί είπα εγώ, γιατί εγώ είμαι καναλάρχης και είμαι υπέρ τους.
Δ. Ε όχι.
Δ. Αυτό κατάλαβα.
Δ. Εμείς θέλουμε να μην υπάρχουν καναλάρχες μαλ…, για να μπορούμε να αναπνεόυμε εμείς, μαλ…
Ι. Συμφωνώ, γιατί πού διαφωνώ ρε άνθρωπε μου πού;

Συνομιλία του ίδιου δημοσιογράφου με την μηνύτρια και έναν άλλο ιδιοκτήτη ιστοσελίδας:

I. Έλα τάκη.
Δ. Να σου ρε μαλ.., ποιός είναι αυτός οοοο; Ο Κ..(αναφέρει ιδιοκτήτη τηλεοπτικού σταθμού) είναι να τον συλλάβουνε;
I. E κάποιον δεν θα συλλάβουνε; Πού να ξέρω ρε μαλ…
Δ. Χαχαχαχα. Μαλ… θα κρύβονται όλοι ρε μαλ τωρα.
Ι. Κοίταξε δυο τρεις έχουν περάσει εμφράγματα και τέτοια δεν ξέρω εγώ αν καταφέρουμε να εξοντώσουμε κανένα από αυτά τα μ… να πούμεν να απαλλαγούμε, είναι το μόνο που συμφωνώ με αυτή την κυβέρνηση.
Δ. ναι άκουσε με τώρα λίγο.
Ι. Έλα.
Δ. Λοιπόν πρέπει να μου δώσεις το τιμολόγιο μαλ… να το πάμε στο Μ… δεν μου το έχεις δώσεις σε κυνηγάμε.
Ι. Εντάξει. Θα το φτιάξω, ναι.
Δ. Δεύτερον, σου εξασφάλισα ένα χιλιαρικάκι ακόμη από την ΕΥΔΑΠ λοιπόν.
Ι. Μην μου πεις φίλε ότι έκανες αυτό το ηρωικό, πωπω, μην μου το πεις αυτό ότι, το κατάφερες…
Δ. Λοιπόν άκουσε με λίγο τώρα, λοιπόν θα ζητήσεις εκεί ένα χιλιάρικο επι τρία, τρεις μήνες μαζεμένους θα πάρεις. Ναι;
I. Είσαι θεός ρε φίλε, πραγματικά είσαι θεός.
Δ. Γιατί ρε μαλ..
Ι. Αυτό είναι θεϊκό , γιατί αυτό ντάξει μου “πε ο Λ. (εκδότης) να μην τον πειράζω και του γραψα δύο – τρία πολύ καλά του …
Δ. Ναι.
Ι. Και μου κάνει και δεν περίμενα να μου κάνει, γιατί στην αρχή λόγω της … (κυβερνητικό στέλεχος) τον γαμ… συνέχεια.
Δ. Ρε μαλ.. ο Γιωργος εκεί έχει κάνει δικιά του συμφωνία.
Ι. Ναι;
Δ. Ναι αλλά δεν ξέρω…
….

Σε άλλο σημείο.

I. Eσύ είσαι μεγάλη μούρη, ντάξει δεν παίζεσαι.
Δ. Όχι σε παίρνω και σου λέω.
Ι. Ναι όχι ήσουνα δυνατός.
Δ. Να σου πως ούτε νταβατζιλίκια, ούτε τίποτα κατάλαβες τι λέω κύριε πρόεδρε, εγώ θέλω οι φίλοι μου να είναι δυνατοί.

Παρακάτω:

Δ. Απλά μην γαμ… πολύ την κυβέρνηση, κατάλαβες τι είπα; Χαλαρά.
Ι. Kατάλαβα.
Δ. Το γαμ… με προφ…, όχι χωρίς προφ… που κάνεις. Το “πιασες;
Ι. Τώρα ναι, τώρα που έχουμε με τον (υπουργό) θα γράφω υπέρ του (υπουργού) για τους καναλάρχες.
Δ. ναι ρε μαλ… γάμησε τους (υπουργέ).
Ι. Αυτό αυτό.
Δ. Πάρτους πάρτους το σκαλπ, πάρτους το σκαλπ..
Ι. Αυτό αυτό. Χαχαχαχ αυτό γράφω, αυτό γράφω.
Δ. ναι να φύγουνε ρε μαλ.
Ι. Ναι να φύγουνε.
Δ. Αυτοί οι αλήτες έχουν καταστρέψει τη χώρα ρε μαλ.. και τους τη χάρισε τώρα.
Ι. Αλήθεια είναι αυτό, αλήθεια είναι αυτό.
Δ. Αυτό το μ… τώρα.
Ι. Αυτό που λενε ότι, πληρώνουν διακανονισμούς, πληρώνουν, δεν πληρώνουν τα δάνεια..
Δ. Αρχ… ρε μαλ. Είχε κάνενας από αυτούς άδειες, όταν παίρναν νταβατζιλίκια τα λεφτά μην τους γ…. Μ΄ ακούς ρε;
Ι. Έχεις απόλυτο δίκιο, έχεις απόλυτο, φυσικά σε ακούω.
Δ. Να σου κάνω μια ερώτηση, έξι χρόνια τώρα άμα παίρνανε όσα λένε τώρα δω αυτοί έτσι, λοιπόν και τα πολλαπλασιάσεις, πόσα λεφτά έχει χάσει το ελληνικό δημόσιο, που μπορούσε να πάει στους φτωχούς ρε μαλ”
I. Mιλάμε…
Δ. Και τα΄ παιρνε ο (άλλος εκδότης) και τα΄ βγαζε έξω τα λεφτά ρε μαλ.. το μου….
Ι. Φίλε δύο δισ. Χρωστάνε, δύο δισ.. Όλοι τάχουν έξω και ο άλλος ζει στην Ελβετία η οικογένεια του.
Δ. Το μου…
Ι. Όχι, όχι εκεί είμαστε με τον (υπουργό).
Δ. Παίρνανε τα λεφτά νταβατζηλίκι.
Ι. Με τον (υπουργό) είμαστε εκεί..

Δ. Να σου πω κάτι, θα πεις το εξής. Παππά γίνε Αρχιμανδριτης και πάρε τους το σκαλπ χαχαχαχα.
Ι. Τώρα θα τους αλλάξω τα φώτα ναι, τώρα θα πάω να το γράψω και αυτό. Ετοιμαζόμουν άλλωστε.
Δ. Να σου πως, να σου πω να σου πω ότι, έχεις γιά την κυβέρνηση εναντίον κατέβασε τα μαλάκα τωρα, άκουσες τι σου πα;
I. Eντάξει.
Δ. Ναι γα… τα μουν…. αυτά ρε, πρέπει να ξεβρωμίσει ο τόπος ούτως ή άλλως μα τα μουν… αυτά να πούμε….
Σε άλλη συνομιλία ο ίδιος δημοσιογράφους με τον εκδότη ΄(και οι δύο κατηγορούμενοι).
Δ. Έλα.
Ε. Πές στον Αρχιμανδρίτη (υπουργό).
Δ. Μμμ.
Ε. Τον Διάκο ρε παιδί μου από την εκκλησία, ότι αύριο υπάρχει μεγάλο κομμάτι στη σελίδα τρία στα Πολιτικά.
Δ.Μμμμ.
Ε, Όπου του λέμε μπράβο που κατάφερε με τον αγιασμό του να ξεβρομίσει την εκκλησία.

Δ. Να σου πω κάτι;
E. Aκατάληπτο.
Δ. Τι; Ε. Αυτοι οι ιερείς αξίζουν για τη χώρα, μπράβο τους…



Επίσης στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega δημοσιεύτηκαν οι ακόλουθοι διάλογοι

Δημοσιογράφος: Όχι μόνο αυτό, περιμένει και εντολή ποιόν θα γαμ…Κοίταξε να σου πω κάτι. Το κόλπο. Βγαίνει ο τρελός και χτυπάει όποιον θέλει, από εκεί και πέρα. Μετά βάζουμε τα sites εμείς και ακολουθούνε. Γιατί πρόσεξε. Άλλο να γαμ…εσύ και άλλο να πεις. Θα το πάει παντού..Γιατί δεν μπορεί να γίνει μια εταιρία τέτοια; Σχεδιαστική. Πως πρέπει να γίνει.

Α.Κ.: Εσύ έχεις μάθει τίποτα; Εμένα δεν με έχουν στο κάδρο; Τίποτα; Έχεις μάθει τίποτα; Ε όχι; Έφυγα…

Δημοσιογράφος: Να σου πω στο κάδρο είναι σαν το…Μπαινοβγαίνεις εύκολα…

Α.Κ: Μπαινοβγαίνεις εύκολα. Σωστό αυτό. Αυτό δεν θέλω εγώ, να μπαινοβγαίνω. Εγώ θέλω να βγω μια και έξω.

Μέσα από τη συζήτηση φαίνεται και η αγωνία της υπαλλήλου της ΕΥΔΑΠ να διαπιστώσει εάν είναι ακόμη στοχοποιημένη, με τον δημοσιογράφο να την κρατά σε αγωνία, λέγοντας ότι από το κάδρο μπαινοβγαίνεις εύκολα.

Όπως αναφέρει η ίδια η υπάλληλος στις καταθέσεις της, οι τρεις συλληφθέντες ήθελαν να φτιάξουν μία ομάδα ώστε να πουλήσουν εκδούλευση στην κυβέρνηση μέσω του Τύπου αλλά και του διαδικτύου, με στόχο να εισπράττουν χρήματα από κρατική διαφήμιση.

«Μου έλεγε (σ.σ ο δημοσιογράφος) ότι θα κάνουν μία ομάδα και θα ελέγχουν τα μέσα ενημέρωσης έτσι ώστε να μην γράφονται αρνητικά δημοσιεύματα για τον Παππά και γενικότερα για την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Μέσω αυτής της ομάδας, θα εκβιάζουν όποιον το “κεντρικό” σύστημα τους υποδεικνύει κάθε φορά, για τους πολιτικούς του σκοπούς», λέει.

Το MEGA φέρνει στο φως δεκάδες έγγραφα και σημειώσεις που κατασχέθηκαν στα γραφεία του εκδότη και των δυο δημοσιογράφων, τα οποία θα μπουν στο δικαστικό μικροσκόπιο, και δείχνουν ότι κάθε μήνα διακινούνταν χιλιάδες ευρώ από κρατικές κυρίως εταιρίες που δεν δικαιολογούνται από τη μικρή κυκλοφορία των εφημερίδων και των site.

Όπως φαίνεται οι κατηγορούμενοι ήθελαν να πουλήσουν προστασία σε πολιτικά πρόσωπα, εν αγνοία τους, μεταξύ των οποίων και στον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Τρύφωνα Αλεξιάδη, ο οποίος δήλωσε κατηγορηματικά ότι δεν τους γνωρίζει και δεν τους έχει δώσει ποτέ διαφήμιση.

Χαρακτηριστικός είναι ο εξής διάλογος:

Α.Κ.: Για τον Αλεξιάδη που μου είπες; Για τον Αλεξιάδη;

Δημοσιογράφος: Για τον Αλεξιάδη να το πεις στον Παππά.

Α.Κ.: Τι; Ότι τι;

Δημοσιογράφος: Ότι ετοιμάζονται να χτυπήσουν τον Αλεξιάδη.

Α.Κ: Κάτι έχουν βρει.

Δημοσιογράφος: Θα σου πω εγώ. Θα μάθω.

Α.Κ: Άμα μάθεις πάρε με. Ό,τι ώρα και αν είναι. Με αυτόν συναντήθηκα και άλλη ώρα. Έχω γίνει…

Στόχος τους ήταν να πλευρίσουν το δεξί χέρι του πρωθυπουργού, Νίκο Παππά, με θετικά δημοσιεύματα και να επιδιώξουν να υπάρξει επαφή μαζί του. Μάλιστα τον αποκαλούν αρχιμανδρίτη.

Δημοσιογράφος: Όταν σου είπα για τον άλλον, ξέρεις ποιον, τον αρχιμανδρίτη, πρόσεξε, θα κάνουμε κατάσταση που ούτε στην Ελλάδα δεν υπάρχει…Κατάλαβες τι λέω;

Α.Κ: Τα έχω μεταφέρει όλα αυτά, μην ανησυχείς… Τίποτε άλλο έχουμε;

Δημοσιογράφος: Δεν έχει κάτι άλλο..Εκείνο που θα κάνεις ρε βλάκα είναι να μου δώσεις τον ένα κωδικό να μπαίνω στην ΕΥΔΑΠ, γιατί εγώ βλέπω συνέχεια τα site…Πρέπει να δείξεις ότι είσαι red alert. Να μην κουνιέται αν δεν σε ρωτάει (σ.σ ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ).

Ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς έκανε λόγο για αήθη επίθεση που ξεπερνά κάθε όριο και προανήγγειλε την προσφυγή του στη Δικαιοσύνη.

Χωρίς τους απαραίτητους συνεργάτες ωστόσο, τα σχέδια των κατηγορουμένων δεν θα μπορούσαν να ευοδωθούν. Έτσι, ένας εκ των συλληφθέντων επικοινωνεί με ιδιοκτήτη site για τα περαιτέρω.

Δημοσιογράφος: Έλα, σου εξασφάλισα ένα χιλιαρικάκι ακόμη από την ΕΥΔΑΠ.

Ιδιοκτήτης site: Μην μου πεις ρε φίλε, αυτό είναι ηρωικό…πω πω πως τα κατάφερες;

Δημοσιογράφος: Την Δευτέρα θα πάρεις τηλέφωνο την Αμαλία… θα ζητήσεις ένα χιλιάρικο επί τρία.. τρεις μήνες μαζεμένους θα πάρεις. Ναι;

Ιδιοκτήτης site: Είσαι θεός φίλε, είσαι θεός.

«Η υπεράσπιση ενδιαφέρεται μόνο για τα στοιχεία και το υλικό της δικογραφίας και δεν την αφορούν οι πολιτικές ή οι επικοινωνιακές προεκτάσεις του θέματος», δήλωσε ο Σάκης Κεχαγιόγλου, δικηγόρος ενός εκ των δημοσιογράφων.


Δεν υπάρχουν σχόλια: