Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Φτου μου! Είμαι κορίτσι!


Είμαι ένα κορίτσι, είμαι όπως είμαι και μάλλον είμαι όπως πρέπει να είμαι για κάποιους μυστηριώδεις η μη μυστηριώδεις λόγους.

Θα μπορούσα να αλλάξω για χάρη σου; 

Τι παράλογη προσδοκία εκ μέρους σου!

Τι ανόητη ελπίδα εκ μέρους σου!

Θα πηγαίνω το δρόμο μου - παρ' όλο που ο Σωκράτης, ο Τολστόι, ο Διογένης, ο Χάμσουν, ο Μέτερλινκ, ο Καρτέσιος  και πολλοί άλλοι μου έδειξαν τόσους άλλους δρόμους - που θα μπορούσα να πάω. Πιο αληθινούς, πιο αξιοπρεπείς, πιο ευγενείς, πιο σοφούς από αυτόν τον ένα που ανέκαθεν πήγαινα και πάντα θα πηγαίνω μέσα στην αυταρέσκεια μου...

Αλλά δεν θα τους μάθω, αυτούς τους άλλους δρόμους, γιατί υπάρχουν πολλοί που με αποδέχονται ακριβώς όπως είμαι - - - φτου μου!

Φτου σας! εσάς τους εκατομμύρια ικανοποιημένους, με πνευματική και συναισθηματική .. αποτέτοια, που σκοτώνετε τον πιθανό "ιδεαλισμό" μου, αποδεχόμενοι την ανεπάρκεια μου - - - ξέρετε γιατί. 

Φτου σας! εσάς με την ψεύτικη ανοχή, την ψεύτικη αγάπη, την ψεύτικη διακριτικότητα, την ψεύτικη προσοχή, την ψεύτικη θυσία - - -

Η μοίρα θα σας τιμωρήσει - αν και αργά - γι' αυτό το αναιδές-δειλό και βολικό ψέμα ζωής. 

Ο άντρας πάντα "υποκύπτει" σ' αυτήν τη σκληρή, βαριά, επίπονη και τρομερά πολύπλοκη τραγική ζωή.
Αλλά εγώ "δεν υποκύπτω ποτέ".

Αυτή είναι η φοβερά ελκυστική και ταυτόχρονα πιο αποκρουστική ιδιαιτερότητά μου. 

Αλίμονο σ' αυτόν που θα πιστέψει ότι μπορώ να υποκύψω!

Δεν έχω τη δύναμη να υποκύψω, εκτός αν ζω για τα "παιδάκια" μου.

Τότε σπάζω φυλακισμένη μέσα στην αιώνια μητρική αγωνία. 

Τότε - τεχνητά και βιολογικά - μου αφαίρεσαν τη δύναμη να είμαι απείθαρχη.


Γίνομαι μητέρα θα πει λοιπόν: Ο μοναδικός δυνατός τρόπος να αποκτήσω την γυναικεία ειρήνη.

Είναι λοιπόν μία βιολογική-φυσιολογική υπόθεση. 

Αν όμως ούτε η φύση καταφέρει κάποτε να μου επιβάλλει την "ηρεμία και την ειρήνη", τότε μπορείς να με αντιμετωπίζεις ως "δυστυχώς υστερικιά" και "άξια βαθιάς συμπόνιας", σαν τους άλλους άρρωστους από τους οποίους δεν περιμένουμε τίποτα, αφού είναι άρρωστοι.

Δεν μπορούν να λειτουργήσουν στον κατά τα άλλα  γενικά υγιέστατο κόσμο, κάπως - -



Δεν υπάρχουν σχόλια: