Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Λαυρέντης Μαχαιρίτσας: «Δεν θέλω να έχω έξω από την πόρτα μου 500 τσαντίρια με πρόσφυγες…» (video)

Για το θέμα που έχει προκύψει με τους χιλιάδες πρόσφυγες που μένουν σε καταυλισμούς στην Ελλάδα μίλησε ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας 

τονίζοντας ότι: 
«Ούτε εγώ θέλω να έχω έξω από την πόρτα μου 500 τσαντίρια με πρόσφυγες, αλλά όταν έχει συμβεί αυτό και υπάρχουν αυτοί οι...
άνθρωποι δεν μπορείς να τους αφήσεις να πεθάνουν. Και μην ακούσω για τους Έλληνες που πεινάνε. Για τους Έλληνες που πεινάνε πασχίζει κόσμος. Εγώ δεν είπα να αφήσει τους Έλληνες, δηλαδή ή πρέπει να πεινάνε όλοι ή να μην πεινάει κανένας»;
Για το περιστατικό στη Βέροια όπου κάτοικοι πέταξαν γουρουνοκεφαλές σε hotspot όπου θα φιλοξενηθούν πρόσφυγες, ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας είπε: «Αυτή τη στιγμή πρέπει να συνδράμουν όλοι, τώρα αν νομίζετε ότι το να συνδράμει κανείς σημαίνει να κόβουμε γουρουνοκεφαλές και να τις πετάμε…».



Δεν υπάρχουν σχόλια: