Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Σκόκο: Μόνο για την ΑΕΚ θα επέστρεφα



Το όνομα του Νάτσο Σκόκο                       
"έπαιξε" για κάποιο διάστημα ως στόχος των Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ, αλλά ο αργεντίνος αν επέστρεφε στην Ελλάδα θα το έκανε μόνο για την ΑΕΚ       
Ο αναγεννημένος Νάτσο Σκόκο, που εντυπωσίασε με τις εμφανίσεις του στη Νιούελς Ολντ Μπόις, σε συνέντευξη που παραχώρησε, υποστήριξε πως θα επέστρεφε στην Ελλάδα μόνο για χάρη της ΑΕΚ.
Ο αργεντινός μεσοεπιθετικός μιλώντας στο Enwsi.gr για το φημολογούμενο ενδιαφέρον των ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού, ξεκαθάρισε:

"Δεν έχει υποπέσει κάτι στην αντίληψή μου. Τώρα ενημερώνομαι για το ενδιαφέρον αυτών των ομάδων. Όταν έφυγα από την Ελλάδα, είχα πει ότι η μοναδική ομάδα που έπαιξα και θα έπαιζα ξανά είναι η ΑΕΚ. Δε θα έπαιζα σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα. Παρά τα προβλήματα και τη διοικητική αστάθεια που υπάρχει στην ΑΕΚ, συνεχίζω να έχω την ίδια θέση"...

Το θέμα είναι πλέον αν ο Σκόκο, για τον οποίο μιλάει όλη η Λατινική Αμερική, συνεχίζει να έχει στο μυαλό του μια μετεγγραφή στο εξωτερικό και δη στην Ελλάδα.
"Τώρα ζω ένα πολύ όμορφο παρών και θέλω να απολαύσω αυτές τις στιγμές. Δε θέλω να βιαστώ για τίποτα ή να πάρω οποιαδήποτε απόφαση για ό, τι μπορεί να συμβεί σε 6-7 μήνες. Επαναλαμβάνω ότι θέλω να ζήσω το παρών, δε θέλω να πάρω βιαστικές αποφάσεις και φυσικά έχω πολύ καλές αναμνήσεις από την Ελλάδα, την Αθήνα και την ΑΕΚ. Πέρασα πολύ όμορφες στιγμές στην ΑΕΚ, πολύ σημαντικές για έναν ποδοσφαιριστή. Είναι πολύ νωρίς όμως για να αποφασίσω τι θα κάνω μετά από 6-7 μήνες, αλλά η ΑΕΚ δεν παύει να αποτελεί μια πιθανότητα για μένα".
Το πρωτάθλημα Απερτούρα της Αργεντινής είχε τη «σφραγίδα» του. Σε μια ασυνήθιστη θέση απ’ ότι τον είχαμε γνωρίσει μέχρι τώρα, ως κλασικός σέντερ φορ της Νιούελς Όλντ Μπόϊς, ο Σκόκο σκόραρε 13 φορές και «έκλεψε» την παράσταση.
"Χωρίς αμφιβολία σ’ αυτή τη θέση αισθάνομαι πολύ άνετα και είναι η θέση με την οποία έχω καλύτερη τοποθέτηση στο γήπεδο. Έχω ελευθερία στην επίθεση, ο προπονητής μου δείχνει την απαραίτητη εμπιστοσύνη για να μπορώ να κινούμαι ελεύθερα κι αυτό μου δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση. Την εμπιστοσύνη που μου δείχνει ο προπονητής, του την «ανταποδίδω» μέσα στο γήπεδο".
Αν και βρίσκεται πολύ μακριά από τη χώρα μας, όταν έχει ευκαιρία προσπαθεί να ενημερώνεται για τα αποτελέσματα, αλλά και για την κατάσταση που επικρατεί στην Ένωση.
"Απλά πολλές φορές δεν μπορούσα να την παρακολουθήσω λόγω διαφοράς στην ώρα, ή επειδή την ίδια μέρα παίζαμε κι εμείς. Πάντα όμως ενημερώνομαι και πάντα ρωτάω για το πώς είναι η κατάσταση στην ΑΕΚ, πάντα προσπαθώ να ενημερώνομαι για τα αποτελέσματα, αλλά και το τι συμβαίνει με τη διοικητική κατάσταση της ομάδας.
Η Ελλάδα είναι μια χώρα που εγώ και η οικογένειά μου αισθανθήκαμε και μας έκαναν να αισθανθούμε πολύ άνετα, ενώ είχα την ευκαιρία να γεννηθεί ο γιος μου στην Αθήνα. Φυσικά είναι πολύ όμορφες αναμνήσεις, αναμνήσεις που δε σβήνονται. Τα τρία χρόνια που έζησα στην ΑΕΚ, ήταν τρία πολύ σημαντικά χρόνια για την ποδοσφαιρική μου καριέρα.
Μου λείπει πολύ ο κόσμος, το στάδιο, όλα όσα έζησα αυτά τα τρία χρόνια στην ομάδα. Ήταν ένα μεγάλο διάστημα, το οποίο ποτέ άλλοτε δεν είχα παραμείνει σε άλλη ομάδα. Πάντα θα έχω όμορφες αναμνήσεις και πάντα θα θυμάμαι όλα όσα έζησα".
Στην Αργεντινή, ο Σκόκο ζει στιγμές λατρείας από τους οπαδούς της Νιούελς, αλλά παρόμοιες καταστάσεις πέρασε και στη χώρα μας, αφού ο αγαπημένος «Νάτσο» των φίλων της ΑΕΚ …τρέλανε κόσμο με τα «μαγικά» του.
"Όποτε μου δίνεται η ευκαιρία κάνω συγκρίσεις των φιλάθλων στην Ελλάδα μ’ αυτούς στην Αργεντινή, αφού στην Ελλάδα ζουν το ποδόσφαιρο με μεγάλο πάθος. Βλέπω ομοιότητες στον παλμό των φιλάθλων στα γήπεδα, στις δύο χώρες. Στην προκειμένη περίπτωση κάνω σύγκριση των οπαδών της Νιούελς μ’ αυτούς της ΑΕΚ και διακρίνω ότι και οι δύο είναι πιστοί στις ομάδες τους. Άλλη μια ομοιότητα είναι ότι, είτε παίζουμε εντός, είτε εκτός έδρας, αρκετός κόσμος έρχεται για να μας υποστηρίξει".
Ο Σκόκο είχε την ευκαιρία να ζήσει την κατάκτηση ενός κυπέλλου στη χώρα μας, ο μεγάλος του στόχος ήταν άλλος.
"Πάντα έχω καλές αναμνήσεις, όπως την κατάκτηση του κυπέλλου Ελλάδας. Ήθελα να φύγω ευτυχισμένος απ’ την ομάδα και ευτυχώς είχα την τύχη να κατακτήσουμε το κύπελλο. Δυστυχώς δεν επιτεύχθηκε ο μεγάλος στόχος που είχαμε αυτά τα τρία χρόνια, ο οποίος ήταν να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα, αλλά τουλάχιστον ήταν καλό που πήραμε το κύπελλο και δώσαμε χαρά στον κόσμο. Σ’ αυτόν τον υπέροχο κόσμο που πάντα μας υποστήριζε και ήταν στο πλάϊ μας".
Για το ντεμπούτο του με την Εθνική Αργεντινής και το νούμερο 21 που φόρεσε, υποστήριξε:
"Όχι, όχι ήταν σύμπτωση. Όταν φτάσαμε στα αποδυτήρια για να ντυθούμε για το παιχνίδι, μου είχαν ετοιμάσει τη φανέλα με το νούμερο 21. Εγώ όμως πάντα θυμάμαι τους φιλάθλους της ΑΕΚ, πάντα τους θυμάμαι με τη θύρα 21 και φυσικά όταν μου έδωσαν αυτό το νούμερο θυμήθηκα όλα τα χρόνια που έζησα στην ΑΕΚ και πόσο μεγάλη σημασία που έχει για τον κόσμο της αυτό το νούμερο".
Η καρδιά του Σκόκο «χτυπάει» ακόμα για την ΑΕΚ κι αυτό γίνεται αντιληπτό.
"Στέλνω όλη μου την αγάπη και πολλούς χαιρετισμούς στον κόσμο της ΑΕΚ. Όλοι ξέρουμε τις δύσκολες στιγμές που περνάει η ομάδα, αλλά τώρα περισσότερο από ποτέ, η ομάδα χρειάζεται τη στήριξη των φιλάθλων της, τη στήριξη των οπαδών της. Από ‘δω να στείλω όλη μου τη στήριξη, όλη μου τη δύναμη στην ομάδα.
Πάντα θα είμαι ευγνώμων για όλα όσα μου έδωσε η αυτή η ομάδα. Θέλω να πω ένα «ευχαριστώ» για όλες τις καλές, αλλά και τις κακές στιγμές, οι οποίες όμως δεν παύει να είναι στιγμές. Ελπίζουμε να καλυτερεύσει η κατάσταση στην ΑΕΚ. Δίνω τη δύναμή μου και ένα μεγάλο χαιρετισμό για όλους. Χρόνια πολλά…".

Διαβάστε περισσότερα: http://www.sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: