Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

"Χείρα βοηθείας" σε... Δράκο απο Μπεγλίτη!

Σημαντική βοήθεια στον "γαλάζιο" υποψήφιο για την Πελοπόννησο Δημήτρη Δράκο φαίνεται να παρέχει ο βουλευτής Κορινθίας του ΠΑΣΟΚ και αν.υπουργός Άμυνας Πάνος Μπεγλίτης, με τις συνεχείς επιθέσεις στον Πέτρο Τατούλη, υποψήφιο που στηρίζει το ΠΑΣΟΚ στην ίδια περιφέρεια.
Έτσι ερμηνεύουν στελέχη του κυβερνώντος κόμματος στους νομούς της Πελοποννήσου την επιμονή του κ. Μπεγλίτη να αμφισβητεί την ορθότητα της απόφασης του Γιώργου Παπανδρέου, να δώσει την στήριξη του ΠΑΣΟΚ στον Πέτρο Τατούλη!
Χαρακτηριστικές ήταν οι δηλώσεις του αναπλ. υπουργού Άμυνας στην Κόρινθο στο...
Σαββατοκύριακο. Συγκεκριμένα, αναφερόμενος στην υποψηφιότητα Τατούλη τόνισε:
"Εύχομαι να διαψευστώ, αν και υπάρχουν ακόμα και σήμερα σημαντικά προβλήματα και ερωτηματικά, γύρω από αυτή την υποψηφιότητα και γύρω από αυτή την απόφαση. 
Εγώ δεν μασάω τα λόγια μου εγώ δεν πρόκειται να ανέβω στο ίδιο μπαλκόνι με το ΛΑΟΣ, παραμένω στην θέση μου αυτή θα υποστηρίξω όμως και θέλω να σας το πω αυτό, τον αντιπεριφερειάρχη μας τον Γιώργο Δέδε στην Κορινθία, δίνοντας μια μάχη μεγάλη με ένα στρατηγικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη του τόπου μου...", κατέληξε.
Πάντως, στο επιτελείο του κ. Δράκου λέγεται ότι ετοιμάζουν ήδη... καμπάνια που θα περιλαμβάνει τις δηλώσεις του κ. Μπεγλίτη εναντίον του υποψηφίου του ΠΑΣΟΚ... 
Parapolitrika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: