Η περίοδος γενικευμένης οικονομικής ανασφάλειας, που διανύουμε δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο το τομέα της κατανάλωσης τροφίμων.
Για τις επιχειρήσεις που ανήκουν στο συγκεκριμένο κλάδο, τα δύσκολα δεν έχουν περάσει ενώ οι προβλέψεις για το επόμενο διάστημα, παρά την σταθεροποίηση που διαφαίνεται μετά το καλοκαίρι, παραμένουν σε μεγάλο βαθμό δυσμενείς.
Η αβεβαιότητα για την έκταση τόσο των συνεπειών της κρίσης όσο και για την χρονική περίοδο αποκατάστασης της ευρυθμίας στην οικονομική δραστηριότητα, οδηγεί τις ...περισσότερες επιχειρήσεις, βεβιασμένα ίσως, σε προσπάθειες για περικοπές στο κόστος λειτουργίας.
Μιλώντας συγκεκριμένα για την πατάτα, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα σχετικά φθηνό προϊόν, εντούτοις η κατανάλωσή της στους χώρους μαζικής εστίασης παρουσιάζεται μειωμένη και αυτό έχει να κάνει με τις λιγότερες, πλέον, εξόδους από το σπίτι.
Σε ότι αφορά την πολιτική των τιμών της πατάτας που ακολουθείται παγκοσμίως, υπάρχουν παράγοντες που επηρεάζουν καθοριστικά – είτε αρνητικά είτε θετικά – την τιμή της πρώτης ύλης και κατά συνέπεια του τελικού προϊόντος.
Οι κυριότεροι εξαυτών έχουν να κάνουν με τις αυξήσεις στα καύσιμα αλλά και γενικότερα στην ενέργεια, ενώ δεν θα πρέπει να αγνοήσουμε τον αστάθμητο αλλά ουσιαστικό παράγοντα που είναι οι αλλαγές στο κλίμα και...
επηρεάζουν την ποιότητα των συγκομιδών.
Σύμφωνα με τον κ. Βασίλη Κλεισιάρη, Γενικό Δ/ντη στην McCain, η εταιρεία του, έχει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον έλεγχο τιμών πρώτης ύλης που προέρχεται από τις δοκιμασμένες σχέσεις που διατηρεί με τους αγρότες αλλά και από τα συμβόλαια μέσω των οποίων επιλέγει να δουλεύει μαζί τους.
"Στην Ελλάδα η McCain, παρά τις όποιες πιέσεις αντιμετωπίζει στο κόστος, συγκρατεί τις τιμές αναγνωρίζοντας ότι η χρονική περίοδος απαιτεί συμμετοχή όλων για να οδηγηθούμε σε σταθεροποίηση.
Η εταιρική δομή και οργάνωση της McCain της επιτρέπει να ξεφύγει από βεβιασμένες κινήσεις προστατεύοντας τους εργαζομένους, τους καταναλωτές και τις κοινωνίες που αναπτύσσεται. Η ύφεση που βιώνουμε καθημερινά δεν είναι αναγκαστικά μια εποχή μόνο σκληρής άμυνας αλλά είναι και μια εποχή σημαντικών ευκαιριών σε στρατηγικό επίπεδο με ουσιαστικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται από την αλλαγή συμπεριφοράς των καταναλωτών ενώ βαρύτητα δίνεται και στην αξιοποίηση των ανθρωπίνων πόρων.
Εταιρείες που θα έχουν τόσο την τόλμη και τη διορατικότητα αλλά και τη σωστή στρατηγική όχι μόνο θα επιβιώσουν της ύφεσης αλλά θα βγούν ενδυναμωμένες από αυτήν", δηλώνει στο nooz.gr o κ. Κλεισιάρης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου