Αλλό ένα λάθος που παραδέχθηκε επισήμως ο πρωθυπουργός.
Αλλά ο κόσμος πλήρωσε και άντε να δούμε τι θα γίνει.
Χθες στη καθιερωμένη συνάντηση που είχε για τις γιορτές με τους πολιτικούς συντάκτες ο Παπανδρέου χαρακτήρισε «λάθος» το μοντέλο που ακολουθήθηκε, ένα λάθος το οποίο ...απέδωσε στο ότι η κυβέρνηση δεν πρόλαβε να κάνει διαβούλευση για το θέμα και έλαβε την απόφαση βιαστικά μαζί με την απόσυρση της απόσυρσης.
«H κυβέρνηση έχει και μάτια και αυτιά, και βλέπει και ακούει»
«Tο σύστημα θα αλλάξει σίγουρα το 2011, θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για το 2010», προσέθεσε, ανοίγοντας έτσι ένα παράθυρο ευκαιρίας σε ορισμένους ιδιοκτήτες, είτε να πάρουν πίσω ένα τμήμα από το ποσό που έδωσαν είτε να πάρουν πίσω τις πινακίδες τους καταβάλλοντας λιγότερα τέλη.
Tις σχετικές αποφάσεις και διαδικασίες θα ανακοινώσει το υπουργείο Oικονομικών, το οποίο δέχθηκε και τη δυσαρέσκεια του Mεγάρου Mαξίμου, από κοινού βέβαια με το υπουργείο Περιβάλλοντος, καθώς ήταν αυτό που επέβαλε τη λογική υψηλότερα τέλη στα παλαιότερα αυτοκίνητα.
Στο γραφείο του πρωθυπουργού εκτιμούν ότι η ζημιά που τους ...........έκαναν τα τέλη είναι πολύ μεγαλύτερη από το πολιτικό κόστος που προκάλεσαν αθροιστικά όλα τα προβλήματα της πρώτης περιόδου (OΛΠ, γενικοί γραμματείς κ.ο.κ.).
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εκτίμηση αυτή εδράζεται και σε στοιχεία που προκύπτουν από τις ποιοτικές έρευνες που διενεργεί τακτικά ο μηχανισμός που υπάρχει από την προεκλογική περίοδο στην Iπποκράτους.
O πρωθυπουργός άφησε ακόμη ανοιχτό το ενδεχόμενο να αυξηθεί ο ΦΠA εντός του 2010. «Δεν υπάρχει στις εισηγήσεις του οικονομικού επιτελείου προς εμένα, δεν ξέρω όμως τι θα προκύψει από τη διαβούλευση», ήταν η φράση με την οποία επέλεξε να απαντήσει στο σχετικό ερώτημα.
Χθες στη καθιερωμένη συνάντηση που είχε για τις γιορτές με τους πολιτικούς συντάκτες ο Παπανδρέου χαρακτήρισε «λάθος» το μοντέλο που ακολουθήθηκε, ένα λάθος το οποίο ...απέδωσε στο ότι η κυβέρνηση δεν πρόλαβε να κάνει διαβούλευση για το θέμα και έλαβε την απόφαση βιαστικά μαζί με την απόσυρση της απόσυρσης.
«H κυβέρνηση έχει και μάτια και αυτιά, και βλέπει και ακούει»
«Tο σύστημα θα αλλάξει σίγουρα το 2011, θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για το 2010», προσέθεσε, ανοίγοντας έτσι ένα παράθυρο ευκαιρίας σε ορισμένους ιδιοκτήτες, είτε να πάρουν πίσω ένα τμήμα από το ποσό που έδωσαν είτε να πάρουν πίσω τις πινακίδες τους καταβάλλοντας λιγότερα τέλη.
Tις σχετικές αποφάσεις και διαδικασίες θα ανακοινώσει το υπουργείο Oικονομικών, το οποίο δέχθηκε και τη δυσαρέσκεια του Mεγάρου Mαξίμου, από κοινού βέβαια με το υπουργείο Περιβάλλοντος, καθώς ήταν αυτό που επέβαλε τη λογική υψηλότερα τέλη στα παλαιότερα αυτοκίνητα.
Στο γραφείο του πρωθυπουργού εκτιμούν ότι η ζημιά που τους ...........έκαναν τα τέλη είναι πολύ μεγαλύτερη από το πολιτικό κόστος που προκάλεσαν αθροιστικά όλα τα προβλήματα της πρώτης περιόδου (OΛΠ, γενικοί γραμματείς κ.ο.κ.).
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εκτίμηση αυτή εδράζεται και σε στοιχεία που προκύπτουν από τις ποιοτικές έρευνες που διενεργεί τακτικά ο μηχανισμός που υπάρχει από την προεκλογική περίοδο στην Iπποκράτους.
O πρωθυπουργός άφησε ακόμη ανοιχτό το ενδεχόμενο να αυξηθεί ο ΦΠA εντός του 2010. «Δεν υπάρχει στις εισηγήσεις του οικονομικού επιτελείου προς εμένα, δεν ξέρω όμως τι θα προκύψει από τη διαβούλευση», ήταν η φράση με την οποία επέλεξε να απαντήσει στο σχετικό ερώτημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου