Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Παλλαϊκή στήριξη στην πρόταση Πανούση να εξετάζονται από ψυχιάτρους οι πολιτικοί

Είναι ίσως η η καλύτερη πρόταση που έχει πέσει στο δημόσιο διάλογο στα 5 χρόνια της κρίσης!

Ο υπουργός Προστασίας μετά από τις επιθέσεις που δέχτηκε από πολιτικούς αμφιβόλου ψυχιατρικής ισορροπίας, ρίχνει το γάντι και  προτείνει οτι «θα ήταν καλό να εξετάζονται από ψυχίατρο οι πολίτικοι για για να μην γίνουμε ένα απέραντο φρενοκομείο» κατά την ρήση του Κωνσταντίνου Καραμανλή...

Ο κ. Πανούσης, μια μέρα μετά την επίθεση της Ραχήλ Μακρή είπε: «Υπερασπίζομαι τους θεσμούς της δημοκρατίας. Δεν δέχομαι να μου κάνουν μαθήματα κάποιοι με μισά πτυχία. Δεν έχω τις φωτογραφίες των αντιπάλων μου στον τοίχο για να τους πετάω βελάκια. Εγώ μιλάω για θέματα της επιστήμης μου και του θεσμικού μου ρόλου. Για περιπτώσεις άλλων επιστημών και άλλων ρόλων, θεατρικών ή μη, ή κάτι άλλο, δεν μπορώ να μιλήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: