Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

5 ωραία ανέκδοτα!

Ώρα για λίγο γέλιο

Ο πελάτης σε ένα εστιατόριο μόλις βλέπει τον λογαριασμό ζητάει να δεί τον διευθυντή!
- Έκπτωση σε συναδέλφους κάνετε;; ρωτάει ο πελάτης
- Και εσείς εστιάτορας; τον ρωτάει ο διευθυντής
- Όχι, κλέφτης είμαι κ εγώ!

*
- Γιατί σε βλέπω στενοχωρημένο;
- Άσε, παραλίγο να πατήσω την πεθερά μου...
- Τι έγινε, δεν έπιασαν τα φρένα;
- Όχι, το γκάζι...
*
Κάθονται δύο τύποι σε ένα παγκάκι, και ξαφνικά γυρνάει και λέει ο ένας:
- Έχεις καμία γυμνή φωτογραφία της γυναίκας σου;
- Όχι.
- Θέλεις καμία;

*
Μπαίνει στο μπαρ ο Κώστας και λέει στο Γιάννη, τον μπάρμαν:
- Βάλε μου κάτι δυνατό, Γιάννη. Μόλις είχα ένα τρικούβερτο καυγά με τη γυναίκα μου.
- Μπα; Και πώς τελείωσε αυτός ο καυγάς σας;
- Ήρθε σε μένα γονατιστή, σκυμμένη στα τέσσερα, λέει ο Κώστας.
- Αλήθεια; Αυτό είναι απ' τ' άγραφα! Και τι σου είπε;
- Είπε: «Έβγα από κάτω απ το κρεβάτι, φοβητσιάρη!»
*
Ένας άντρας σε ένα μπαρ βλέπει έναν φίλο του σε ένα τραπέζι, να πίνει μόνος του.
Πλησιάζοντας τον του λέει, "Φίλε δεν σε βλέπω και τόσο καλά!"
«Η μητέρα μου πέθανε τον Αύγουστο, και μου άφησε 25.000 ευρώ.»
«Λυπάμαι αυτό είναι δύσκολο», του απαντάει.
«Και το Σεπτέμβριο», συνεχίζει, «Ο πατέρας μου πέθανε, αφήνοντας μου 90.000 ευρώ».
«Ω! Δύο γονείς πάνε σε δύο μήνες. Μα τότε είναι φυσικό να είσαι έτσι».
«Και τον περασμένο μήνα, η θεία μου πέθανε, και μου άφησε 15.000 ευρώ.».
«Τρία μέλη της οικογένειας κοντά σε τρεις μήνες, είναι πολύ λυπηρό φίλε μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: