Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Είμαστε χώρα εθνικά ανεξάρτητη ή είμαστε χώρα των αγορών και των καναλιών;

Τελικά είμαστε χώρα εθνικά  ανεξάρτητη ή είμαστε χώρα που μας διοικούν οι αγορές μέσω των καναλιών ;

Μάλλον ισχύει το δεύτερο. 
Διότι από την μια   έχουμε  τον ΓΙΟΥΓΚΕΡΜΑΝ να λέει ότι του είπε, ποίος άλλος από τον μαρτυριάρη, ότι οι κυβερνώ ένα λαό διεφθαρμένο! 
Και   διερωτάμε εγώ ο απλός Έλληνας. Είμαι διεφθαρμένος; 
Τα παιδιά που μεγαλώνω είναι και αυτά; Ο πατέρας μου  η  μάνα ήταν και αυτοί διεφθαρμένοι που με μεγάλωσαν; 
Κύριε μαρτυριάρη κάνεις μεγάλος λάθος. Μήπως εννοείς τους λεβέντες που βρίσκεστε στην Βουλή και σας ψηφίζουμε; 
Μάλλον πρέπει για αυτούς να ... μιλάς.
Από την άλλη έχουμε τον ΣΤΡΟΣ  ΚΑΝ, ο πρωθυπουργός μας μάλλον, που λέει ότι μπορούμε να επιμηκύνουμε  τον δανεισμό! 
Δηλαδή πάμε για αναδιάρθρωση του χρέους! 
Και τι λένε οι τοπικοί λογιστές; Δεν πάμε αλλά θα βγούμε στις αγορές! 
Τα συμπεράσματα δικά σου φίλε μου.
Και ενώ ,οι εντολές δίνονται μέσω καναλιών, βγαίνει  το ΙΚΑ, στα πλαίσια του μνημονίου για περιορισμό των ελλειμμάτων και τι λέει;
Κύριε διαβητικέ μου  στοιχίζει λιγότερο να σου κόψω το πόδι,   πιο φτηνά, παρά να σου χορηγήσω τα   ειδικά παπούτσια!
Και αντί κάποιος να βγει και να πει εγώ πάω σπίτι μου με σε αυτήν την αναλγησία που βαδίζει η χώρα μέχρι στιγμής προσπαθούν, φυσικά μέσω καναλιών, να πουν ότι σκέπτονται πατριωτικά και θα  σώσουν την χώρα!
Και εμείς; 
Έχουμε την ευκαιρία στις 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ να τους δώσουμε ένα μάθημα. 
Ας μην χάσουμε την ευκαιρία. 
Να τους τιμωρήσουμε!

Υ.Γ.: Ο  φερόμενος σαν υπουργός Οικονομικών θα  βγει  τώρα να πει ότι έκανα λάθος! 
Για μια   φορά θα φερθεί σαν άντρας;
Νίκος Δ. Καράς

Σχόλιο : Δεν υπάρχουν άνδρες στην πολιτική σήμερα. Τους πάτησε ο ... Ο.Σ.Ε. !
Στην πολιτική ο ανδρισμός, δεν είναι προτέρημα είναι μειονέκτημα, σε στέλνει ... σπίτι σου! 
Το ξέρουν πάρα πολύ καλά αυτοί που μας κυβερνούν και γι' αυτό ακολουθούν την συνταγή της επιτυχίας.  
Του "τρίτου δρόμου" για τον ... σοσιαλισμό, ψάχνοντας για τον "τέταρτο"! 
Μην πάει το μυαλό σου πουθενά αλλού... , πονηρέ Νίκο!
Αν πεις την αλήθεια στον λαό, αλίμονο σου... δεν θα ξαναδείς ήλιου πρόσωπο!
Ε.Μ.ΠΡΟ.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: