Δευτέρα 5 Απριλίου 2010

«Ο Γιώργος είναι τυχερός που είναι Έλληνας. Πουθενά αλλού δεν θα γινότανε πρωθυπουργός»

 Χαράς Ευαγγέλια! .

Η Πιπιλή κέρδισε την Πρεζεράκου και την Κουλιανού και προχωρεί ακάθεκτη στον διαγωνισμό χορού του Ant1.
 Έχω αρχίσει ήδη μαθήματα χορού και παρακαλώ τις ενδιαφερόμενες να κάνουν ουρά.
Αν η Φωτεινή το κατάφερε αυτό, φανταστείτε τι μπορούμε να πετύχουμε εμείς οι νεότεροι. 
Όχι μόνο στην πίστα.
 Το τηλέφωνο της Μέγκαν το έχει κανείς;
Δεν καταλαβαίνω πάντως γιατί διαμαρτύρονται διάφοροι κουτσομπόληδες.
Πρόκειται για ένα σαφές δείγμα αναπαλαίωσης της ΝΔ το οποίο πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψιν του ο Αντώνης Σαμαράς.
 Είμαι σίγουρος ότι αν μερικοί Τομεάρχες  άρχιζαν να χορεύουν ραπ δημοσίως αντί να κάνουν δηλώσεις, τα ποσοστά της ΝΔ στα γκάλοπ θα εκτοξεύονταν.
 Όχι δεν είναι γραμμή της Ουάσιγκτον η προκλητική αγιογραφία του ΓΑΠ από το περιοδικό Time με τίτλο «Γιώργος Παπανδρέου: Ο Έλληνας στοχαστής».
Πρόκειται περί αντικειμενικής δημοσιογραφίας.
 Με την οποία συμφωνώ απολύτως στο σημείο που γράφει ότι «είναι αδύνατον να κατανοήσει κανείς την σύγχρονη Ελλάδα χωρίς να ...κατανοήσει τους Παπανδρέου».
 Οφείλω ωστόσο να επισημάνω μια παράλειψη του περιοδικού: Έπρεπε να γράψει ότι ο Γιώργος είναι τυχερός που είναι Έλληνας.
Πουθενά αλλού δεν θα γινότανε πρωθυπουργός
 Προσέξατε επίσης ότι τη συνέντευξη  ο Γιώργος επανέλαβε ότι η Ελλάδα δεν θα χρεοκοπήσει, αλλά δεν έκανε καμία αναφορά στους Έλληνες;
Στο μεταξύ, 1.500.000 Έλληνες είναι με την καραμπίνα σπίτι τους όπως γράφει το ΠΘ.
Συμπεριλαμβάνονται και όλοι οι κάτοικοι του χωριού μου.
Βγήκε χθες ο πρόεδρος του χωριού βόλτα και νόμισα ότι έβλεπα τον Κορλεόνε, με τα δίκαννα που είχε γύρω του.

Ο Νίκος Παπανδρέου δηλώνει ότι για την Ελλάδα θα κάνει και τούμπες.
Εγώ πάντως όσες τούμπες κι αν κάνω στο Κατάρ με Lear Jet δεν πρόκειται να πάω ποτέ.
Ούτε να μείνω στο Imaret των 1.500 ευρώ τη βραδιά όπως ο Θόδωρος.
Πως αλλάζουν οι καιροί. Κάποτε σκοτώνονταν να πάνε στην Πάρο για να δουν τον Ρουσόπουλο. Εφέτος γίνεται χαμός για την  Τζούλια.
 Α, εντάξει. Συμφωνεί κι ο Βενιζέλος ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε μόνοι μας. Τώρα να πληρώσουμε χωρίς άγχος.
Δεν μου λες Βαγγέλη, αν εγώ δεν θελήσω να προσπαθήσω μαζί σας θα τεθεί θέμα να παρεξηγηθείτε;
Ερώτηση: Αν πάμε στο ΔΝΤ τι θα απογίνουν τα Εθνικά Θέματα;
Απάντηση: Διεθνή
Αποφασισμένος να κερδίσει το στοίχημα της ασφάλειας δηλώνει ο Μ. Χρυσοχοΐδης
Κι εγώ είμαι αποφασισμένος να κάνω σεξ με την Μέγκαν.
 Θα μου δώσει κανείς το τηλέφωνό της τέλος πάντων;
Από Factorx

1 σχόλιο:

Eva F. είπε...

Εγώ πάντως την θαύμασα για τον τσαμπουκά της και απέδειξε ότι έχει κότσια.
Μπράβο της!