Έχετε αναρωτηθεί ποια είναι τα τμήματα της επιχείρησής σας που σας προκαλούν προβλήματα;
Πώς συμβαίνει και μόνο κάποια από αυτά σας ταλαιπωρούν συνεχώς και δημιουργούν πονοκέφαλο;
Καταρχήν, να συμφωνήσουμε ότι υπάρχουν κάποιες περιοχές στην επιχείρησή σας όπου τα πηγαίνετε πολύ καλά. Ακόμη και με τις σημερινές δυσκολίες και απαιτήσεις.
Αυτές οι περιοχές όπου ξέρετε ακριβώς τι πρέπει να κάνετε για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά οτιδήποτε κι αν προκύψει δίχως καμιά αμφιβολία για το... αποτέλεσμα που θέλετε να πετύχετε. Την ίδια στιγμή, σε κάποιες άλλες, αυτό δεν συμβαίνει και ο έλεγχός σας δεν είναι αυτός που επιδιώκετε.
Θα διαπιστώσετε ότι ο κοινός παρονομαστής που χαρακτηρίζει τα τμήματα της επιχείρησής σας που λειτουργούν καλά είναι το πραγματικό και έμπρακτο ενδιαφέρον που επιδεικνύετε για αυτά. Έχετε ασχοληθεί για να μάθετε πως να τα διοικείτε αποτελεσματικά. Έχετε αφιερώσει χρόνο για να γίνετε πιο ικανοί να τα ελέγχετε. Για τα υπόλοιπα, αυτά που σας ταλαιπωρούν, θα λέγαμε ότι δεν έχετε επιδείξει το ανάλογο ενδιαφέρον. Για το καθένα από αυτά, θα πρέπει να ασχοληθείτε τον αντίστοιχο χρόνο ώστε να αυξήσετε τον έλεγχό σας.
Για κάποιους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, μπορεί να είναι το τμήμα marketing, για κάποιους άλλους η αύξηση πωλήσεων ή η βελτίωση της ταμειακής ρευστότητας. Τα τμήματα της επιχείρησής σας που μπορούν να σας βλάψουν είναι αυτά για τα οποία δεν ενδιαφέρεστε. Μπορεί να ακούγεται σκληρό όμως σκεφτείτε για λίγο τις περιοχές της ζωής σας όπου δείχνετε ουσιαστικό ενδιαφέρον. Τις φροντίζετε και αφιερώνετε τον πολύτιμο χρόνο σας για να τις βελτιώσετε. Σε ποια κατάσταση βρίσκονται; Συμφωνείτε ότι αυτές οι περιοχές έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να σας βλάψουν από ότι οι άλλες όπου δεν δείχνετε το απαιτούμενο ενδιαφέρον;
Εκεί που θα δείξετε το περισσότερο ενδιαφέρον έχετε και κατʼ επέκταση τις περισσότερες πιθανότητες να σημειώσετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Ενδιαφέρεστε για τους καλούς πελάτες σας. Θα ενδιαφερθούν κι αυτοί αντίστοιχα για σας. Ενδιαφέρεστε να μάθετε πώς θα καταφέρετε να προσελκύσετε περισσότερους υποψήφιους πελάτες στην ιστοσελίδα σας; Θα ασχοληθείτε περισσότερο, θα εκπαιδευτείτε, θα πάτε σε κάποιο σχετικό σεμινάριο ή θα διαβάσετε ένα βιβλίο για να αυξήσετε τις ικανότητές σας.
Εκτός από το να ενδιαφέρεται κανείς, αξίζει να αναφέρουμε εδώ, ότι είναι εξίσου σημαντικό να ξέρει και τον τρόπο που το δείχνει. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρειάζεται κάποιες φορές την απαραίτητη γνώση ώστε να είναι σε θέση να το κάνει με επιτυχία. Όπως για παράδειγμα, οι γονείς κάνουν για τα παιδιά τους. Κανείς δεν γεννιέται γονιός. Μαθαίνει στην πορεία κάποια πράγματα, αυξάνει τη γνώση του στο συγκεκριμένο τομέα, βλέπει τι λειτουργεί και τι όχι στα παιδιά του. Θέλει να βελτιώνεται συνεχώς ώστε να έχει καλύτερο έλεγχο και να είναι ευτυχισμένα.
Η απουσία ενδιαφέροντος για κάποιον ή για κάτι, είτε αφορά στην προσωπική ζωή ενός ανθρώπου είτε στην επαγγελματική, σημαίνει απουσία ελέγχου. Το ενδιαφέρον αυξάνεται όσο αυξάνεται η γνώση. Κι αυτό, βεβαίως, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση ώστε να μπορεί κανείς να το προστατέψει με επιτυχία από οποιονδήποτε ή οτιδήποτε θελήσει να το βλάψει.
Είναι πολύ σημαντικό, ιδιαίτερα αυτήν τη δύσκολη περίοδο να είστε σε θέση να προστατέψετε την επιχείρησή σας από τις δυσκολίες και τα σταματήματα που εμφανίζονται καθημερινά. Πώς θα το πετύχετε; Ξεκινήστε να αυξάνετε το ενδιαφέρον σας για αυτά!
Πηγή: businesscoachinglab.gr
primEconomy
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου