Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

«Γιατί δε μαζεύεστε στο δικό σου που έχει καλοριφέρ;» - video


Ο ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ Ν. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ
Τη σιωπή του έσπασε ο τραγικός πατέρας του Νίκου Πολυχρόνη, ενός από τους δύο φοιτητές που έχασαν τη ζωή τους στο περιστατικό με το μαγκάλι στη Λάρισα την περασμένη Πέμπτη και που έχει συγκλονίσει ολόκληρη την κοινωνία...

Ο πατέρας του άτυχου φοιτητή μιλώντας στην τηλεόραση του Alpha, περιέγραψε πώς το όνειρο έγινε στάχτη από τη μια στιγμή στην άλλη, ενώ μίλησε και για τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η οικογένεια του.
«Μήπως τα παιδιά είχαν ιδέα από μαγκάλι; Εδώ, δεν έχω εγώ που είμαι 50 χρονών. Δεν είχα ανάψει ποτέ στο σπίτι της μάνας μου. Πού να ξέρουν τα παιδιά; Σου λέει, φωτιά βγάζει, ζέστη βγάζει, θα ζεσταθούμε λιγάκι», είπε ο κ. Πολυχρόνης.
«Είχαμε προβλήματα με την επιχείρηση που δουλεύω. Τα οικονομικά σε όλη την Ελλάδα, ίδια είναι, δεν είναι μόνο σε μένα. Και εγώ είμαι τυχερός γιατί είχα δουλειά. Άλλος κόσμος δεν έχει όχι δουλειά, ούτε επίδομα ανεργίας», πρόσθεσε.
Ο ίδιος μάλιστα αποκάλυψε πως αναγκάστηκε να σταματήσει τον δεύτερο γιο του από τη σχολή μαγειρικής στην οποία φοιτούσε, εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει, αλλά και ότι η κόρη του δεν είχε την οικονομική δυνατότητα να συνεχίσει όλα τα φροντιστηριακά μαθήματα  που παρακολουθούσε.
«Του είπα Μάκη σταμάτα τη σχολή, πήγαινε φαντάρος και του χρόνου βλέπουμε. Τον Νίκο δεν μπορούσα να τον σταματήσω. Να μεταφέρεις τα έπιπλα και όσα είχε μέσα στο σπίτι ήταν μεγάλο πρόβλημα λόγω του κόστους».
«Μαζεύονταν εκεί και παίζανε, τρώγανε, είχε και καλύτερο ίντερνετ. Έλεγε: Πάμε εκεί, έχει λίγο κρύο. Τον ρωτούσα "Ρε Νίκο γιατί πάτε εκεί και δε μαζεύεστε στο δικό σου που έχει καλοριφέρ; Εκει μαζεύονται όλοι, μου απαντούσε. Και έτσι έγινε το μοιραίο», είπε ο τραγικός πατέρας.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: