Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

“Όλη η οικογένεια Παπανδρέου πρέπει να κάτσει στο σκαμνί!”




Στο βίντεο θα δείτε την κα. Γεωργαντά να λέει, μεταξύ άλλων, χαρακτηριστικά: 
«Εγώ έχω φιλικές σχέσεις και δεν ήθελα να βγάλω στη δημοσιότητα πράγματα που να βλάπτουν τον Γιώργο, δεν το ήθελα αυτό το πράγμα γιατί έχω και έναν συναισθηματικό δεσμό και με τον Αντρίκο, που ήμασταν μαζί στο Harvard, μέναμε στο ίδιο σπίτι και με την Μαργαρίτα ήμουν στη ΕΓΕ, έχω ζήσει με τους ανθρώπους, δεν τους διαγράφω από τη μια στιγμή στην άλλη και είχα πολλές δυσκολίες να βγω και να πω πράγματα».
Ο Αντρίκος λέει η κα. Γεωργαντά μίλησε με τον Γιώργο, αλλά τελικά έλαβε την απάντηση: «Ζωή μήπως είναι καλύτερα να παραιτηθείς;»
Όπως θα καταλάβετε, πρόκειται για μια...
προσπάθεια έμμεσης απενεχοποίησης του Αντρίκου «του πρωθυπουργού» και μια προσπάθεια να τα φορτώσουν όλα στον Παπακωνσταντίνου…

Πηγή: prionokordela.gr / Newscode

Δεν υπάρχουν σχόλια: