Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Ο κ. Δημήτρης Σταρόβας απαντάει για την κόντρα που καλά κρατεί.

Σε μία μοναδική εμφάνιση του κ. Δημήτρη Σταρόβα  στην τηλεοπτική εκπομπή Ράδιο Αρβύλα, παρουσιάζει στους τηλεθεατές πως τραγουδάνε στην πρωτεύουσα.
Θέλοντας να δώσει μία απάντηση στην κόντρα που επικρατεί τόσα χρόνια για τον τρόπο ομιλίας των Θεσσαλονικών και των Αθηναίων.

Τα γνωστά "σε, με,το λλ". Αφορμή για να ανεβάσω αυτό το βίντεο είναι ότι είμαι και εγώ "παθών".
Κάτοικος πλέον του νομού Αττικής εκεί που επικρατεί η Αττική διάλεκτος η οποία είναι και η σωστή- επικρατέστερη έχω ουκ ο λίγες φορές διορθωθεί από ανθρώπους για τον τρόπο ομιλίας μου όχι τόσο για το σε και το με αλλά "για τον είπε" ενώ είναι "του είπε" το ορθό.
Μην αναφέρω για το σουβλάκι με το καλαμάκι κ.ο.κ...

Θα χρησιμοποιήσω μία φράση του κ. Σταρόβα και θα πω και εγώ με την σειρά μου:
"τον Αθανάσιο Διάκο δεν τον καλαμάκωσαν αλλά τον σούβλισαν".
Δείτε το video

Δεν υπάρχουν σχόλια: