Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022

Κατάθεση 12χρονης: «Μου έλεγε τις πινακίδες για να μπαίνω στα αυτοκίνητα, υπάρχει και συνεργός»

Αποτροπιασμό προκαλούν οι αποκαλύψεις που καθημερινά έρχονται στο φως της δημοσιότητας για την υπόθεση βιασμού της 12χρονης στον Κολωνό.
Οι καταθέσεις της ανήλικης στην Αστυνομία, που ξετύλιξαν το κουβάρι της φρικιαστικής υπόθεσης, αποκαλύπτουν τον εφιάλτη που ζούσε στα χέρια του 53χρονου.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η 12χρονη κατέθεσε ότι ο 53χρονος ερχόταν μαζί της στα ραντεβού: «Μου έλεγε τις πινακίδες για να μπαίνω στα αυτοκίνητα. Έπαιρνα τα χρήματα που μου έδιναν και... του τα παρέδιδα. Εκείνος τα άφηνε στο κατάστημα. Υπάρχει και ένα δεύτερο άτομο που ερχόταν μαζί μου στα ραντεβού».

Όπως είχε αποκαλύψει χθες το Star, οι αστυνομικοί φέρεται να αναζητούν και έναν συνεργό του 53χρονου, που προέκυψε από τις καταθέσεις της 12χρονης. Συγκεκριμένα, η 12χρονη φέρεται να αποκάλυψε στην κατάθεσή της ότι υπάρχει και ένα δεύτερο άτομο, το μικρό όνομα του οποίου ξεκινάει από «Μ». Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο εν λόγω άνδρας πήγαινε και αυτός το κορίτσι στα ραντεβού.
«Θέλω απλά να μπει στη φυλακή. Με τον δεύτερο άνδρα έχω πάει σε ραντεβού τέσσερις φορές», φέρεται να είπε και ξέσπασε σε λυγμούς η 12χρονη.

Στις φωτογραφίες που της έδειξαν οι αξιωματικοί της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων, η 12χρονη από τον Κολωνό φέρεται να αναγνώρισε πάνω από δέκα άτομα ως βιαστές της. Ανάμεσά τους και ο άλλος κατηγορούμενος, ο 42χρονος, για τον οποίο είπε ότι είχε πάει σε ραντεβού τέσσερις φορές.
lykavitos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: