Τετάρτη 19 Μαΐου 2021

Καλογρίτσας: «H «ομάδα Παππά» εργαζόταν στα δικά μου γραφεία στη Νέα Σμύρνη» (ανανεωμένο)

Ο εργολάβος παρέθεσε SMS μηνύματα που αντάλλασε με τον πρώην υπουργό της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ
Σε νέα αποκάλυψη προχώρησε ο Χρήστος Καλογρίτσας στην Προανακριτική Επιτροπή που διερευνά τους χειρισμούς του Νίκου Παππά στον διαγωνισμό των τηλεοπτικών αδειών.
Ο εργολάβος και επιχειρηματίας αποκάλυψε πως η «ομάδα Παππά» εργαζόταν στα δικά του γραφεία στη Νέα Σμύρνη»...
«Όταν κάθε τόσο μου ζητούσαν κάπου να συνεισφέρω πάντοτε ανταποκρινόμουν. Ξεκινήσαμε αυτή την οργάνωση κι εγώ ήμουν δίπλα τους. Όλα πήγαιναν ρολόι. Φθάσαμε να ξεκινήσουμε με το κανάλι που ετοιμαζότανε να υπάρξει και μία εφημερίδα. Είχα στηρίξει και το Κόκκινο», αποκάλυψε ο εργολάβος στην Προανακριτική Επιτροπή της Βουλής.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο μάρτυρας επανέλαβε ότι η εμπλοκή του στο σχέδιο δημιουργίας «ΣΥΡΙΖΑ Channel» έγινε μετά από πρόσκληση του Νίκου Παππά, ενώ υποστήριξε ότι δεν ήταν η πρώτη φορά που η ηγεσία της Κουμουνδούρου του ζητούσε να μπει «μπροστινός» για διάφορες δουλειές.
Ο Χρήστος Καλογρίτσας φέρεται να είπε ότι η συνεργασία του με τον πρώην υπουργό ήταν τόσο στενή ώστε τα μέλη της «ομάδας Παππά» όπως την αποκάλεσε διεκπεραίωνε τις εργασίες της στα γραφεία του γνωστού εργολάβου στην Νέα Σμύρνη.
«Τον Οκτώβρη του 2015 κλήθηκα να συνεργαστώ. Να βοηθήσω σε μια πρόσκληση του Νικου Παππά και κάποιων άλλων για ΜΜΕ. Τα ΜΜΕ για τα οποία μιλήσαμε τότε ήταν το κανάλι κι αλλά Μέσα. Ο Νίκος με τις αρμοδιότητες του υπουργού που είχε τότε ήθελε να δημιουργηθεί μια υποστηρικτική ομάδα ΜΜΕ. Δέχθηκα να δώσω το όνομα μου. Δεν μπορούσα να δώσω τίποτε άλλο. Πάντα είχα πολλά λεφτά όμως τότε τα χρήματά μου ήταν δεσμευμένα», φέρεται να είπε ο εργολάβος.
«Εμένα και της γυναίκας μου μας είχε απαγορευτεί η έξοδος από τη χώρα. Εγώ είχα πάρει, μου είχαν δώσει τον ρόλο του ονοματοδότη. Όταν κάθε τόσο μου ζητούσαν κάπου να συνεισφέρω πάντοτε ανταποκρινόμουν. Ξεκινήσαμε αυτή την οργάνωση κι εγώ ήμουν δίπλα τους. Όλα πήγαιναν ρολόι. Φθάσαμε να ξεκινήσουμε με το κανάλι που ετοιμαζότανε να υπάρξει και μια εφημερίδα.

Είχα στηρίξει και το Κόκκινο (ραδιόφωνο ΣΥΡΙΖΑ). Δίπλα τους ήμουν και οι ομάδες του Νίκου Παππά δουλεύανε στα δικά μου γραφεία. Στη Νέα Σμύρνη. Μερικές δεκάδες άτομα. Ο Νίκος Παππάς τους έστειλε. Αν σταχυολογήσω τα στοιχεία μπορεί και να βρω ποιοι ήταν. Όλο και κάτι θα βρούμε», συμπλήρωσε ο Χρήστος Καλογρίτσας.
Παράλληλα, επανέλαβε ότι η συνεργασία του με την εταιρεία CCC έγινε κατόπιν οδηγιών του υπουργού της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Παππά.

SMS για τον Νίκο Παππά παρέθεσε ο Χρήστος Καλογρίτσας

Γραπτά μηνύματα (sms) που αντάλλασε με τον Νίκο Παππά προκειμένου να δρομολογηθεί το στήσιμο του «ΣΥΡΙΖΑ Channel» παρουσιάζει στα μέλη της προανακριτικής επιτροπής ο κ. Χρήστος Καλογρίτσας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο μάρτυρας επανέλαβε ότι η συνεργασία του με την εταιρεία CCC για την δημιουργία τηλεοπτικού σταθμού έγινε κατόπιν οδηγιών του πρώην υπουργού Νίκου Παππά.
«Με δασκάλεψε να πάω στους Αραβες (CCC)» φέρεται να είπε ο μάρτυρας για να παραθέσει γραπτή συνομιλία που είχε την επίμαχη περίοδο με τον πρώην υπουργό. Συγκεκριμένα, ο Χρήστος Καλογρίτσας υποστήριξε ότι λίγες ημέρες πριν την συνάντησή του με τους εκπροσώπους της CCC στο Πόρτο Χέλι, έστειλε μήνυμα στον Νίκο Παππά με το οποίο του ζητούσε οδηγίες.
Σύμφωνα με τον μάρτυρα εκείνη η συνομιλία έχει ως εξής:
Χρ Καλογρίτσας: Επειδή αναχωρώ για Πόρτο Χέλι πρέπει να ξέρω κάποια πράγματα. Οι μέρες πέρασαν και εγγυητική δεν έχει υπάρξει. Αν δεν τα πούμε θα είναι τζίφος το Πόρτο Χέλι.
Ν. Παππάς: Ok! Θα μιλήσουμε πριν.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στην κατάθεσή του ο εργολάβος Χρήστος Καλογρίτσας ανέφερε ότι στη συνάντηση με τους Χούρι στο Πόρτο Χέλι ήταν παρών και ένας βουλευτής. Ο μάρτυρας δεν αποκάλυψε το όνομα του βουλευτή είπε όμως ότι δεν ανήκει στην Νέα Δημοκρατία ή στον ΣΥΡΙΖΑ.


Τι αποκάλυψε ο Καλογρίτσας για το Documento

Αίσθηση προκάλεσε από την κατάθεση του Χρήστου Καλογρίτσα οι αναφορές του στη προσπάθεια δημιουργίας της εφημερίδας Documento και τον εκβιασμό που υπέστη «από πολύ πάνω» για αυτό το σκοπό.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Χρήστος Καλογρίτσας κατέθεσε πως «το Documento δεν ήταν η πρώτη απόπειρα για εφημερίδα. Με δούλευαν μαζί με το δικηγόρο κ. Ματζουράνη και στο τέλος με πήδ@@ν κανονικά. Μετά με εκβίασαν να δημιουργήσουμε το documento”, φέρεται να κατέθεσε ο μάρτυρας, προσθέτοντας με νόημα: «Πολύ πάνω! Όχι σαν εσάς εδώ, πολύ πιο ψηλά!».
Πολάκης: «ποιοι;»
Καλογρίτσας: «Ρώτα το κόμμα σου και μετά ξανακάνε μου την ερώτηση».

Ο Χρήστος Καλογρίτσας σημείωσε ακόμα πως του στέλνανε δημοσιογράφους που τους «πληρώναμε και μετά που βγήκε η εφημερίδα documento».
«Ήταν τρεις σχολές! Η σχολή Τσαγκρή, Παππά και Βαξεβάνη. Τον Βαξεβάνη δεν τον ήξερα. Αυτός έλεγε πως με ήξερε από το ΚΚΕ. Είχα προσκληθεί και στα βαφτίσια της κόρης του που νονός ήταν ο Παππάς. Ήμουν καλεσμένος του Παππά», ανέφερε ακόμα ο Χρήστος Καλογρίτσας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: