Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

Η Γιούλα για τον ανασχηματισμό…

Γεια σας ζαρκαδάκια μου. 
Είμαι καλά και το αυτό επιθυμώ και για υμάς, από την μακρινή Γουατεμάλα όπου αυτοεξορίστηκα προκειμένου να γλιτώσω από την κατοχή των σαμαροβενιζέλων. 
Δεν παραπονούμαι όμως , τα πάω μια χαρά, αφού διατηρώ στούντιο αισθητικής που σκίζει, και έτσι ζω το όνειρο που είχα από μικρό κορίτσι στο Τσοτίλι όπου σπούδαζα αισθητικός παράλληλα με τις άλλες σπουδές που έκανα, τις μουσικές, έχοντας εξελιχτεί σε βιρτουόζα του τριγώνου, ενός παρεξηγημένου...
οργάνου για το οποίο θα σας πω κάποιαν άλλην φοράν…
Τέλος πάντων δεν θα μακρηγορήσω με τα δικά μου… φωτιά να την εκάψει την Σούλα Καραμπούτσογλου που εξαιτίας της πήρα τον δρόμο της εξορίας αφού με κακολόγησε στα σόσιαλ μύδια λέγοντας ότι χρέωσα δήθεν τον ΕΟΠΥ για λευκάνσεις πρωκτού που έκανα στο εξωτερικό, αν και εγώ της προσκόμισα όλα τα νόμιμα παραπεμπτικά και παραστατικά…
Εν πάση περιπτώσει περασμένα ξεχασμένα. Εδώ ζω λιτά, κάνω γιόγκα, δεν ξουρίζομαι, έχω μαυρίσει αισθητά, έφτιαξα την οδοντοστοιχία μου, τρώω ημιβρασμένα όσπρια, και καθημερινά τρίβομαι παντού με γιδοτύρι Γρεβενών που μου στέλνει με το καράβι ο καλός μου φίλος ο Στρέιντζ. Ο οποίος μου ζήτησε να του γράψω τις απόψεις μου για τον κυβερνητικό ανασχηματισμό που έκανε ο Αλέξης.
Να σας είπω την αλήθεια, από τότενες που έφυγε ο Στρατούλης από την κυβέρνηση δεν πολυασχολούμαι με την πολιτική. Λίγο με συγκίνησε η προσπάθεια που κάνει ο μπρούτος φίλος μου ο Φαήλος, ο άρχοντας της τεστοστερόνης, αλλά κι αυτός με σνομπάρει πια αφού απ ότι μαθαίνω ερωτεύτηκε μια ξανθιά Καναδέζα και μένανε με ξέχασε. Μέχρις να βγάλω στη φόρα κι αυτουνού τα σκρινσότια και να του κλείσω το σπίτι…
Τέλος πάντων. Τις προάλλες είχα μια ελπίδα να επαναπατριστώ δικαιωμένη, αφού με ειδοποίησε ο Βύρωνας να έρθω στην πατρίδα να αναλάβω πόστο δίπλα του, μιας και θα γίνονταν πρόεδρος του ΟΤΕ ή του ΟΣΕ… δεν πολυκατάλαβα.
Αρχικά ενθουσιάστηκα αλλά μόλις έφτασα στην Βαρσοβία ως τράνσφερ και ήμουν έτοιμη να πάρω το ΚΤΕΛ για την Αθήνα, μπήκα στο φεσιμπουκ και είδα ότι οι συριζαίοι τον πούλησαν και αυτόν, όπως είχανε πουλήσει κάποτε και τον άλλο φάρο της δημοκρατίας μας τον κυρ Φώτη… γύρισα αμέσως πίσω απογοητευμένη και ταπεινωμένη.
Αυτά έχει η πολιτική δυστυχώς. Βρωμιά, δυσωδία και λερωμένες από το σπέρμα πασμίνες. Δεν αναγνωρίζονται οι αξίες, εκτός από σπάνιες εξαιρέσεις όπως π.χ. η φάση με τον Καρανίκα, ή την Φωτίου.
Τώρα για να μην σας κουράζω, ιδού οι απόψεις μου για το νέο ευέλικτο σχήμα μάχης με το οποίο οι συριζαίοι και οι ανελίτες θα κατατροπώσουν τους τοκογλύφους: Πρώτα απ όλα στενοχωρέθηκα πολύ για την απομάκρυνση του υπουργού Παιδείας, που ήταν άνθρωπος μορφωμένος, έμπειρος στους πολιτικούς αγώνες, και είχε όραμα για την νεολαία. Μαθαίνω όμως πως τα έβαλε με την εκκλησία (μεγάλη η χάρη της) και έτσι είχε κι αυτός την τύχη του Τρίτση, που όταν δεν τσιλιμπούρδιζε με την Ντενίση τα έβαζε με τους παπάδες και δείτε τι έπαθε ο καψερός. 
Πάντως στην θέση του γυμνασμένου Φίλη μπήκε έμαθα ο λόγιος Ζουράρις! Αυτός που από μικρός αποστήθισε τα έργα του Θουκιδίδη και έκτοτε κάνει ολόκληρη καριέρα πετώντας τσιτάτα. Τον ενθυμούμαι από τις εποχές που είχε πιάσει στασίδι στις εκπομπές του Τριανταφυλλόπουλου και πάντα αναρωτιόμουν πως και δεν έγινε υπουργός αφού όσοι πέρασαν από κει μέσα έγιναν προ πολλού. Ίσως να φταίει ο άθεος κομονιστής Τσοβόλας που τον είχε απορρίψει τότενες που ο καθηγητής τον έγλυφε πατόκορφα για να τον εκάνει βολευτή του… Ποιος ξέβρει άραγες;
Μια άλλη εντυπωσιακή παρουσία είναι η νέα υπουργός της Εργασίας, που έχει πάρα πολλά προσόντα και αυτό βγαίνει προς τα έξω. Άσχετα με τις αηδίες που διακινούνται στα σόσιαλ μύδια από τους αμετανόητους προδότες που μας θέλουν σκυφτούς και στα τέσσερα απέναντι στους τοκογλύφους. Η υπουργός από τα ηρωικά Γιαννιτσά, που έβγαλαν τον Κατίδη και την Τζάκρη,  που μαθήτευσε δίπλα στον μαντιλάκια κομψευόμενο ταξικό αποστάτη, θα βαδίσει στα χνάρια της πασιονάριας Βαλαβάνη, και θα τους τσακίσει τους εταίρους… θα τους δείξει δηλαδής από πού κλάνει το μπαρμπούνι… έχει και τις γνώσεις, και την εμπειρία, και την διάθεση, αν κρίνω από τα τουιτς και τα βίντεό της, που όμως πια δεν μπορώ να τα βρω στο ιντερνέτι διότι μάλλον τα κατέβασαν οι προσκυνημένοι βαστάζοι του Σαμαρά που δεν μας θέλουν όρθιους.
Μια άλλην μεγάλην χαρά επήρα ότανες έμαθα ότι τον πολιτισμό μας τον αναλαμβάνει η κα Κονιόρδου. Στην οποία είχα απευθυνθεί κάποτες προκειμένου να συνεργαστούμε στο σπα που διατηρώ, μιας και έμαθα ότι χαλιναγωγεί την συμπαντική ενέργεια που είναι φτηνή και άφθονη, και με αυτήν θεραπεύει σπυράκια, κιρσοκήλες, και κάνει και λευκάνσεις πρωκτού, κάτι στο οποίο ειδικεύομαι. Κανονικά με όλα αυτά τα ιατρικά προσόντα θα έπρεπε να της δώκουν το υπουργείο Υγείας, και όχι να παραμένει σε αυτό εκείνος ο σκιτζής που φέρνει στην φάτσα στον Αραβαντινό (ωραίο τεκνό, δεν λέγω) και που ακόμη χρησιμοποιεί μαχαίρια, κατσαβίδια και νυστέρια… Α παπαπαπα….
Δυστυχώς όμως η συνεργασία μας δεν ευοδώθηκε διότι η νέα υπουργός μου διαμήνυσε ότι θέλει να παραμείνει στην Ελλάδα, να βοηθήσει τον λαό και τον σύριζα, μέσα από το δικό της μετερίζι, προσφέροντας υγεία στους κατατρεγμένους, και χρησιμοποιώντας μαγνητικά και άλλα πεδία… Τι να πω; Έκανα πάσο.
Άλλες απόψεις δεν έχω… απλά με λύπησε η απομάκρυνση της κας Τζάκρη, που τώρα θα έχει κι αυτή την τύχη που είχε και η Γαϊτάνη με την Βαλαβάνη. Δηλαδή, αφού ο σύριζας τις στράγγιξε, τις έδιωξε αντικαθιστώντας τες με νέα μοντέλα. Άσχετα αν είχαν όλα τα προσόντα να μας βγάλουν από την κρίση στα όρθια. Ίσως αυτό να φταίει… ότι μας ήθελαν όρθιες, ενώ τα νέα μοντέλα μας θέλουν σκυμμένες… να σκουπιζόμαστε με ποσέδες και πασμίνες μέσα σε σουίτες παράνομων ξενοδοχείων. Δεν θέλω να πω άλλα σεβόμενος το σοβαρό αυτό βήμα που μου επιτρέπει να μοιραστώ μαζί σας τις έκκεντρες  απόψεις μου.
Και για να κλείνω, να ξέβρετε, πως αν ποτές βρεθείτε κατά Γουατεμάλα μεριά, σας περιμένω να σας φιλοξενήσω, να σας περιποιηθώ, και να σας πάω για πατσά στο νέο πατσατζίδικο που άνοιξε εδώ τις προάλλες ο φίλος μου ο Προκόπης από το Κιουπ Κιόι, που κι αυτόνα τον έδιωξαν οι σαμαροβενιζέλοι κακό χρόνο να’χουνε.
Στο επανιδείν ζαρκάδια μου… ατούτ λεμόντ!

Γιούλα Μπουρδόλη (που με ζουλεύουν όλοι)

Δεν υπάρχουν σχόλια: