Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

«Εάν τον ενημέρωσε ο Ομπάμα για αποστασία τότε τι να πω…»

 «Εάν τον ενημέρωσε ο Ομπάμα για αποστασία τότε τι να πω...»
  • 211


«Δεν πρόλαβα να απαντήσω στο twitter.  
Κι επειδή για όλα υπάρχουν μαρτυρίες και ο κ. Καμμένος υποστηρίζει ότι υπάρχει σχέδιο και τον ενημέρωσαν οι μυστικές υπηρεσίες ή ο Ομπάμα, με τον οποίο μιλάει κατά καιρούς, ίσως και να υπάρχει σχέδιο για αποστασία. 
Τι να πω τώρα εγώ. Τι να σχολιάσω από αυτά», 
είπε σε τηλεφωνική του παρέμβαση ο Γιάννης Μανώλης. Και αναφέρθηκε στις χθεσινές εσωκομματικές του διενέξεις. 

«Πολλοί τα έχουμε πει. Ελπίζαμε να βάλει μυαλό και να λειτουργήσει συλλογικά. Αυτός εξακολουθούσε να λειτουργεί έτσι. 
Μετά από πολύ καιρό αποφασίσαμε να λειτουργήσουμε για όλα. Μόλις είπε αυτά που ήθελε να πει, σηκώθηκε και έφυγε. 
Του είπαμε να κάτσει για να συζητήσουμε και σηκώθηκε και έφυγε». 
«Δεν μπορεί να σηκώνεται ένα πρωί και να αποφασίζει για όλα», είπε ακόμη.
Και ξεκαθάρισε:  
«Η δική σας έκπληξη για το δολάριο ήταν και δική μου. 
Εγώ έχω φύγει. Δεν έχω καμία σχέση. Δεν υπάρχουν όργανα. 
Έχω παραιτηθεί στους συνεργάτες μου». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: