Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Απίστευτο "ρεσιτάλ σχολίων και ανεκδότων" για τον Τατσόπουλο που «έχει πηδήξει τη μισή Αθήνα»



apisteyta-sxolia-kai-anekdota-gia-ton-tatsopoylo-poy-exei-pidiksei-ti-misi-athinaΚαυστικά είναι τα σχόλια σε Facebook και Twitter με αφορμή τη δήλωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Πέτρου Τατσόπουλου ότι «έχει πηδήξει τη μισή Αθήνα και παρόλα αυτά... η Χρυσή Αυγή εξακολουθεί να τον λέει αδελφή».
Από την πλευρά του, αναφερόμενος στις αντιδράσειςπου έχουν προκύψει, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ λέει ότι από μια αρκετά ενδιαφέρουσα μακροσκελή συνέντευξη απομονώθηκε αυτό το σχήμα λόγου για να την πλασάρουν. 
«Βεβαίως, μεγάλο παιδί είμαι, θα έπρεπε να το περιμένω -όπως και τον παρεπόμενο κανιβαλισμό. Γηράσκω αεί διδασκόμενος στη χώρα της σοβαροφάνειας και της μοχθηρίας» απαντά ο κ. Τατσόπουλος και καταλήγει: «Βαράτε, βαράτε, υποκριτές του κώλου».
Ακολουθούν μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά:


- Aν ο Τατσόπουλος πλήρωνε 1 ευρώ φόρο για κάθε πήδημα, θα είχαμε ξοφλήσει το δημόσιο χρέος!

- Φήμες λένε ότι μετά τις δηλώσεις Τατσόπουλου, χτύπησε το τηλ. του και στην απέναντι γραμμή ήταν ο Σειρηνάκης με τα συμβόλαια έτοιμα!

- Μέτα την επίσκεψη του Τατσόπουλου στις παρθένες νήσους, ετοιμάζουν την μετονομασία τους σε σκέτο νήσους!

  • Τώρα ξέρεις γιατί γέμισε η Αθήνα λεσβίες.
  • Πάτησες τα 30 και είσαι ακόμα παρθένα; Φοβάσαι ότι δεν θα γνωρίσεις ποτέ το σεξ; ΕΛΑ στην Αθήνα! 50% πιθανότητα επιτυχίας!
  • Αν οι μαρκετερς στην Ελλαδα ηταν λιγο εξυπνοι, αυριο η durex θα κυκλοφορουσε καταχωρηση με τιτλο : Ευχαριστουμε Πετρo
  • Μη βγεις έτσι έξω ελαφρά ντυμένη, θερίζει... -Το κρύο; -Όχι, ο Τατσόπουλος..
  • Μόλις μου αποκάλυψε η μάνα μου πως έχω πατέρα τον... Τατσόπουλο
  • όταν κάνουν τον #Tatsopoulos ταινία θα τον παίζει η Τζούλια Ρόμπερτς
  • Το πουλακι τατσιου !!!!!!! . . .
  • Ο Τατσοπουλος και στην επαρχια 2/12 Δομοκο 4/12 Γαστουνη 8/12 Ελασσονα 14/12 Κεφαλοβρυσο 15/12 Ανωγεια 17/12 Πορτο Λαγος 20/12 Κορδελιο
  • Μετά την αποκάλυψη του #tatsopoulos αλλάζει το σύνθημα: "Αθήνα κακογ*μημένη, ο ΠΑΟΚ δεν πεθαίνει"
  • Να σας πω,εκεί στο #syriza_gr τι στο διάολο πίνουν κ βλέπουν όνειρα θερινής νυχτός μες στο χειμώνα; #tatsopoulos
  • Sorry αλλά αν κανείς εδώ γνωρίζει #tatsopoulos παρακαλω να του εξηγήσει πόσο νούμερο έγινε. Απλά να τα πάρει κι άλλο να πει κι άλλα καλά
  • 6m Mοναξιάαααα Mοναξιάαααα
  • Δεν ήξερα ότι ο #tatsopoulos είναι ο βιαστής της γειτονιάς μου. Τρέχω.
  • Παιδιά έχει κανείς το τηλ, διεύθυνση κτλ του #tatsopoulos. Τον ψάχνω να με αποκαταστήσει. Η μαμά μου μου λέει ότι πρέπει να με παντρευτεί
  • Δηλαδή σε εκείνο το πάρτι μασκέ στο σκοτάδι... αυτός ήταν; #tatsopoulos
  • ΣΩΚ ΔΗΑΔΟΣΤΑΙ!!! ΜΑΣ ΨΑΙΚΑΖΕΙ Ο ΠΑΙΤΡΩΣ ΜΑΙ ΤΩ ΣΠΑΙΡΜΑ ΤΟΥ #tatsopoulos
  • απο αυριο στα σημειωματα τν αυτοκτονιων θα λενε: "Πετρο γιατι δεν με πηδηξες? δν ειμαι αρκετα καλη? Να ντυνομουν Παναγιωταρος?" #tatsopoulos
  • ανεπιβεβαιωτες φημες αναφερουν οτι εχει κατεβει στο συνταγμα η μιση αθηνα κ πανηγυριζει που γλυτωσε απο το Τατσοπουλο #tatsopoulos
  • Μετά το σημερινό είμαστε πλέον σίγουροι ότι τουλάχιστον η μισή Αθήνα δεν έιναι παρθένες. #tatsopoulos
  • Ωραία μάθαμε για την μισή Αθήνα. Την άλλη μισή ποιος την "κανονίζει"; #tatsopoulos
  • Θαλεγα επισης οτι κολλαει ως εκφραση το "του γαμησες τη μανα τωρα" αλλα μπορει και ναναι και αληθεια #tatsopoulos #ti_misi_Athina
  • Ευτυχώς που δεν μένω στην Αθήνα... #tatsopoulos
  • Σκέψου να πάρει και βιάγκρα #tatsopoulos
  • Στο τσακ το γλύτωσε το ταμείο ανεργίας ο Γκουσγκούνης #tatsopoulos
  • Στον Συριζα η αλαζονεια της εξουσιας εχει χρωμα αρσενικο #tatsopoulos
  • Είμαι κεφάτη γυρίζω από του Τατσόπουλου
  • Lucas Liaskos ‏@lucasliaskos Ευτυχώς που την έχω κάνει απο Ελλάδα και την γλύτωσα από τον #tatsopoulos #ti_misi_Athina
  • Λύθηκε το μυστήριο γιατί τελειώνουν συνέχεια τα προφυλακτικά στο περίπτερο της γειτονιάς. #tatsopoulos #ti_misi_Athina
  • το πουλάκι Τατσίου #koritsia_o_tatsopoulos #tatsopoulos #ti_misi_Athina
  • πήρα το μετρό το πρωί και κάποιος μου τον ακούμπησε.ο Τατσόπουλος θα'ταν #tatsopoulos #ti_misi_Athina
  • Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα,μα το καυλί μου μάτια μου είναι από την Κίνα #tatsopoulos #ti_misi_Athina



  • Ο λαός απαιτεί άμεση ανασύσταση Ερωτοδικείου με Τατσόπουλο στην θέση Λεωτσάκου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: