Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Δε φεύγω προς τα εμπρός!



Όχι ρε δε φεύγω προς τα εμπρός! 

Όχι ρε λαμόγια δε φεύγω προς τα μπρος! 

Δε φεύγω προς ένα μέλλον που δε με περιλαμβάνει.

Δεν θα σας κάνω τη χάρη να αφήσω το παρόν μου στα βρώμικα λαδωμένα χέρια σας, για να το κάνετε ξανά παραγραμμένο παρελθόν.
Όχι ρε δε φεύγω από το “εδώ και τώρα” μου, για να υπεξαιρέσετε χωρίς αντίσταση την ζωή μου για άλλη μια φορά. 
Δε θέλω να κρίνω, εκεί και αύριο, τη σημερινή αθλιότητα σας ρε κουφάλες. 
Θα μείνω εδώ τώρα που συμβαίνει...
Δε θέλω να σταθώ γι άλλη μια φορά στο παρόν του αύριο και να σας ακούσω να ανάγετε την ευθύνη, για την αρπαγή της ελευθερίας μου, στο μη αναστρέψιμο χτες του περασμένου σήμερα. 
Δε θα παγώσω βολικά το χρόνο ρε παραδόπιστοι καταδότες των ονείρων μου. Δε θα φύγω μπροστά για να με εκτελέσετε πάλι πισώπλατα.

'Οχι ρε άθλιοι αλήτες δε θέλω καμία φυγή!

Δε θα φύγω εγώ από εμένα ρε σκατόψυχοι αγαπητικοί των ελπίδων. Δε θα γίνω πρόσφυγας στο ελεεινό σας παραμύθι της χώρας του “ποτέ. Δεν θα γίνω κολίγας στο τσιφλίκι που ονομάσατε “μπροστά”. Όχι ρε άπληστα παράσιτα, δε θα αναστείλω τη σκέψη μου, δε θα πέσω σε χειραγωγία νάρκη, δεν θα μπω οικειοθελώς σε καταστολή για να χειρουργήσετε ανενόχλητοι τους κόπους μου. Θα μείνω εδώ ρε μπάσταρδοι, εδώ στο τώρα.

Όχι ρε δε φεύγω, δε πάω πουθενά ρε!

Θα μείνω και θα κάνω ντου!

Θα μείνω εδώ στο τώρα και θα κάνω ντου στο παρελθόν!

Ντου ρε μουνόπανα!

Ντου στο παρελθόν σας που ως μέλλον έγινε το κατεστραμμένο παρόν μου. Ντου στις απάτες σας, ντου στις υπεξαιρέσεις σας, ντου στα κλοπιμαία σας, ντου στις μίζες σας, ντου στις ψευτιές σας, ντου στις υποσχέσεις σας, ντου στις εργολαβίες σας, ντου στην ημετεροκρατία σας, ντου στην διαπλοκή σας, ντου στις πρακτορεύσεις σας, ανελέητο ντου παντού ρε ασπόνδυλα γραβατοειδή! Ντου στο παρελθόν σας που τόσο θέλετε να λησμονήσω, σε αυτό το παρελθόν που κηδεύουν στα γρήγορα οι ξεπουλημένοι νεκρογράφοι στα δυσώδη κανάλια σας. Ντου στο παρελθόν που περιέχει όλη τη βρωμιά σας, ντου στις ευθύνες σας, ντου στην αλληλοσυγκάλυψη σας. Ντου στην σιωπή της συναίνεσης. Ντου στα προϊόντα των εγκλημάτων σας, αυτά που τόσο θέλετε να φυγαδεύσετε λαθραία στο μέλλον μέσα στις πολιτικές οικοσκευές σας.

Θα κάνω ντου στο τώρα, όχι στο αύριο της ασυλίας σας, όχι στο μέλλον της ανώδυνης αναγνώρισης της νόθας πολιτικής ευθύνης. Ντου τώρα που η ιστορία γράφεται, όχι αύριο που θα την έχετε γραμμένη. Ντου τώρα, μέσα στα κάστρα της τυραννίας που χτίζετε σήμερα για να τα εγκαινιάσουν οι κληρονόμοι σας ως τη δημοκρατία αύριο. Ντου τώρα, στο σήμερα της τιμωρίας και όχι στο ξεπλυμένο αύριο της εξαγορασμένης και συνταιριασμένης δικαιοσύνης. Ντου ρε ανάρχιδα καθάρματα. Ντου τώρα.


Όχι ρε δε φεύγω προς τα μπρος
, δε τρέχω άλλο, τώρα θα τρέχετε εσείς για να γλυτώσετε. Τώρα θα τρέχετε εσείς μπροστά και εγώ ξωπίσω.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: