Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Τί μπορεί να ευχηθεί κάποιος στο ΠΑΣΟΚ ;

Ιδιαίτερα όταν δεν είναι οπαδός, φίλος, μέλος κλπ κλπ ...
 
Εγώ δυσκολεύομαι να βρώ κάτι ...
Να ευχηθώ "Πολύχρονο" (στην κυβέρνηση) ;;;
Θα ήταν υποκρισία, αφού διαφωνώ με πολλές πολιτικές και πρακτικές του ...
Διαφωνούσα τότε που επέλεγε τον "Τρίτο Δρόμο" , διαφωνώ και τώρα με τον "Τέταρτο".
Ανεξάρτητα όμως αν κάποιος συμπαθεί ή όχι αυτό το κόμμα σίγουρα δεν μπορεί να το αγνοήσει.
Από την ίδρυση του, έπαιξε ρόλο (και συνεχίζει να παίζει) στην ζωή εκατομμυρίων Ελλήνων και κρίνεται θετικά η αρνητικά αναλόγως της πολιτικοοικονομικής  θεώρησης του καθενός .
Μέρα που είναι δεν έχω σκοπό να υποτιμήσω την όποια προσφορά του ή να αμφισβητήσω την... ύπαρξή του ...
Είμαι κατά της ισοπέδωσης και του μηδενισμού  που επιχειρούν οι φανατικοί ΟΠΑΔΟΙ (αυτό ισχύει για ΟΛΑ  τα κόμματα...) και υπέρ της αντιπαράθεσης με συζήτηση βασισμένη σε λογικά επιχειρήματα και ΔΕΔΟΜΕΝΑ.
Η όποια "αντιπαράθεση" έχω με το ΠΑΣΟΚ οφείλεται στον λαϊκισμό του (όπως τουλάχιστον τον προσλαμβάνω εγώ) σε πολλά θέματα που θα έπρεπε να φέρεται πιο υπεύθυνα.
Θα ευχηθώ λοιπόν περισσότερη υπευθυνότητα και περισσότερη συμβατότητα μεταξύ λόγων και πράξης .
Και τώρα σαν κυβέρνηση αλλά ιδιαίτερα άν (και όταν ) έρθει στην αντιπολίτευση ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: