Παράδειγμα πρώτον:
Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ως γνωστόν διεσπάσθη και οι μεν Λιμενικοί τοποθετήθηκαν στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης ή Προστασίας του Πολίτη όπως λέγεται πλέον, το υπόλοιπο δε προσωπικό στο Υπουργείο Οικονομίας.
Οι αξιωματικοί όμως του Λιμενικού Σώματος δεν ασχολούνται μόνο με το αστυνομικό έργο στην περιοχή των λιμένων και στις θαλάσσιες περιοχές γενικότερα. Ένας μεγάλος αριθμός επίλεκτων αξιωματικών στελεχώνει υπηρεσίες όπως για παράδειγμα επιθεώρηση πλοίων ή υπηρεσίες που ασχολούνται με διάφορα έργα και προγραμματισμούς αλλά και σε ότι έχει να κάνει με τις σχέσεις με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Όλες αυτές όμως οι υπηρεσίες έχουν μεταφερθεί στο Υπουργείο Οικονομίας.
Έτσι υπάρχει αυτή τη στιγμή το παράδοξο να είναι αλλού οι υπηρεσίες και αλλού το στελεχιακό δυναμικό, με αποτέλεσμα μέχρι στιγμής τουλάχιστον την απόλυτη εμπλοκή του έργου αυτών των υπηρεσιών.
Παράδειγμα δεύτερον:
Το υπουργείο Οικονομίας έχει την ευθύνη για το ΕΣΠΑ και τα επενδυτικά προγράμματα.
Επενδυτικά Προγράμματα είναι ανοικτά , δηλαδή δεν έχουν συγκεκριμένο προϋπολογισμό, και όσα κρίνονται ότι περνούν τη βάση χρηματοδοτούνται. Η χρηματοδότηση όμως γίνεται από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων το οποίο δεν ανήκει πια στο υπουργείο οικονομίας αλλά στο υπουργείο Οικονομικών όπου συμβαίνει αυτή τη στιγμή άλλος να εγκρίνει και άλλος να καλείται να πληρώσει. Κάτι που επίσης δημιουργεί εμπλοκές.
Είναι και τα δύο αυτά θέματα μαζί με άλλα για τα οποία θα επανέλθουμε βασικά ζητήματα που πονοκεφαλιάζουν το Θόδωρο Πάγκαλο αφού ο έτερος υπουργός επικρατείας Παμπούκης έχει ήδη περάσει το δικό του πονοκέφαλο έχοντας δημιουργήσει με τα προεδρικά διατάγματα τα οποίος ο ίδιος συνέταξε όλες αυτές τις εμπλοκές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου