Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Τϊνα Μπιρμπίλη κάνε την έκπληξη. Για τη Μάνα Γη ρε γαμώτο!

Τίνα, ένας σοφός άνθρωπος είπε ότι υπάρχουν χιλιάδες λόγοι για να μην κάνεις κάτι και μόνο ένας για να το κάνεις. Στη δική σου περίπτωση, αυτό φαίνεται να έχει την απόλυτη εφαρμογή.

Δυστυχώς δεν πιστεύουμε ότι θα πετύχεις. Όχι γιατί δεν έχεις καλές προθέσεις αλλά γιατί ο ρόλος σου απαιτεί σοφία, δύναμη και αντοχή. Το ότι είσαι γυναίκα σου δίνει αυτά τα πλεονεκτήματα όμως…


Τίνα μου,

Σοφία σημαίνει να γνωρίζεις ότι οι Ελβιέλες που φορούσες είναι δολοφονικές για τη Γη καθότι οι συνθετικές σόλες είναι ένα από τα πρώτα τη τάξει βλαβερά απορρίματα στον πλανήτη. ΔΕΝ είναι κάποιο ιδιαίτερο life style. Είναι το πλαστικό που σε αποξενώνει, σε απογειώνει με την κακή έννοια του όρου. Έστω όμως…


Τίνα μου, στον Ιερό τόπο της Ολυμπίας όπου η Μάνα Γη δίνει το καλύτερο της δώρο στον άνθρωπο δεν πηγαίνεις παρέα με τον εργολάβο. Είναι ιεροσυλία Τίνα μου να ρίξεις τσιμέντο σε αυτόν τον τόπο. Ποιά η σκοπιμότητα να κουβαλήσετε τον Ασεμπίγιο σε έναν χώρο που όλοι μας γνωρίζουμε καλά τι πρέπει να γίνει; Απλή, φυσική αναδάσωση, με τα τοπικά αρχαία φυτά. Πάρτε τον Γιόσεπ στο Κολωνάκι να φτιάξετε την αυλή του Ντα Κάπο. ΟΧΙ στην Ολυμπία. Και πάλι έστω…


Τίνα μου, έχεις δίπλα σου τον κύριο Ρέππα. Έναν άνθρωπο βουτηγμένο μέχρι τα μπούνια στο άθλιο καθεστώς Σημίτη όπου οι εργολάβοι έκαναν το μεγάλο πάρτι που το πληρώνουμε και σήμερα. Πεντέλη, Υμηττός, κάρβουνο και μαιζονέτες. Μπορείς να τον υπερνικήσεις;


Τίνα μου, από την άλλη οι βαρώνοι. Ετοιμάζονται. Ακονίζουν τα νύχια τους. Οι μισοί από αυτούς θα έπρεπε να είναι φυλακή και όμως μεγαλουργούν. Ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις. Είναι έτοιμοι να σε κατασπαράξουν Είσαι έτοιμη να αντισταθείς; Είσαι έτοιμη να πολεμήσεις; ΔΕΝ τους έχεις ανάγκη Τίνα μου, δεν οφείλεις σε αυτούς τη θέση σου. Όμως θα είναι εκεί να σε συκοφαντήσουν εάν δεν τους κάνεις τα χατήρια. Θα είναι εκεί να σε αποδομήσουν. Να σε κομματιάσουν. Εκεί θα νιώσεις αδύναμη και αηδιασμένη. Είσαι έτοιμη να μεγαλουργήσεις Τίνα μου; Διότι περί αυτού πρόκειται…



Γιατί Τϊνα μου θα σου πω ένα μεγάλο μυστικό που μοιάζει με τρέλλα. Αυτή η Γη που πατάμε είναι ένας τέλειος, Θείος οργανισμός. Αειφόρος. Μητέρα, Παντάνασσα, Στοργική, Πανέμορφη. Εμείς είμαστε φτιαγμένοι καθ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση. Ίδια ποσοστά νερού, κοινό DNA, απίστευτα πράγματα. Άλλωστε έμεινε στις παραδόσεις και στο συλλογικό ασυνείδητο. Ο Δευκαλίων και οι πέτρες, οι πρωτόπλαστοι και τόσα άλλα.



Σ’ αυτά τα χώματα όμως, τα ποιό στοργικά στη μεγάλη αγκαλιά, η συνειδητότητα έγινε ευθύνη. Γηγενείς είπε ο Αριστοτέλης και δεν εννοούσε “ντόπιοι”, αλλά το Γένος της Γης. Η γλυκιά Παναγιά λέμε σήμερα, μόνο εμείς και τα ξαδερφάκια μας οι μαφιόζοι. Όχι OMG ή Αλλάχ Ουάκμπαρ. Οι ναοί εδώ ήταν μελωδικοί, σαν βελονισμός της Γης. Πυκνωτές Τίνα μου, δες τα θεμέλια που απέμειναν.



Μόνο Θεμέλια Τίνα μου. Εις έδαφος φέρειν, είπαν τα βάρβαρα ζώα για να ξεριζώσουν τη λατρεία και να φέρουν τον εξωγήινο Θεό “άντρακλα”. Να ξεχάσουμε που οφείλουμε την ύπαρξη μας και να προσκυνάμε το απάνθρωπο.



Στην Αίγυπτο χτίζαμε πυραμίδες για να εξισορροπήσουμε την υδάτινη ενέργεια του Νείλου. Σταματώ γιατί θα με περάσεις για τρελλή και έχω ήδη πλατιάσει. Στο θέμα μας λοιπόν:

Photobucket

* ”Φαντασθήτε ότι έχετε Πλούτο Θεού… Τί παλάτι θα ηθέλατε..? Κλείσετε τα μάτια σας καί ονειρευτήτε…



Έπειτα ανοίξετε τα μάτια σας…Το έχετε εμπρός σας…Ωραιότερο του ωραιοτέρου ονείρου…! ΕΙΝΑΙ Η ΓΗ ΣΑΣ…!”



** ”Ξυπνήστε…! Εγερθήτε…! Και επαναστατήστε κατά του εαυτού σας… Καί αναβαπτισθήτε εις τα Παραδείσια Ελληνικά νερά καί εις το Θείον Φώς της Γης σας. Θα εξέλθετε Ζωντανοί..!!! Και θα εξέλθετε Έλληνες…!!!” (ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ : ”ΕΚΚΛΗΣΙΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΚΟΙΝΟ” )



Αυτή λοιπόν Τίνα μου είναι η ευκαιρία σου να μεγαλουργήσεις. Να εξεγερθείς. Να επαναστατήσεις πραγματικά ενάντια στην εξουσία. Να Ενθουσιαστείς. Για έναν και μόνο λόγο: Η μόνη οφειλή που έχεις είναι απέναντι στην ύπαρξη σου. Ούτε στους βαρώνους – εξουσιαστές, ούτε στα κομματόσκυλα.



Σε αυτή τη μάχη θα έχεις απέναντι σου πολλούς και ισχυρούς. Δίπλα σου θα είναι λίγοι. Λίγοι ήταν πάντα αυτοί που έκλειναν τα μάτια σε σειρήνες, μα άνοιγαν τα μάτια στο εκτυφλωτικό μα άδολο Φως. Τεράστια ευθύνη Τίνα μου. Μα την έχεις. Και έχεις μόνο μια ευκαιρία.

Ολυμπιάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: