________________________________________________
Με ένα άρθρο για την επίσκεψη του πρωθυπουργού της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στην Αθήνα και την συνάντησή του με πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή πριν τα εγκαίνια του Μουσείου της Ακρόπολης, κυκλοφόρησε σήμερα «Το Βήμα». Ως γνωστόν όμως η επίσκεψη ματαιώθηκε, άρα το άρθρο είναι προϊόν φαντασίας. Προφανώς κατασκεύασαν το άρθρο από την Παρασκευή για να προλάβουν την κυριακάτικη έκδοση. Αλλά η επίσκεψη Ερντογάν ματαιώθηκε αιφνιδίως το Σάββατο και ξέχασαν να βγάλουν το φανταστικό ρεπορτάζ. Αν όμως η αξιοπιστία και των άλλων ρεπορτάζ της εφημερίδας είναι σαν κι αυτό, τότε βράσε όρυζα.
Ανάλογα φανταστικά ρεπορτάζ, αν και μικρότερης έκτασης, υπάρχουν και στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία και το Έθνος
Καταλαβαίνετε λοιπόν τι γίνεται σε άλλα ρεπορτάζ που δεν τα παίρνουμε χαμπάρι.
Διευκρινίσεις της Άγκυρας
Διευκρινίσεις για τους λόγους υγείας που προκάλεσαν τη ματαίωση της επίσκεψης του Τούρκου πρωθυπουργού Ταγίπ Ερντογάν στην Αθήνα, για τα εγκαίνια του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης, και δημιούργησαν ερωτήματα, έδωσε η Αγκυρα. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της τουρκικής κυβέρνησης, Μπουλέντ Αρίντς, ο Ταγίπ Ερντογάν παρουσίασε προβλήματα αρτηριακής πίεσης, και για το λόγο αυτό ματαίωσε την επίσκεψή του στην Ελλάδα. «Σύμφωνα με τους γιατρούς υπέφερε από εξάντληση και αδυναμία μετά τον εξαιρετικά ζεστό καιρό και αυτό οδήγησε σε προβλήματα με την αρτηριακή του πίεση», δήλωσε ο εκπρόσωπος της τουρκικής κυβέρνησης
2 σχόλια:
Όταν μιά εφημερίδα (από τις λεγόμενες «σοβαρές») δημοσιεύει προκατασκευασμένο φανταστικό ρεπορτάζ από συνάντηση των πρωθυπουργών Ελλάδας-Τουρκίας που δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, γιατί να πιστέψουμε τα γκάλοπ που βάζει κατά καιρούς, αλλά και στα «καλών προθέσεων» σχόλια και στην «υψηλού επιπέδου» αρθρογραφία της, με την οποία προσπαθει να δώσει κατευθύνσεις στους αναγνώστες της…
Σκέφτομαι πόσο λιγότερο ένοχοι είναι οι μεροκαματιάρηδες επώνυμοι γραφικοί των παραθύρων και εντελώς αθώοι οι ανώνυμοι ξερόλες των μπλογκς, μπροστά σε αυτό το είδος του μεγαλέμπορου της δημοσιογραφίας, που κάθεται δεκαετίες τώρα στο σβέρκο πολιτικών, επιχειρηματιών και κουμαντάρει αυτό το γωνία μαγαζί , που ας το ονομάσουμε Μπανανία, γιατί αυτό το μακρουλό φρούτο είναι σήμα κατατεθέν της χώρας μας και όχι μόνο…
Και μετά Πρες Τζι Αρ μου, γράφεις πως πάνε κατά διαβόλου οι εφημερίδες και πώς να μη πάνε κυκλοφοριακά, αφού έχουν καταντήσει μια λαιική αγορά τσαμπάσηδων της μαναβικής με σάπια προιόντα, έστω ας πούμε -όχι όλες- πλύστρες που απλώνουν τη μπουγάδα τους στα περίπτερα…
Είμαι θυμωμένος με τον εαυτό μου ανώνυμε αγανακτισμένε και απελπισμένε μου των μπλογκς, γιατί κάποιες φορές ξεσπάω πάνω σου, επειδή ξερνάς και κατουράς όπου νά΄ναι, αλλά δεν θα το ξανακάνω… ΟΛΟΙ ας αποπατήσουμε και μετά να καθαριστούμε με εφημερίδα, αλλά τι λέω; Θα κινδυνέψουμε από έητζ, καρατσεκαρισμένο σου λέω, όπως έλεγε και μια ψυχή…
Η συνάντηση που δεν έγινε, οι εφημερίδες - λατέρνες και o ρόλος των blogs
Του Αντώνη-Μάριου Παπαγιώτη
.
Η Ελευθεροτυπία σήμερα, στη σελίδα 24, παρουσιάζει παραπολιτικό σχόλιο με τίτλο «φορτωμένη ατζέντα», στην οποία περιγράφει τα παρασκήνια της συνάντησης Καραμανλή – Ερντογάν ...μιας συνάντησης που δεν έγινε ποτέ, καθώς ο τελευταίος δεν ήρθε ποτέ στην Αθήνα..
Το «Βήμα» έγραψε ότι ο έλληνας και ο τούρκος πρωθυπουργός συναντήθηκαν, μέσα σε «παγωμένο κλίμα» και «βεβαρημένη ατμόσφαιρα» και το «Έθνος», σε σχετικό ρεπορτάζ, μιλά για «υποδοχή του κ. Ερντογάν στο Μέγαρο Μαξίμου..».
Ο Τράγκας επέστρεψε στο Real Συγκρότημα και η εφημερίδα απειλεί με απολύσεις άλλους, «ασήμαντους» εργαζομένους.
Οι πωλήσεις των εφημερίδων κατρακυλούν κάθε βδομάδα, παρά την αμφίεση «λατέρνας» ή «μάγου με τα δώρα», που οι ίδιες λανσάρουν. Στην εποχή του διαδικτύου και των free press και ενώ...
ο παγκόσμιος έντυπος τύπος αντιμετωπίζει κρίση, τα ελληνικά έντυπα προτιμούν τη πολιτική των DVDs, των δωρεών και των δώρων, των μουσικών CDs και της ακόλουθης υψηλής τιμής πώλησης, που είναι ανακόλουθη με το βαλάντιο που απευθύνονται. Επιλέγουν παράλληλα, την εντεταλμένη αρθογραφία, το παπαγαλισμό και τη προπαγάνδα. Τα παραδείγματα καθημερινά, που δύσκολα τις επιτρέπουν να αναθαρρούν στις πωλήσεις.
Tα blogs πληθαίνουν, αναλαμβάνοντας ρόλο πληροφόρησης και παραπληροφόρησης. Όλα γνωστά. Εκείνοι, γιατί ψάχνουν ακόμα τα αίτια της πτώσης τους;..
Δημοσίευση σχολίου