Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

4 συμβουλές για να αποκτήσετε δημοσιότητα.


Όλες οι επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους ή το είδος των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχουν χρειάζονται δημοσιότητα. 

Η ενημέρωση του κοινού για το τι προσφέρουν καθώς και η αύξηση της αναγνωρισιμότητάς τους είναι σημαντικά εργαλεία τόσο για την αύξηση των πωλήσεων όσο και για τη δημιουργία μίας θετικής εικόνας προς το κοινό τους.
Η διαφορά της δημοσιότητας με τη διαφήμιση είναι ότι τη μεν δεύτερη κανείς πληρώνει για να την αποκτήσει ενώ την πρώτη ελπίζει ότι μπορεί με κάποιο τρόπο να την κερδίσει...

Η αλήθεια είναι ότι η δημοσιότητα παρά το γεγονός ότι μπορεί σε πολλές περιπτώσεις να παρέχεται δωρεάν, δεν είναι μία εύκολη υπόθεση για να την αποκτήσει κανείς.

Στο παρόν άρθρο, θα μιλήσουμε για το πως μία επιχείρηση μπορεί να ανοίξει το δρόμο προς τη δημοσιότητα:

Αποστείλετε Δελτία Τύπου. Οι καλογραμμένες ανακοινώσεις προς τα Μ.Μ.Ε., οι οποίες παρέχουν πληροφορίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ειδήσεις είναι ένας αποτελεσματικός και ανέξοδος τρόπος για να αποκτήσει μία επιχείρηση δημοσιότητα.


Δημιουργήστε ειδήσεις. Η πραγματοποίηση ενός event, οι χορηγίες, οι ενέργειες κοινωνικής εταιρικής ευθύνης, η παρουσίαση ενός καινοτόμου προϊόντος ή υπηρεσίας που να προκαλεί το ενδιαφέρον του κοινού μπορούν να αποτελέσουν λόγους για να κερδίσει μία επιχείρηση δημοσιότητα. Επίσης, η αποστολή στατιστικών δεδομένων προς τα Μ.Μ.Ε. (π.χ. οικονομικών δεδομένων, στατιστικών για τον κλάδο, κ.λπ.) είναι ένας καλός λόγος.

Υποβάλλετε άρθρα. Επικοινωνήστε με τους αρχισυντάκτες περιοδικών, εφημερίδων, διαδικτυακών μέσων καθώς και ραδιοτηλεοπτικών και προτείνετε τους τη συγγραφή άρθρων σε θέματα που άπτονται του κλάδου που δραστηριοποιήστε. Ο συγκεκριμένος τρόπος δεν είναι πάντοτε ένας δωρεάν τρόπος προβολής κυρίως εάν θέλετε τα κείμενα που γράφετε να δημοσιεύονται αυτούσια καθώς και να συνοδεύονται από πληροφορίες για την επιχείρησή σας, το προϊόν ή την υπηρεσίας σας. Στην περίπτωση αυτή, πρόκειται για πληρωμένες καταχωρίσεις, οι οποίες ονομάζονται advertorials ή publi και αποτελούν ένα καλό εργαλείο έμμεσης διαφήμισης.

Στείλτε τη γνώμη σας ή και τα σχόλιά σας. Μην παραλείπετε να σχολιάζετε άρθρα που διαβάζετε σε διαδικτυακούς τόπους, τα οποία πιστεύετε ότι ενδιαφέρουν το κοινό σας. Επίσης, μην ξεχνάτε να τα υπογράφετε με το όνομά σας και την ιδιότητά σας αλλά προσέξτε, μην προσθέτετε ηλεκτρονικούς συνδέσμους προς την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας γιατί δεν γίνονται πάντοτε δεκτοί από τους διαχειριστές των ιστοσελίδων και μπορεί να θεωρηθούν ως ανεπιθύμητα.

Η δημοσιότητα απαιτεί μία μεγαλύτερη προσπάθεια από πλευράς επιχείρησης καθώς επίσης ικανά στελέχη με δημιουργικό και εφευρετικό πνεύμα. Η ύπαρξη ενός τμήματος δημοσίων σχέσεων ή/και συνεργασία με εξειδικευμένες εταιρείες μπορεί επίσης να φέρουν τα αποτελέσματα που χρειάζεστε γρηγορότερα, κυρίως αν δεν έχετε εμπειρία σε θέματα δημοσιότητας.

Ό,τι κι αν επιλέξετε, είναι καλό να έχετε κατά νου, όποιες ενέργειες γίνουν για την απόκτηση δημοσιότητας θα πρέπει να έχουν σχεδιαστεί από πριν και να ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένους σκοπούς και στόχους της επιχείρησης.

Πηγή: businesscoachinglab.gr
PrimEconomy

Δεν υπάρχουν σχόλια: